Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Nowy serwis Gazety Lubuskiej Strefa Biznesu – regionalny serwis gospodarczy.
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Katedra Marketingu Usług
OFERTA SPONSORSKA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Telewizja.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
SPONSORING – PAKIET SPORT. Proponujemy Państwu współpracę w charakterze sponsora relacji z wydarzeń sportowych w regionie, ale także tych ogólnokrajowych.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Gatunki dziennikarskie
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
EUROMAJDAN W MEDIACH ŚWIATA STUDIUM PRZYPADKÓW. PRÓBA BADAWCZA 2-8 grudnia 2013 roku.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Trening z Potuchą oferta dla firm Nowy projekt na antenie TVP3 Katowice.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Sytuacja w polskiej piłce nożnej w oczach kibiców Konferencja prasowa ARC Rynek i Opinia Sport Management Polska ul. Słowackiego października.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Lokalne programy telewizyjne w Internecie
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy OFERTA SPONSORSKA

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZAINTERESOWANIE SPORTEM Sportem interesuje się ponad 70% respondentów, z czego 21% deklaruje duże zainteresowanie. Sportem interesują się częściej mężczyźni (84,8%) niż kobiety (58,8%). Największe zainteresowanie sportem deklarują respondenci w wieku od 50 do 59 lat (80,6%), a najmniejsze w wieku od 40 do 49 lat (65,6%). Metodologia: badanie zrealizowano w dniach 3-10 lipca 2013 r. próba 1006 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online (www.pentagononline.pl) próba dobierana kwotowo, reprezentatywna pod względem wieku i płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-59 jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI) źródło: Sport Barometr Plus 2013, Pentagon Research

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ŹRÓDŁA WIEDZY O SPORCIE Informacje o wydarzeniach sportowych respondenci zdobywają najczęściej poprzez: portale internetowe poświęcone tematyce ogólnosportowej (56% respondentów zainteresowanych sportem, czyli 40% wszystkich badanych) informacje sportowe po serwisach informacyjnych w telewizji (50% zainteresowanych sportem) telewizyjne magazyny sportowe (48% zainteresowanych sportem) rozmowy ze znajomymi i/lub rodziną (48% zainteresowanych sportem) Metodologia: badanie zrealizowano w dniach 3-10 lipca 2013 r. próba 1006 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online (www.pentagononline.pl) próba dobierana kwotowo, reprezentatywna pod względem wieku i płci dla mieszkańców Polski w wieku 18-59 jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI) źródło: Sport Barometr Plus 2013, Pentagon Research

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPONSORING SPORTU Sport jest największym zjawiskiem kultury masowej. Ma fantastyczną moc przyciągania uwagi ogromnej liczby widzów. Ten fakt czyni go bardzo atrakcyjnym dla reklamodawców. Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji, dzięki czemu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku każdej marki. Budując pożądany wizerunek firmy promujemy markę i produkt alternatywnie do reklamy tradycyjnej znacznie niższym kosztem. Aby osiągnąć cokolwiek dzięki sponsoringowi trzeba przestrzegać podstawowej zasady. Do sukcesu konieczne jest nie tylko wyłożenie pieniędzy na wsparcie sportowca, drużyny czy imprezy, ale dodatkowo rozpropagowanie tego w mediach.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZALETY SPONSORINGU TELEWIZYJNEGO Sponsoring jest działaniem prestiżowym i prospołecznym na rzecz odbiorców - dzięki sponsorowi może powstać program czy audycja Sponsoring wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku sponsora - widzowie wyrabiają sobie korzystną opinię o firmach sponsorujących Sponsoring jest jedna z form mecenatu - dzięki sponsorom można przygotowywać relacje z imprez sportowych Sponsoring umacnia świadomość marki sponsora wśród widzów Sponsorowanie jest postrzegane jako „nieagresywna” forma promocji Sponsoring to jedyna forma obecności sponsora w czasie redakcyjnym programu telewizyjnego - informacja o sponsorze ukazuje się poza blokiem reklamowym, czyli w izolacji od innych przekazów reklamowych Sponsoring daje możliwość zaprezentowania nazwy lub marki oraz produktu Sponsoring to forma łączenia biznesu i upodobań widzów. Zaspokajając potrzeby poznawcze widzów, sprzyjając ich preferencjom lub wykorzystując motywacje odbiorczą budujemy emocjonalną relacje widz – program – sponsor

