Specyfikacja techniczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
FORMY REKLAMOWE.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
Niestandardowe formy reklamowe
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Top Layer Format: N x N pikseli
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
O B J A Ś N I E N I E D O P R O G R A M U X A R A 3 D Z I E L O N A G Ó R A 2006.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
Animacja na stronie internetowej
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Temat 9: Obrazy i multimedia
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Technologie informacyjne w biznesie wykład 7 i 8
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Przeglądarka Cyfrowego Archiwum EBSCOhost Przewodnik
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

Specyfikacja techniczna www.wprost24.pl

Formy reklamowe www.wprost24.pl Baner 468x60 Graficzny element reklamowy w postaci poziomego paska na górze strony. Zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 468x60 pikseli Waga: do 15 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

Formy reklamowe www.wprost24.pl 2. Billboard 750*100 Graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli, umieszczany zwykle centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanej witryny.  Od banera różni się rozmiarem – jest dużo większy. Billboard jest obecnie podstawową formą reklamy internetowej. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750*100 pikseli Waga: do 20 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 3. Double Billboard 750*200 Prostokątny element reklamowy zamieszczony zazwyczaj na górze strony. Dwa razy wyższy od zwykłego billboardu. Double billboard to największy format graficznej, prostokątnej formy reklamowej. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750*200 pikseli Waga: do 20 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 4. Skyscraper 120x600 Jest to graficzny element reklamowy o wymiarach 120x600, umieszczany najczęściej po prawej lub lewej stronie witryny . Używany także jako SurroundAd w połączeniu z billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 120*600 Waga: do 25 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 5. TopLayer Graficzny element reklamowy w formie animacji o dowolnym rozmiarze, z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych. Wyświetlany nad treścią strony (na przezroczystej warstwie nałożonej na witrynę), w dowolnym jej miejscu. Animacja znika po określonym czasie - pozostać może jedynie statyczny element, nie utrudniający korzystania z witryny. Często wywoływany przez baner/billboard. Reklama musi zawierać przycisk [ X ]. Specyfikacja techniczna: Rozmiar max: 750*550 Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 6. Pop-Up Graficzny element reklamowy, zwykle o rozmiarze 250x250 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną stronę w formie nowego okna przeglądarki. Kliknięcie w pop-up powoduje przejście do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 250x250 pikseli Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 7. Pop-Under Graficzny element reklamowy o maksymalnym rozmiarze do 750x550 pikseli, pojawiający się użytkownikowi przy wejściu na daną stronę w formie nowego okna otwieranego pod aktywnym oknem przeglądarki internetowej. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu aktywnego okna przeglądarki. Kliknięcie w pop-under powoduje automatyczne przejście do witryny reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: : 750x550 pikseli Waga: do 30 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 8. Rectangle medium, Rectangle large Boks śródtekstowy umieszczany w centralnej części serwisu.Zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Rectangle medium: 300x250 pikseli Rectangle large: 336x280 pikseli Waga: do 25 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 9. Expand baner, Expand Billboard, Expand Skyscraper Forma reklamowa, która po najechaniu na nią kursorem rozwija się, zwiększając powierzchnię lub prezentuje się w formie rozwiniętej, aby po kilku sekundach ekspozycji przejść do formy zmniejszonej. Po przesunięciu kursora poza obszar reklamy, zwija się ona do początkowego rozmiaru. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Baner: 468x60 pikseli -> 468x240 pikseli Billboard: 750x100 -> 750x400 pikseli Skyscraper : 120x600 -> 500x600 pikseli Waga: Baner: do 20 kB Billboard: do 25 kB Skyscraper : do 30 kB Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 10. Scroller Graficzny element reklamowy o maksymalnej szerokości do 30 pikseli, emitowany na dole okna przeglądarki, przy jej dolnej krawędzi, niezależnie od przewijania strony. Może zawierać określony tekst lub elementy graficzne, zarówno statyczne jak i animowane, które przewijają się wzdłuż paska. Reklama pozostaje zawsze widoczna dla użytkownika, bez względu na ewentualne przewijanie strony. Może zatrzymywać się po najechaniu na niego myszką, może zmieniać się jej prędkość i kierunek przewijania. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 800x30 pikseli Waga: do 10 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 11. Brandmark 300x300 Okienko pop-up w wersji flash, zwane też „shaped pop-up”, gdyż przybiera często kształt reklamowanego produktu. Okno można przesunąć lub zminimalizować. Musi zawierać przycisk zamknięcia [ X ]. Brandmark daje olbrzymie możliwości kreacyjne i w przypadku interesującego pomysłu na ekspozycję produktu jest ciekawą i lubianą przez użytkowników formą reklamy. Brandmark to typowa forma reklamy budująca wizerunek reklamowanego produktu. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 300x300 pikseli Waga: do 25 kb Technologia: FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 12. Scroll baner, billboard, skyscraper Ruchome: baner (468x60 pikseli), billboard (750x100 pikseli), skyscraper (120x600 pikseli ), poruszające się wraz z przewijaniem w górę i w dół oglądanej strony. W ten sposób reklama jest zawsze widoczna dla odwiedzającego serwis, bez względu na to, w którym miejscu na stronie aktualnie się on znajduje. Reklama musi posiadać znak [ X ] służący do jej zamknięcia lub odesłania na standardowe miejsce. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: Baner: 468x60 pikseli Billboard: 750x100 pikseli Skyscraper : 120x600 pikseli Waga: Baner: do 15 kB Billboard: do 20 kB Skyscraper : do 25 kB Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 13. Interstitial Graficzny element reklamowy w formie pełnoekranowej, kilkunastosekundowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych. Reklama uruchamiana jest w momencie wejścia na daną stronę, wyświetla się zaś użytkownikowi po całkowitym załadowaniu animacji.    Specyfikacja techniczna: Rozmiar: bez ograniczeń Waga:do 30 kB Technologia: FLASH

