Plan prezentacji Problem plagiatów w szkolnictwie średnim. Plagiatowanie, a niesamodzielność Geneza systemu Plagiat.pl Plagiat.pl - zasady działania Funkcjonalności.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modelowanie przypadków użycia
Advertisements

UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Rozszerzalność systemów rozproszonych
Prezentacje.
Elementy systemu operacyjnego
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
Doświadczenia z wyjazdu na stypendium Marie Curie mgr Magdalena Andrałojć Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Repozytorium Wydziałowe Zbigniew LEONOWICZ
Polityka anty-plagiatowa w szkolnictwie wyższym w Europie
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
XIX Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej Gniezno września 2013 r.
Diagnoza edukacyjna pomaga uczyć efektywniej
Aktywna edukacja.
Adrian Bukowski Dolnośląskie Centrum Rozwoju Lokalnego.
Podstawowe terminy. Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. wraz z późniejszymi zmianami Rozporządzenie ministra nauki i szkolnictwa wyższego z dnia 5 października.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Raport z wyników egzaminu maturalnego
Autor: Miłosz Kraiński Klasa 3 B III Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
Tworzenie sylabusa kursu e-learningowego
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Prawo autorskie dla nauczycieli.
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
TIK w szkole podstawowej
Biblioteka Politechniki Krakowskiej Informacja dla nauki a świat zasobów cyfrowych września 2008 | Świnoujście Biblioteka Cyfrowa Politechniki Krakowskiej.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Authoring Tools Narzędzia do tworzenia materiałów
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Nauczyciela ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Nauczyciela ZAPRASZAMY!
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Program kursu zakłada:
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Propozycja projektu Andrzej Ziółkowski.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście)
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
PROINFO System zarządzania informacją o przedsięwzięciu informatycznym Seminarium dyplomowe 2004 WIiZ Politechnika Poznańska.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Na bazie japońskiego modelu lekcji: stała współpraca dużej grupy nauczycieli w celu projektowania możliwie skutecznych lekcji, osadzonych w konkretnej.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Automatyczna interpretacja pytań i udzielanie odpowiedzi (Question & Answering)
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny rok Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny.
Seminarium magisterskie. Formalności rok akademicki 2013/2014 dr Małgorzata Zięba.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Internet to nie tylko gry
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Monika Łozińska Uniwersytet Szczeciński
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Zasady funkcjonowania
Zapis prezentacji:

Plan prezentacji Problem plagiatów w szkolnictwie średnim. Plagiatowanie, a niesamodzielność Geneza systemu Plagiat.pl Plagiat.pl - zasady działania Funkcjonalności systemu Plagiat.pl - prezentacja Interpretacja raportu podobieństwa Oferta Plagiat.pl dla nauczycieli - materiały dydaktyczne Dyskusja. Odpowiedzi na pytania uczestników

Plagiatowanie w szkolnictwie średnim. Wymagania wobec uczniów Prace uczniowskie, a prawo autorskie. Czy uczeń może popełnić plagiat? Plagiatowanie, a niesamodzielność Jakiego typu niesamodzielność jest szczególnie szkodliwa?

Plagiatowanie w szkolnictwie średnim. Skala zjawiska Google Allegro ściąga.pl etc.

Plagiat.pl - geneza systemu Skąd pomysł? 2003: pierwsza wersja systemu 2004: nawiązanie współpracy z pierwszą uczelnią (UMCS) VI 2007: 48 polskich uczelni wyższych, instytucje publiczne (NIK, NBP), wydawnictwa

Charakterystyka systemu System działa w modelu ASP – usługa realizowana jest na serwerze dostawcy, komunikacja z systemem odbywa się przez stronę www System nie wymaga lokalnej instalacji żadnego oprogramowania Proste zasady działania (nie wymaga wykształcenia informatycznego)

Zadania systemu Wyszukiwanie w internecie tekstów identycznych ze zgłoszonymi do analizy Generowanie raportów podobieństwa wskazujących źródła i rozmiary zapożyczeń

Plagiat.pl – witryna, logowanie

Wprowadzanie dokumentu do analizy

Raport podobieństwa Współczynnik podobieństwa: jaki procent tekstu (wyliczony w liczbie słów) został zapożyczony Oznaczenie fragmentów zapożyczonych Lista stron zawierających fragmenty danego tekstu z informacją o rozmiarach zapożyczeń (w procentach) Listy stron zawierających dany fragment (maks. 10 pozycji)

Raport podobieństwa

Raport podobieństwa

Co Plagiat.pl może zrobić dla nauczycieli? Sprawdzanie prac uczniów (niestety odpłatne) Materiały dydaktyczne ???

Dziękuję za uwagę! Zapraszam do dyskusji! Sebastian Kawczyński www.plagiat.pl skawczynski@plagiat.pl