PRoto.pl prezentacja portalu
Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz szeroko rozumianej komunikacji. Codziennie PRoto.pl dostarcza najnowsze branżowe informacje z Polski i zagranicy, prezentuje praktyczne wskazówki oraz osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations. PRoto.pl prowadzi także badania na temat wizerunku i rozwoju branży PR w Polsce, organizuje coroczne branżowe konkursy PRotony oraz cykliczne panele dyskusyjne DialogPR poświęcone komunikacji.
Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal codziennie* najczęściej oglądane zakładki**: Ogłoszenia o pracę Informacje Newsletter Twoje PRoto: nakład: ponad emisja: codziennie - od poniedziałku do piątku raz w tygodniu – czwartek format: standard (outlook express) lotus notes Ogłoszenia o pracę Informacje Przez cały tydzień PRoto.pl informuje czytelników o Zmianach w branży PR, czyli o przetargach, nowych kontraktach oraz zmianach kadrowych wśród PR-owców. Przegląd Mediów na PRoto.pl pozwala dowiedzieć się, co media napisały o public relations. Dzięki Ogłoszeniom o Pracę PRoto.pl pomaga PR-owcom znaleźć pracę w zawodzie, a firmom, instytucjom oraz agencjom public relations zatrudnić odpowiedniego pracownika. Do zarejestrowanych użytkowników PRoto.pl wysyła bezpłatny newsletter Wiadomości PRoto, zawierający codzienne podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów, zmiany w branży oraz artykuły i PR-owskie Case Studies. Newsletter wysyłany jest w dwóch wersjach – codziennej oraz raz na tydzień. Subskrybuje go ponad czytelników portalu. *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **stat.pl styczeń 2009
Branża PR w Polsce stale się rozwija. Wartość polskiego rynku PR-owskiego szacowana jest na około 400 mln zł, a przychód branży rośnie z roku na rok o 25%*. Na rynku działa około 800 agencji PR- owskich***, działy PR-u tworzone są w korporacjach, średnich i małych firmach, a także instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych. W branży PR powiększa się specjalizacja. PR-owcy zajmują się kreowaniem wizerunku marek, firm oraz osób, zarządzaniem reputacją i kryzysem, społeczną odpowiedzialnością biznesu, relacjami inwestorskimi, lobbingiem, budowaniem wizerunku polityków oraz gwiazd, są także rzecznikami. Głównymi czytelnikami PRoto.pl są PR- owcy. Wśród nich dominującą grupę stanowią pracownicy zatrudnieni na managerskich stanowiskach w agencjach public relations oraz działach PR w korporacjach. Profil zawodowy czytelników PRoto.pl*: *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **Press, , s.111. *** dane własne PRoto.pl – spis agencji MIEJSCE PRACY ZAJMOWANE STANOWISKO
Profil społeczny czytelników PRoto.pl: *badanie Megapanel PBI Gemius, październik 2008 **III edycja badania wynagrodzenia PR-owców, PRoto.pl, Gazeta Praca, Pretendent ***Stat.pl, styczeń 2009 PŁEĆ*WYKSZTAŁCENIE* ZAROBKI** Płeć MIEJSCE ZAMIESZKANIA - 10 pierwszy miast***
Promocja z PRoto.pl*: Reklama w PRoto*: Reklama bannerowa na PRoto.pl oraz w newsletterze Twoje PRoto Teksty promocyjne na stronie PRoto.pl oraz w newsletterze Promocja firmy jako pracodawcy w ogłoszeniach rekrutacyjnych na PRoto.pl oraz w newsletterze Współpraca z PRoto.pl w roli Partnera lub Patrona przy cyklicznych projektach dla branży public relations: Dialogu PR oraz Konkursie PRotony Oferujemy także niestandardowe formy promocji klienta. Zapraszamy do współpracy. * aby zapoznać się ze specyfiką reklam oraz ich wyceną, prosimy obejrzeć CENNIKCENNIK Matylda Benderz Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży PRoto Sp z o.o.