Bezpieczeństwo jest usługą
Doctor Web profesjonalny dostawca SaaS 1992 Założenie Dr. Web Anti-Virus Październik 2007 Pierwsza implementacja Dr.Web AV-Desk Styczeń 2008 udostępnienie serwisu usługodawcom Wrzesień 2011 ponad 250 ISP w Rosjii, Ukrainie, Niemczech, Kazachstanie, Francji, Austrii, Estonii, Hiszpanii, Holandii, Portugalii, Bulgarii, Mongolii, Kirgistanie i Białorusi
Doctor Web profesjonalny dostawca SaaS 23 Listopad 2011 Stacje Online: Pliki przeskanowane : Pliki wyleczone : Pliki Usunięte: Wirusy usunięte: Wirusy Zblokowane : 837,153 5,090,931,016 11,408,909 72, , ,416
Założenia rozwiązania AV-Desk Usługa w pełni pracująca jako SaaS Outsorcing AV dla klientów indywidualnych oraz małych firm Higiena – bezpieczeństwo i monitoring własnych sieci Opłata za faktyczne użycie licencji Rozwinięcie oferty usłuługodawców VAD business model Pełna integracja produktu z systemami usługodawcy Łatwość użycia produktu – instalacja,zarządzanie, płatnosci
Oczekiwania klientów - dlaczego właśnie SaaS ? Klienci Indywidualni Obsługa programu AV Problemy z implementacją Płatność miesięczna Pomoc Małe firmy Administracja IT Elastyczność licencjonowania Płatność miesięczna Pomoc Różni odbiorcy - podobne problemy !!!
Dr.Web Anti-virus Service Koszt Wdrożenia Inwestycja ? Przestrzeń dyskowa,czas
Dr.Web Anti-virus Service Koszt Wdrożenia 0,00 PLN Koszt licencji dla ISP
Dr.Web Anti-virus Service Koszt Wdrożenia % Zwrot z inwestycji
Pytania? Dziękuję za uwagę! Russian developer of IT security tools
Dr.Web AV-Desk Bezpieczeństwo jako usługa (SaaS) Powierz ją profesjonalistom
Schemat działania
1.Elastyczność licencjonowania klucz do realnych oszczędności 2.Minimalizacja ryzyka technicznego 3.Redukcja przestojów w pracy 4.Zwiększenie produktywności pracowników 5.Zmniejszenie nakładów na personel IT 6.Oszczędność związana z zakupem platformy sprzętowej serwera sieci antywirusowej Korzyści dla klientów SMB
TCO rozwiązania antywirusowego Antywirus jako usługa zmniejsza TCO o 70-80% Pensje - 40% Koszt licencji – 30% Zarządzanie infrastrukturą IT – 30%
Nieprzewidziane koszty Konwencjonalne rozwiązanie antywirusoweUsługa antywirusowa Dr.Web Koszty zakupu (włączając koszty testów i wyszukiwania rozwiązania) Subskrypcja obejmuje profesjonalną pomoc techniczną Wdrożenie oprogramowania (instalacja) Aktualizacja Administracja siecią antywirusową Szkolenie administratorów Wyjazdy służbowe (przejazdy personelu IT pomiędzy oddziałami) Zakup lub aktualizacja platformy sprzętowej dla serwerów sieci antywirusowej Rozszerzenie istniejącej sieci antywirusowej - koszty dokupienia licencji Koszt połączeń sieciowych -VPN, routery Zarządzanie przez użytkownika końcowego/administratora Nieprzewidziane przestoje w pracy Nieprzewidziane koszty sięgają do 30% TCO
1.Oszczędność czasu – aktywacja usługi z poziomu komputera użytkownika – automatyczna instalacja i aktualizacja z serwera dostawcy – brak rejestracji kluczy – automatyczne odnowienia w cyklu miesięcznym – opłata dołączona do rachunku ISP – wsparcie technicze z poziomu interfejsu programu 2.Kontrola wydatków – szeroka gama pakietów ochrony – migracje pomiędzy pakietami – zawieszenie subskrypcji na 1,2 lub 3 miesiące 3.Przystępność licencjonowania oprogramowania antywirusowego – płatności w cyklu miesięcznym ułatwiają migrację do oprogramowania bezpieczeństwa – dystrybucja pakietu automatycznej instalacji i aktualizacji produktu w obrębie sieci ISP Korzyści dla klientów indywidualnych
Serwer AV-Desk Zarządzanie serwerem
Serwer AV-Desk Możliwości providera Profesjonalna administracja usługi przez providera zapewnia: możliwość konfiguracji usługi zgodnie z wymaganiami klientów, ich polityki bezpieczeństwa i standardów w organizacji możliwość uruchamiania/zatrzymywania zadań na stacjach objętych subskrypcją grupowanie chronionych stacji i dopasowanie polityk bezpieczeństwa do wymogów danej grupy możliwość zarządzania prawami użytkowników do wykonywania zmian w konfiguracji oprogramowania, uprawnienia modyfikacji dla użytkownika mogą być całkowicie odebrane stały, zdalny monitoring statusu oprogramowania antywirusowego i bezpieczeństwa antywirusowego stacji profesjonalne reakcje na incydenty antywirusowe (diagnostyka i natychmiastowa neutralizacja pojawiających się zagrożeń) zbieranie i analiza informacji dotyczących incydentów wirusowych z każdej chronionej stacji tworzenie raportów statystycznych stanu chronionej sieci aktualizowanie oprogramowania antywirusowego (także migracja do nowych wersji)
Serwer AV-Desk Dodatkowe przykłady usług Emergency Hotline - 24/7 Dedykowany inżynier bezpieczeństwa rozwiązujący problemy klienta Zarządzanie wspieranym sprzętem Pomoc techniczna w użytkowaniu produktu antywirusowego i naprawy efektów błędów użytkowników Szkolenia bezpieczeństwa personelu IT klientów
Subscription Control Center
Dr.Web Classic Dr.Web Standard Dr.Web Premium Minimum ochrony antywirusowej Podstawowa ochrona wzmocniona antyspamem Pełna ochrona przed zagrożeniami sieciowymi Stacje: 7/Vista/XP/2000/NT 4.0/ME/98 Serwery: NT/2000/ Server 2003/2008 Stacje: Microsoft Windows 7/Vista/XP/2000 (SP 4) Serwery: NT/2000/ Server 2003/2008 Anti-virus Anti-spy Anti-rootkit Anti-spam HTTP monitor Office control Anti-virus Anti-spy Anti-rootkit Anti-spam HTTP monitor Office control Anti-virus Anti-spy Anti-rootkit Anti-spam HTTP monitor Office control SCC - Pakiety subskrypcji
Wszytkie zgłosznia pomocy technicznej klientów AV-Desk są zbierane w systemie śledzenia zgłoszeń Doctor Web Dostawca usługi otrzymuje dostęp do systemu śledzenia zgłoszeń i ma dostęp do zgłoszeń swoich klientów Doctor Web oferuje pomoc profesjonalnego personelu technicznego 24/7 przy odpowiedzi dostawcy usługi na zgłoszenia klientów Dr.Web - Pomoc techniczna
Q&A? Dziękujemy za uwagę!