ĆWICZENIA SENSORYCZNE – karty pracy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowała: Irena Kisielewska
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Zasady tworzenia dobrych prezentacji Power Pointa
Przepisy prawa dotyczące żywności
Cyfrowy model powierzchni terenu
Poprawne modele zawartości. Zarządzanie zmianami struktury. 30 października 2003.
  OK konspekt z chemii.
Opracowanie: Aneta Kunecka-Kramarz Bibliotekarz
Szkolenie dla dziennikarzy gazetki szkolnej „Tu i Teraz – bis”
METODA DOBREGO STARTU.
METODA DOBREGO STARTU.
import danych; sumy pośrednie; tabela przestawna; konsolidacja danych
Zalety Katalogu: Największa na rynku baza samochodowych części zamiennych Schematy graficzne do szybkiego wyboru części zamiennych ukł. zawieszenia,
Wiesława Piotrowska Szkoła Podstawowa nr 23 w Gliwicach
Gdzie co jest? Cz. II. Kubek stoi na lewo od talerzyka. Pod kubkiem stoi filiżanka, a pod talerzykiem szklanka. Dzbanek stoi pomiędzy filiżanką i szklanką.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
Podstawy przetwórstwa spożywczego
IKEA PRO 100 DEMO BARBARA KAWALA II ROK INF I EKON KSW KRAKÓW
Rentowny Program Automatycznej Dostawy
Prezentują:.
Etykieta System NET Etykietowanie pod kontrolą. Copyright © 2008 by "elPLC" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone2 Etykieta System NET ETYKIETA MANAGER.
Lokalizacja i Globalizacja na witrynie w Visual Web Developer 2008 (ASP.Net) Daniel Literski.
Kontakt: Adam Jarus tel
Beata Stobierska Przedszkole w Chałupkach
Podstawy przetwórstwa spożywczego
Mali odkrywcy Dokonania podczas pracy nad realizacją projektu w roku szkolnym 2012/2013.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Scenariusz zajęć prowadzonych wg Metody Dobrego Startu
Program literacki Gąsienice
Matematyka bez barier z kształtami Numicon
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 5 IMIENIA JANA PAWŁA II
KOMUNIKACJA ALTERNATYWNA - PIKTOGRAMY
PROBLEMY DECYZYJNE KRÓTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI
Sprawozdanie z realizacji projektu TRZYMAJ FORMĘ
Prezentacja w Power Point
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Przedszkole Samorządowe w Słupach „Książka Kucharska”
Pan Bałagan i jego biurko
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
INSTRUKCJA. 1. Wybieramy temat lekcji. Dobieramy się w grupy. Temat powinien być dobrany tak, aby możliwe było autentyczne zaangażowanie w jego realizację.
Wiem co jem Jak kupować mądrze?.
„Kocham czytać” Jagody Cieszyńskiej
Odimienna nauka czytania I. Majchrzak
Małgorzata Sałacińska
Jak przygotować prezentację
ROZPOZNAWANIE ODGŁOSÓW ZWIERZĄT
Ile dwutlenku węgla jest w C-C?. Dnia 19 marca 2015 r. wykonaliśmy doświadczenie, które pozwoliło nam określić, ile dwutlenku węgla znajduje się w c–
Instrukcja obsługi aplikacji „Wizualizacja produktów CRH Klinkier”
rewolucja w Twoim piórniku
„Filtry i funkcje bazodanowe w EXCELU”
wzrokowiec/ słuchowiec/ czuciowiec
Proces produkcyjny i technologiczny
♠A♥A♦A♣A♠A♥A♦A♣A NESW Rozdawał:N Kontrakt:3BA Ty:N Lewy NS:0 Lewy WE:0 ♠A♥A♦A♣A♠A♥A♦A♣A ♠A♥A♦A♣A♠A♥A♦A♣A ♠A♥A♦A♣A♠A♥A♦A♣A A♣A♣ A♣A♣ A♣A♣
Kodeks 2.0 Debata klasy 1 b Jak mądrze korzystać z komputerów i Internetu ?
Nie wiesz jak utrudnić życie czytelnikowi… nie dbaj o zawartość swojego katalogu. Anna Zielińska Uczelnia Łazarskiego VI Konferencja Biblioteki Politechniki.
podsumowanie ustawy dot. F-gazów
ZDROWE - NIETRUDNE Klasy II g i III e wdrażają zasady zdrowego stylu życia i kolekcjonują sprawności.
ZDROWA ŻYWNOŚĆ NIEZDROWA ŻWYNOŚĆ.
Definicja problemu: (P2 | pi = 1, prec | Cmax)
Projektowanie wspomagane komputerem
Rozkładanie wielomianów
Gdzie co jest? Cz. II.
Etykietowanie pod kontrolą
Złota 7 wytyczne obsługi
Gdzie co jest? Cz. II.
Gdzie co jest? Cz. II.
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

ĆWICZENIA SENSORYCZNE – karty pracy Opracowała: mgr Iwona Rusin

Ćwiczenia sensoryczne Do ćwiczeń potrzebne nam: - karty z wydrukowanymi zdjęciami produktów,  - etykietki,  - woreczki z produktem,  - balony z produktem ukrytym w środku.    Na zdjęciach widać różne wersje ćwiczenia.  Można je przeprowadzić w określonej kolejności, albo ustalić swoją kolejność.

Dobieramy etykiety do zdjęcia. ( Rozkładam zdjęcia, nazywamy produkty , etykietujemy)  

Dobieramy zawartość woreczka do ilustracji.  (Rozkładam zdjęcia , nazywamy produkty, oglądamy woreczki, układamy pod właściwym obrazkiem.)

  Dobieramy zawartość balonika do zawartości woreczka.  (Rozkładam woreczki, nazywamy produkty, oglądamy baloniki, zastanawiamy sie, co zawiera konkretny balonik, układamy go obok właściwego woreczka)

  Etykietujemy pary: woreczek + balonik (do ćwiczenia nr 3 z dobieraniem produktu w woreczkach i balonie  dokładamy podpisywanie etykietami)

- dobranie woreczka do ilustracji,   Kompletne zadanie to: - oglądanie woreczków,  - rozłożenie plansz, - dobranie woreczka do ilustracji, - dobranie balonu do planszy z ilustracją i woreczkiem, - dołożenie etykiet.    Opracowanie : mgr Iwona Rusin