Formy reklamowe www.wprost24.pl 15. Watermark ( Tapeta ) Graficzny element reklamowy wyświetlany w tle danej strony na całym jej obszarze. Reklama ma charakter brandingowy i jest nieklikalna. Specyfikacja techniczna: Waga: do 5 kB Technologia: GIF, JPEG, PNG

Formy reklamowe www.wprost24.pl 16. Kursor reklamowy 125x125 Reklama dołączana do kursora myszy o wymiarach do 125x125 pikseli i poruszająca się wraz z jego ruchem. Reklama jest nieklikalna. Specyfikacja techniczna: Waga: do 5 kB Technologia: GIF, JPEG

Formy reklamowe www.wprost24.pl 17. Screening Forma graficzna łącząca Double Billboard z tapetą. Screening jest reklamą prestiżową, o dużej powierzchni, doskonale widoczną. Doskonały w kampaniach brandingowych.

Formy reklamowe www.wprost24.pl 18. Artykuł Sponsorowany Tekst reklamowy opatrzony grafikami, umieszczany w wybranym dziale na witrynie Wprost24.pl. Treść artykułu przygotowywana jest przez Klienta. Może zawierać logo firmy, zdjęcia oraz linki do strony www Klienta w treści. Minimalny czas emisji – jeden tydzień. Artykuł może zostać umieszczony we wszystkich działach – oprócz Wprost Extra. Artykuł sponsorowany jest zajawiany: a. w pierwszym dniu emisji - przez zajawkę graficzną w wybranym dziale na stronie głównej Wprost24.pl ( link tekstowy + grafika, pierwszy link w kolejności ) oraz na stronie głównej wybranego działu Wprost24.pl – ( link tekstowy wyróżniony na niebieskim tle, pierwszy link w kolejności ); b. pozostałe sześć dni emisji – przez zajawkę na stronie głównej Wprost24.pl ( link tekstowy, rotacja w kolejności linków ) oraz na stronie głównej wybranego działu – ( link tekstowy, rotacja w kolejności linków ). Artykuł może zawierać: - tekst ( objętość tekstu nie może przekraczać 10 000 znaków – ze spacjami ), - logo firmy lub zdjęcia - maksymalnie trzy elementy graficzne (GIF, JPEG), - linki tekstowy kierujący do strony www Klienta (maksimum 5 linków tekstowych). Zajawka na stronie głównej Wprost24.pl Zajawka na stronie głównej działu Wprost24.pl

Mapa rozmieszczenia form reklamowych na witrynie www.wprost24.pl

Mapa rozmieszczenia form reklamowych

Mapa rozmieszczenia form reklamowych Newsletter