Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.
Advertisements

Opracowała: Elżbieta Chudek
Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
INSTYTUCJA WYSYŁAJĄCA: INSTYTUCJA ODBIERAJĄCA: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Somoninie im. Józefa Wybickiego Somonino ul. Wolności 39 Koordynator.
Praktyki Ostseebad Baabe Niemcy Nasza dzielnica.
„Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”.
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Technik Hotelarstwa Cechy człowieka, pożądane w pracy hotelarza pięknie ilustrują słowa Janusza Korczaka: ,,Być człowiekiem znaczy posiadać kryształową.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W TYCHACH
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14 we Wrocławiu
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w SOMONINIE
Technikum Obsługi Turystycznej. UZYSKASZ PEŁNE PRZYGOTOWANIE DO PRACY W: centrach informacji turystycznej agencjach turystycznych w kraju i za granicą
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
Mobilność techników CE SZANSA szansą na dobry początek kariery zawodowej „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
TECHNIK ŻYWIENIA I ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Doświadczenie zdobyte na europejskim rynku pracy poprzez staż zagraniczny - bezcenne STAŻ W HISZPANII Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
W dniach r. Uczniowie szóstych klas wyjechali na trzydniową wycieczkę „Śladami Renesansu”. Celem wyjazdu było zwiedzenie i poznanie historii.
Najlepszy w zawodzie Najlepszy w zawodzie Cel główny projektu - wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej szkół i placówek oświatowych.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
13-24 października 2014r. Granada, Hiszpania Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Staże zagraniczne dla hotelarzy
Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego1 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach Współpraca z pracodawcami w zakresie kształcenia zawodowego - realizacja praktycznej nauki zawodu: zajęcia praktyczne.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Mobilność realizowana przez ZSP nr 2 w Końskich w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem.
` PRAKTYKA ZAWODOWA W NIEMCZECH UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5 IM. JANA PAWŁA II W LUBLINIE W ROKU SZKOLNYM 2005/2006.
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
Londyn 2015/2016.
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
„DO HISZPANII PO WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI”
My i nasze zakłady Berlin 2016/2017.
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Autor i koordynator Projektu Anna Polewczyk
Staże europejskie drogą do sukcesu
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
,,Od Technika do Europejczyka
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Miesięczne praktyki w Hiszpanii
Zapis prezentacji:

Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu na każdą z miniatur ukaże się jej pełny wymiar. Aby przejść do głównej części prezentacji naciśnij na flagę.

 Sprawozdanie z praktyk Sprawozdanie z praktyk  Lista uczestników Lista uczestników  Galeria zdjęć Galeria zdjęć

 Sprawozdanie z praktyk Sprawozdanie z praktyk  Lista uczestników Lista uczestników  Galeria zdjęć

 Krawczyk Agata  Krawczyk Paulina  Graczyk Emilia  Kieszkowski Damian  Kowalska Ewelina  Kowalska Patrycja  Krzewska Patrycja  Nolbrzak Aleksandra  Prośniak Patryk  Rogala Paulina  Tokarska Sandra  Berczyński Dawid  Bołdowicz Bartosz  Jagodzińska Agnieszka  Janicka Daria  Janicka Dominika  Jóźwiak Sebastian  Karolak Karolina  Kmieciak Magdalena  Łuczak Angelika  Marcinek Anita  Olczak Ewelina  Otto Milena

W dniach od r. do r. uczniowie klas o profilu technik obsługi turystycznej (klasy III TOT oraz IV TOT) i technik organizacji usług gastronomicznych (klasa IV TUG) wraz z opiekunami, panią Wioletą Gabarą oraz panią Katarzyną Kowalczyk wzięli udział w praktykach zawodowych w ramach programu „Erasmus+” kształcenie i szkolenie zawodowe w malowniczej miejscowości Granada w Hiszpanii. Partnerem ze strony hiszpańskiej była firma „Europrojectos”, która przygotowała dla naszych uczniów atrakcyjne miejsca praktyk oraz ciekawy program kulturowy.

Pierwszego dnia uczestnicy stażu zostali zapoznani z regulaminem, przepisami BHP oraz przebiegiem praktyk, które rozpoczęli następnego dnia. Praktyki odbywali w hotelach, biurach podróży oraz restauracjach. Pracowali w recepcji hotelowej, asystowali pracownikom biur podróży, pracowali jako kelnerzy na salach restauracyjnych oraz w kuchni, gdzie poznawali nowe smaki a także uczyli się przygotowywać nowe dania, charakterystyczne dla regionu Andaluzji.

Ponadto, uczniowie mieli możliwość uczestniczyć w bogatym programie kulturowym – zwiedzili Granadę i wszystkie jej najciekawsze atrakcje, m.in. dzielnicę Albaicin z labiryntem wąskich uliczek oraz placami i punktami widokowymi z których można podziwiać ośnieżone szczyty masywu Sierra Nevada, ogrody Carmen de los Martires, dzielnicę Sacramonte związaną z kulturą andaluzyjskich cyganów, a także miejsce, którego nie można pominąć – warowny zespół pałacowy, będący dawną siedzibą mauretańskich kalifów – Alhambrę wraz z kompleksem nasrydzkich budowli stanowiący letnią rezydencję władców - Generalife.

Poza Granadą, miały miejsce dwie wycieczki wyjazdowe, do Cordoby oraz do Malagi, która podbiła serca uczestników przepiękną plażą i cudowną pogodą.

Uczestnictwo w stażu pozwoliło uczniom naszej szkoły podnieść dotychczasowe umiejętności zawodowe, rozwinąć umiejętności językowe, poznać nową kulturę, zawrzeć nowe przyjaźnie oraz sprawdzić się w nowym środowisku. Była to wspaniała i niezapomniana przygoda, która na długo pozostanie w pamięci i sercach jej uczestników.