MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
1 Grajmy razem… Janusz Krzyczkowski Kierownik ds. Współpracy Z Producentami Oprogramowania Janusz Krzyczkowski Kierownik ds. Współpracy Z Producentami.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wakacyjna oferta promocyjna
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Wolne Oprogramowanie. Przeglądarka Opera Opera to nowatorski i niebanalny pomysł na korzystanie z sieci Internet. Szybkość, bezpieczeństwo, wysoki komfort.
Electrolux Design Lab 2010 Tendencja: Do 2050 roku 74% populacji na świecie będzie mieszkać na terenach zurbanizowanych (w miastach). Wzornictwo: Małe.
Marketing elektroniczny w turystyce
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Opakokon s.c. ul. Świdlińska Szamotuły Tel.: (061)
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Portal dla zarządzających firmą i biurem Warszawa, kwiecień 2015.
OTK 2011 Stowarzyszenie Doradców Szkolnych i Zawodowych RP OTK 2011.
Więcej z emisji reklam internetowych
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Oznakowanie szlaków turystycznych. SYSTEM OZNAKOWANIA PSK Oznakowanie wodne.
Założenia i wyniki badania Gmina na 5!, edycja 2016/2017
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
1.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Więcej z emisji reklam internetowych
Managing Director Tétris
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NAZWA NOMINOWANEGO DO NAGRODY MIEJSCA
Oferta web studio web.info.pl.
Imię i nazwisko prezentera
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
FIRMA ……………………………..…..
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA! Propozycje kreatywne do promocji konsumenckiej Warszawa, 22-06-2011 BOXFISH we build brands online | www.boxfish.pl | ul. Pory 60 lok.1 02-757 Warszawa, tel./fax (+48) 22 408 69 73

Jakie mieliśmy ? Przygotować projekt strony internetowej dedykowanej promocji „Fioletowe wygrywa” Ale: Odświeżyć wizualnie zeszłoroczną formułę Zaproponować nowe spojrzenie na znane rozwiązania graficzne Maksymalnie wyeksponować nagrody ... A jednocześnie pamiętać o uzyteczności i łatwości korzystania ze strony

? 3D? Jak kreatywnie “ograć” łaty? Odświeżenie vs spójność z KV? Layout płaski czy przestrzenny? Jak kreatywnie “ograć” łaty? Odświeżenie vs spójność z KV? 3D? Jak jeszcze atrakcyjniej pokazać nagrody? Koncept 1: 100 % spójności z KV Koncept 2: Użyjmy kreatywności! Koncept 3: Let’s go artwork!

Koncept 1: 100 % spójności z KV

Koncept 2: Użyjmy kreatywności!

Koncept 3: Let’s go artwork!

Koncept 4: Mamy też pomysł na wyróżniającą się kampanię!

Oferta cenowa 9 tys. zł 20 tys. zł 6 tys. zł 15 tys. zł 50 tys. zł Rodzaj prac Szacunkowe koszty Design strony 9 tys. zł Produkcja strony (oprogramowanie mechanizmów, baza dancyh, integracja z systemem loteryjnym, testy) 20 tys. zł Aktualizacje strony (cotygodniowe ogłaszanie list zwycięzców, zakonczenie konkursu ) 6 tys. zł Kampania online (kreacja i produkcja form reklamy*, optymalizacja skutecznosci kampanii,) 15 tys. zł SUMA 50 tys. zł *Przykladowe ceny form reklamy: Double billboard 1500 zł Mailing 1000 zł Screening XHTML 2500 zł Rectangle 800 zł

DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY  PAWEŁ WOŁONCIEJ [managing partner] pw@boxfish.pl mobile: 531 59 59 71 MACIEJ DRZEWIECKI [managing partner] md@boxfish.pl mobile: 510 103 514 BOXFISH we build brands online | www.boxfish.pl | ul. Pory 60 lok.1 02-757 Warszawa, tel./fax (+48) 22 408 69 73