Insight from Interactions 1 INSIGHT FROM INTERACTIONS www.nice.com.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

G.Broda Helsinki 20-22, September 2010
Copyright © The OWASP Foundation Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the OWASP License. The OWASP.
Introduction to SystemC
Usługi sieciowe Wykład 9 VPN
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Sun altitude Made by: Patryk Cichy Patryk Cichy Mateusz Dąbrowicz Mateusz Dąbrowicz Mariusz Król Mariusz Król Mariusz Dyrda Mariusz Dyrda Group leader:
Copyright © 2006 Quest Software Title slide Copyright: 8 pt. Arial Quest Software… W jaki sposób wydajnie wspierać rozwiązania SharePoint w firmie
Copyright for librarians - a presentation of new education offer for librarians Agenda: The idea of the project Course content How to use an e-learning.
YOUTH in Gdynia. YOUTH: step 1 – Recruitment (December 2007) Szkoła Podstawowa nr 21 Szkoła Podstawowa nr 6 Szkoła Podstawowa nr 12 Gimnazjum nr 15 Towarzystwo.
In Katowice Providence Project meeting Poland, Katowice, 8th of June 2010.
Team Building Copyright, 2003 © Jerzy R. Nawrocki Requirements Engineering Lecture.
Dzielenie relacyjne / Relational Division
JET PUMPS introduction POMPY STRUMIENIOWE wstęp
Windows Server 2008 Jarosław Kurek WZIM SGGW 1. Instalacja windows server instalacja wersji Enterprise 2. Instalacja z funkcją Bitlockera – wymagany.
Ministerstwo Gospodarki Poland'sexperience Waldemar Pawlak Deputy Prime Minister, Minister of Economy March 2010.
Łukasz Monkiewicz.
Creating Public Value Lazarski School of Commerce and Law May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Tworzenie aplikacji sieciowych w języku Java Threads Prezentacja.
POLSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE
MS SQL SERVER udział w rynku. Source: Gartner Dataquest (May 2006) Company Market Share (%) Market Share (%) Growth (%) Oracle6, ,
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
The school volunteer club 1 / 19 Wolontariat XII 2006r. Gimnazjum im. Ks. W. Rabczyńskiego w Wasilkowie
Travel Agency A trip to Śląsk. Something about us… Winter Agency is a tour operator and travel agency providing full services for groups and individuals.
1 Building Integration System - Training Internal | ST-IST/PRM1 | 02/2008 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal,
More Secure and Dependable 1.User Account Protection, more secure boot, anti-spyware and anti-phishing 2.Restart Manager (fewer reboots) 3.Instant-on.
XXVII Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Czackiego w Warszawie easy - creative - effective ICT in Czacki | Marcin Stanowski | XXVII LO im T. Czackiego.
Tadeusz Janasiewicz IT Group, Tadeusz Janasiewicz, WSUS, IT Group, r.
Najpopularniejsze aplikacje ASP.NET i PHP.
Avaya IP Office - Wersja 8
SQL i internet PHP i MySQL. Programy MySQL: serverMySQL: server WWW serverWWW server Interpreter PHPInterpreter PHP Przeglądarka stron wwwPrzeglądarka.
Piotr Nowak Development Manager Construction Innovation and Development Department The Chartered Institute of Building.
W ś wiecie ba ś ni Andersena In the world of Andersen.
Theory of Computer Science - Basic information
Comenius The Great Wonders of Europe The Polish school is called … is called …
Zarządzanie magazynem danych - Storage Spaces w Windows Server 2012 oraz w Windows 8 Błażej Miśkiewicz MCTMCP MCSA MCTS MCITP.
Damian Wojdan Kraków,
Microsoft Lync Online Service Overview.
- For students (12 questions) - For parents (6 questions) - For grandparents (6 questions)
Global Financial Crisis and its Consequences for Polish Housing Market
REGIONALNE CENTRUM INFORMACJI I WSPOMAGANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH REGIONAL INFORMATION and SUPPORT CENTER for NGOs EVALUATION V BALTIC SEA NGO FORUM.
WYDZIAŁ DS. OCHRONY PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ SŁUŻBA CELNA RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ Protection of Intellectual Property Rights in the Customs Service.
BLOOD DONATION.
Zasoby elektroniczne w cyklu akademickim Biblioteka w kryzysie czy kryzys w bibliotece Łódź 2010.
Click to show the screen.
POLAND. we will take you on a journey during which you will learn something about us.
Na podstawie: The Illusion Of Life Disney Animation.
Podstawy licencjonowania Exchange, SharePoint oraz Lync.
Marek Krupa Coś o mnie.
Stakeholder Analysis Lazarski University May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
Lokalne konta użytkowników i grup
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
Grupy użytkowników1 Administracja Sieciami komputerowymi Grupy użytkowników.
Teksty prymarne (original texts) to teksty autentyczne, nie są przeznaczone dla celów dydaktycznych; teksty adaptowane (simplified/adapted texts)są przystosowane.
Rozdział 3: Bezpieczeństwo w sieci opartej na systemie Windows 2000.
NEW MODEL OF SCHOOL HEADS PREPARATION, INDUCTION AND CONTINUING PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN POLAND Roman Dorczak, Grzegorz Mazurkiewicz   Jagiellonian.
1.
I am sorry, but I can’t go out with you
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ INSTITUTE OF METEOROLOGY AND WATER MANAGEMENT THE USE OF COSMO LM MODEL FOR AVIATION METEOROLOGICAL SERVICE IN.
Department | 1/11/2013 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal, exploitation, reproduction, editing, distribution,
ManageEngine Forum 2014 Jacek Wiśniowski IT Infrastructure Manager Eastern Europe & Africa AkzoNobel Decorative Paints.
Security & Communications Training Academy | Date 2011 © Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve.
Wydział Elektroniki Kierunek: AiR Zaawansowane metody programowania Wykład 6.
Security & Communications Training Academy | Date 2011 © Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve.
Government Business challenge
Connecticut Core Standards for English Language Arts & Literacy
Power BI Reporting Server
Zapis prezentacji:

