ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
FOLDER HANDLOWY PAŹDZIERNIK 2012.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Serwisy edukacyjne IDMnet. Szkolnictwo.pl serwis jest największym w Polsce internetowym informatorem o szkołach i uczelniach. Znajduje się w pierwszej.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Informacje Witryny w PIŁKA.2012 Witryna Użytkownicy (RU) rozklad-pkp.pl meczyki.pl drhtv.vom.pl busportal.pl 176.
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Pierwsza sieć reklamowa dla kobiet w Polsce.. INTERNAUTKI ZŁAPANE W SIEĆ... REKLAMOWĄ DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA? pierwsza na polskim rynku sieć reklamy.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Największe osobiste korzyści z uczestnictwa w projekcie – opinie dyrektorów lub wicedyrektorów szkół projektowych Opracowanie: Mariola Jarmołowicz.
Zapis prezentacji:

ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW

KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)

INTERNAUTKI - AKTYWNE ZAWODOWO, ZAMOŻNE, MIESZKAJĄCE W MIASTACH Udział wybranej kategorii

PAKIETY REKLAMOWE

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji do własnego stylu życia i podążające za trendami. Witryny: bioderka.pl, cafe.pl, cogdziezaile.pl, cjg.pl, domosfera.pl, egoisci.pl, female.pl, fotka.pl, gazeta.pl-kobieta, groszki.pl, kafeteria.pl, kaprysy.pl, kotek.pl, lansik.pl, lula.pl, luxlux.pl, nakanapie.pl, photoblog.pl, plotek.pl, pudelek.pl, samosia.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, wolnasobota.pl, papilot.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 6 418 104 PV 1 959 949 308 AI kobieta 113,83 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie matki i kobiety, które dopiero nimi będą. Witryny: czasdzieci.pl, miastodzieci.pl, parenting.pl, mamanazakupach.pl, wychowanieprzedszkolne.pl, smyki.pl, osesek.pl, smykowo.pl, niania.pl, edziecko.pl, baby-shower.pl, forumpediatryczne.pl, benc.pl, wolnasobota.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 1 333 236 PV 36 224 827 AI kobieta 131,88 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: aktywne kobiety, które pragnąc znaleźć własny styl podążają za modą. Witryny: Gazeta.pl-avanti, bioderka.pl, cogdziezaile.pl. Gazeta.pl-moda, lula.pl, snobka.pl, styl.fm, szafa.pl, papilot.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 1 438 227 PV 65 091 570 AI kobieta 139,99 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: kobiety poszukujące nowych smaków Witryny: ugotuj.to, gwiazdywkuchni.pl, o2.pl-kuchnia STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 761 650 PV 6 856 405 AI kobieta 119,49 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Witryny wchodzące w skład pakietu "Kobieta i Zdrowie" zawierają cenne informacje o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu, dietach. Witryny: biomedical.pl, vitalia.pl, gazeta.pl-zdrowie, forumpediatryczne.pl, forumginekologiczne.pl, papilot.pl, forumdermatologiczne.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 1 521 516 PV 24 770 957 AI kobieta 136,64 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Każda kobieta chce być piękna i wskazówki jak to osiągnąć znajdzie na naszych witrynach. Witryny: cogdziezaile.pl, female.pl, gazeta.pl-kobieta, gazeta.pl-zdrowie, kafeteria.pl, snobka.pl, styl.fm, papilot.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 2 890 569 PV 89 522 046 AI kobieta 128,92 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie zakupoholiczki, czyli kobiety kochające spędzać godziny w centrach handlowych jak również te, które poszukują czegoś dla siebie w sieci a przed zakupem porównują ceny w sklepach. Witryny: cogdziezaile.pl, groszki.pl, alejka.pl kupujemy.pl, nokaut.pl, okazje.info.pl, skapiec.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 3 275 397 PV 36 322 705 AI kobieta 97,03 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: Grupa docelowa: wszystkie nastolatki i młode kobiety. Witryny: e-nastolatki.pl, kotek.pl, sciaga.pl, fotka.pl, papilot.pl STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU 4 288 812 PV 1 438 412 122 AI kobieta 111,80 *Megapanel PBI/Gemius – dane za luty 2009

KOBIETA ŁĄCZY!

Zapraszamy do współpracy Account Manager Patrycja Kościołowska Tel. 022 55 55 371 Kom. 0 666 008 223 Mail: patrycja.kosciolowska@glossymedia.pl