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPORT W TVP OLSZTYN Serwisy sportowe na antenie TVP OLSZTYN dają unikalną możliwość śledzenia na bieżąco regionalnych wydarzeń sportowych oraz zapoznania się z tymi szczegółami i ciekawostkami dotyczącymi większych wydarzeń, na które brakuje czasu w wydaniach ogólnopolskich. Zgodnie z Badaniami opinii publicznej dotyczącymi oglądalności i zadowolenia z kanałów regionalnych TVP, przeprowadzonymi przez firmę MillwardBrown w październiku 2014 roku, serwisy sportowe TVP OLSZTYN są w czołówce najbardziej rozpoznawalnych, najczęściej oglądanych i najbardziej lubianych programów emitowanych na antenie. 52% ankietowanych wystawiła naszym serwisom sportowym ocenę bardzo dobrą, a 36% ocenę dobrą. Biorąc pod uwagę powyższe badania, na uwagę zasługuje również fakt, iż Tomasz Szeremeta, przygotowujący i prowadzący serwisy sportowe na naszej antenie, jest najbardziej rozpoznawalnym, jednym z najwyżej ocenianych i najbardziej lubianym prezenterem TVP OLSZTYN.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPORT W TVP OLSZTYN Informacje sportowe i Sport Flesz, to dwie audycje o sporcie i dla sportu emitowane na antenie TVP OLSZTYN, prezentującej na bieżąco co ciekawego wydarzy i wydarzyło się w sporcie na Warmii i Mazurach. Jeżeli należycie Państwo do grona firm, które poprzez sport chcą skutecznie podnosić swoją markę i wiedzą, że sponsoring sportowy jest najlepszą i najtańszą formą reklamy zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sponsorską. Ceny przedstawione w ofertach są cenami netto, do których należy doliczyć VAT w wysokości 23%. Oferty nie uwzględnią kosztów produkcji billboardu sponsorskiego.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy INFORMACJE SPORTOWE Informacje sportowe, czyli podsumowanie mijającego tygodnia w sporcie w regionie, emitowane są w niedzielę ok. godz. 22:00 (po wieczornym wydaniu Informacji) i mają dwie powtórki w poniedziałek ok. godz. 7:45 i 20:45. CENNIK EMISJI BILLBOARDÓW SPONSORSKICH – oczekiwany wkład sponsorski OFERTA PAKIETOWA – oczekiwany wkład sponsorski Godzina Ilość billboardów Wkład sponsorski INFORMACJE SPORTOWE (nd. 22:00, pn. 7:45 i 20:45) 6 402 zł Nazwa Pakietu Tydzień 2 Tygodnie 3 Tygodnie Miesiąc INFORMACJE SPORTOWE 402 zł 768 zł 1.080 zł 1.368 zł Ilość odcinków/ ilość bb sponsorskich 1 odcinek 6 bb 2 odcinki 12 bb 3 odcinki 18 bb 4 odcinki 24 bb

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPORT FLESZ Sport Flesz, czyli krótko, treściwie i ciekawie o regionalnym sporcie, emitowany jest od poniedziałku do piątku, trzy razy dziennie: premiera ok. godz. 18:50 (po głównym wydaniu Informacji), powtórki ok. godz. 19:55 i ok. godz. 22:05 (po wieczornym wydaniu Informacji). Od września 2015 roku nowa, ulepszona i bardziej atrakcyjna formuła Sportu Flesz!!! Newsy podawane w sposób prosty, przejrzysty i dynamiczny, wzbogacą nowe elementy: UWAGA, TALENT! – prezentacja i promocja młodych, zdolnych sportowców z Warmii i Mazur, którzy mają na koncie sukcesy, są reprezentacjami kraju w różnych kategoriach wiekowych – sylwetka, sukcesy, rozmowa z zawodnikiem, trenerem, działaczami, klubowymi kolegami SPORTOWE WIZYTÓWKI – samorządy będą mogły pochwalić się osiągnięciami w sporcie – kluby, wybitni zawodnicy, obiekty i inwestycje sportowe, imprezy, przedsięwzięcia, programy związane ze sportem wyczynowym i powszechnym SPORT AMATORSKI – relacje z imprez amatorskich, masowych, rywalizacja pasjonatów sportu SPORT NIEPEŁNOSPRAWNYCH – prezentacja dyscyplin, które mogą na Warmii i Mazurach uprawiać sportowcy niepełnosprawni, kluby prowadzące takie sekcje i oczywiście sami sportowcy

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPORT FLESZ DYSCYPLINY MNIEJ POPULARNE – prezentacja dyscyplin marginalnych, ale przynoszących sukcesy i perpektywicznych SPORTOWE KALENDARIUM – okazja do przypomnienia ważnych wydarzeń z historii regionalnego sportu – archiwalne nagrania, zdjęcia, wypowiedzi, ale i postaci wciąż żyjących opowiadających o wydarzeniach sportowych sprzed lat SPORTOWIEC TYGODNIA/WYDARZENIE MIESIĄCA – plebiscyt na sportowca tygodnia/wydarzenie miesiąca, sukces sportowca lub drużyny z Warmii i Mazur – głosować będą widzowie za pośrednictwem strony internetowej czy mediów społecznościowych, rozstrzygnięcie raz w tygodniu/miesiącu MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – uruchomienie profilu Sport TVP OLSZTYN na Twitterze – z informacjami co nas czeka w Sport Fleszu, w Informacjach sportowych, linki z materiałami SPORTOWY E-MAIL - interakcja z widzami – tutaj widzowie będą mogli przesyłać informacje o ważnych wydarzeniach sportowych w ich miejscowości

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy SPORT FLESZ CENNIK EMISJI BILLBOARDÓW SPONSORSKICH – oczekiwany wkład sponsorski OFERTA PAKIETOWA – oczekiwany wkład sponsorski Godzina Ilość billboardów Wkład sponsorski SPORT FLESZ (pn. – pt. 18:50, 19:55, 22:22) 6 360 zł Nazwa Pakietu Tydzień 2 Tygodnie 3 Tygodnie Miesiąc SPORT FLESZ 1.500 zł 2.820 zł 3.960 zł 4.800 zł Ilość odcinków/ Ilość bb sponsorskich 5 odcinków 30 bb 10 odcinków 60 bb 15 odcinków 90 bb 20 odcinków 120 bb

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Telewizja Polska S.A. Oddział w Olsztynie Al. Piłsudskiego 11/17,10-959 Olsztyn tel. / fax 89 521 39 80