Insight from Interactions 1 INSIGHT FROM INTERACTIONS

Insight from Interactions 2 NICE PERFORM Wprowadzenie do funkcji NICE Perform Solution

Insight from Interactions 3 Module Objectives Przegląd wszystkich aplikacji i akcesoriów z rodziny NICE Perform Poznanie korzyści i informacji, które mogą być uzyskane przez wielu różnego rodzaju użytkowników Zrozumienie powiązań pomiędzy komponentami systemu

Insight from Interactions 4 Potencjalni użytkownicy aplikacji NICE Perform Kierownik Call Center (Call Center Manager) może analizować i oceniać reakcje klientów i treści rozmów w celu zwiększenia efektywności pierwszego kontaktu Kierownik Marketingu (Marketing Manager) może okresowo otrzymywać rzetelne informacje o efektywności i wydajności nowej kampanii TV uruchomionej 2 dni wcześniej Koordynator ds. Jakości (Quality Supervisor) może analizować reakcje klientów w celu sprawdzenia, czy klienci postrzegają agentów zgodnie z wystawianymi im przez supervisorów ocenami Analityk Call Center (Call Center Analyst) może definiować auto formuły oce niające rozmowy, co pozwala ograniczyć czas i wysiłek włożony w ocenianie rozmów Supervisor może oceniać działania agenta Trener (Coaching Specialist) może przygotować agentowi spersonalizowany pakiet treningowy Administrator (Account Manager) może wyszukać wszystkie informacje powiązane z danym kontem, przeanalizować i zidentyfikować problemy Dyrektor Generalny (CEO) może efektywnie oceniać liczbę klientów, którzy zmienili operatora (churn rate) i przyczyny zmiany

Insight from Interactions 5 Aplikacje NICE User administrator – zarządzanie kontami użytkowników Form Designer – projektowanie szablonów Business Analyzer – analiza biznesowa Monitor – monitorowanie agentów/grup ROD (Recording On Demand – opcjonalne) – nagrywanie na żądanie My Universe Reporter - raporty

Insight from Interactions 6 Akcesoria NICE System Administrator – zarządzanie systemem Rules Manager – definiowanie reguł Lexicon Manager List Editor

Insight from Interactions 7 Zalecany schemat pracy użytkowników 1. Konfiguracja kont użytkowników systemu (User Administrator) Agenci, Grupy, Profile 2. Zdefiniowanie reguł biznesowych (Rules Manager) Harmonogramy, ocenianie i klasyfikacja, analiza Audio 3. Stworzenie szablonów (Forms Designer) Stworzenie list (List Editor) 4. Ocena agentów (Business Analyzer) Wybór, odtwarzanie, ocena, wyniki 5. Wygenerowanie i analiza raportów (Reporter & My Universe) 6. Stworzenie paczek trenerskich i Coaching Clips Narzędzia: Monitor

Insight from Interactions 8 NICE PERFORM Aplikacje

Insight from Interactions 9 User Administrator Ta aplikacja służy do definiowania: zasad (polis) bezpieczeństwa i nadawania haseł użytkowników Systemu i agentów hierarchii oraz Grup Profili i uprawnień

Insight from Interactions 10 NICE Forms Designer Aplikacja o architekturze klient-serwer Pozwala w łatwy sposób projektować szablony oceny, przy użyciu różnych obiektów: checkboxy, etykiety, przyciski TAK/NIE, itp.

Insight from Interactions 11 Business Analyzer Search for Interactions, Evaluations, Clips, Packages or Feedbacks Arrange results in different ways Playback and evaluate interactions Execute actions on the items found ( , save etc)

Insight from Interactions 12 NICE Monitor View real time status agents / groups Playback their last recorded call Monitor active agents / real time playback

Insight from Interactions 13 ROD (Recording On Demand) Allows the agent to initiate recording for their own extension

Insight from Interactions 14 My Universe My Universe is a portal to the NICE applications, providing summarized and personalized view of the call center main activities such as: Best and worst interactions based on evaluation / feedback score Agent performance including evaluation score, feedback score and productivity data

Insight from Interactions 15 NICE Web-Reporter Powerful Web-based tool for generating reports: Administration Reports QM Reports (Quality Management) Calls Audio analysis reports CTI events

Insight from Interactions 16 NICE PERFORM Accessories

Insight from Interactions 17 System Administrator The system Administrator is used to set up different parts of the Nice system, enabling communication between each component After installing a component in the system it must be defined using the System Administrator

Insight from Interactions 18 Lexicon Manager This accessory enables the user to create groups of words to be used for audio analysis

Insight from Interactions 19 Rules Manager Define automatic scoring of interactions using different parameters Define interaction into specific classifications Define recording programs for selective recording and QA calls Define audio analysis rules for different types of analysis on each call Storage Center definitions

Insight from Interactions 20 NICE List Editor Creates lists for Scorable or data lists, to be integrated into Evaluation Forms Lists to define user profile: department, skills etc.

Insight from Interactions 21 Potential Uses for the NICE Perform Solution Business Data Screen Content Analysis Customer Feedback Analysis Call Flow Analysis Audio Analysis

Insight from Interactions 22 System Architecture Typical System Layout High Density NiceLog Or SpeechQA Advanced Word spotting, Emotion, and talk over analysis of the customer and agent New set of web based applications. Enhanced query and analysis capabilities Filtering and saving Interactions on a variety of storage devices Advanced analysis of CTI and CTI events data Application server that serve all clients Managing playback, Executive Connect, and NICE Feedback capabilities

Insight from Interactions 23 Q A &

Insight from Interactions 24 THANK YOU FOR JOINING US TODAY