ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Najważniejsze projekty i programy krajów europejskich noszą nazwy:
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Mielcu
WARSZAWA DLA TURYSTÓW I KIBICÓW
Projekt CiViTAS CARAVEL w Krakowie
Parkingi Parkuj i Jedź (P+R) na obrzeżach Warszawy (konsultacje społeczne w ramach etapu II) Projekt Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park&Ride)
Budowa centralnego odcinka II linii metra
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Utrudnienia i zalecane objazdy w czasie trwania 69
wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Komunikacja i Turystyka
WARSZAWA UEFA EURO
Zmiany w organizacji ruchu podczas Beatyfikacji Jana Pawła II
Znaki Drogowe Test.
Nieprzekraczalny termin realizacji
Stadion Narodowy konferencja prasowa 19 marca 2013
UEFA EURO 2012 TM Jacek Wojciechowicz Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.
Prezentacja opracowania
W AGLOMERACJI KRAKOWSKIEJ
Katowice r.. Kim jesteśmy? Istniejemy na rynku od 1998 roku, kiedy to Centrum Banku Śląskiego Sp. z o.o. została powołana dla realizacji inwestycji.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
ORGANIZACJa I PRZEBIEG EURO 2012
Warszawa ul. Al. Jerozolimskie 51 Wymiary: 22,00 m x 13,70 m = 301,40 m2 Rewelacyjna powierzchnia reklamowa usytuowana w ścisłym centrum Warszawy przy.
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Czytelność układu linii
LXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Szczeciński Rower Miejski Założenia do wyboru lokalizacji.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
OFERTA SYSTEMU IDENTYFIKACYJNEGO BOS BEZPIECZNY OBIEKT SPORTOWY Schematy zastosowania Karty Kibica i Micro Biletu.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
NIE POTRZEBA JUŻ KARTY STADION LEGII DLA WSZYSTKICH OTWARTY.
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Galeria Renova. OPIS OBIEKTU Dwa poziomy handlowe, 2 poziomy parkingu podziemnego – 250 miejsc Powierzchnia handlowa m² Powierzchnia całkowita.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Organizacja ruchu drogowego w dniach: i w rejonach cmentarzy wrocławskich.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Stolica Polski zaprasza. Warszawska Syrenka Syrenka.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Warszawa Najwyższe budynki w Warszawie Zabytki  Historyczne centrum Warszawy zostało w 1980 wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Do rejestru.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Katedra Mostów i Kolei PROBLEMY ZAPEWNIENIA OBSŁUGI KOMUNIKACYJNEJ STAREGO MIASTA WE WROCŁAWIU przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE.
m.st. Warszawa | Lorem ipsum dolor sit amet
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Harmonogram sprzedaży biletów
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ

Dnipro DniepropietrowskFC Sevilla 27 maja Stadion Narodowy

kibice udający się na mecz od godz. 06:00 w dniu meczowym do godz. 12:00 dnia następnego osoby z akredytacjami UEFA od godz. 06:00 dnia 26/05/2015 do godz. 23:59 dnia 28/05/2015 wolontariusze od godz. 06:00 dnia 20/05/2015 do 23:59 dnia 28/05/2014 posiadający bilet imienny na mecz lub identyfikator/akredytację ze zdjęciem wydaną przez UEFA na podstawie: - Zarządzenia Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy Nr 195/2015 z dnia r. są uprawnieni do bezpłatnego przejazdu w obrębie 1 strefy biletowej ZTM Warszawa środkami publicznego transportu zbiorowego, - Uchwały Rady Miasta Stołecznego Warszawy Nr VI/104/2015 z dnia r. są uprawnieni do bezpłatnego korzystania z parkingów oznaczonych jako „Parkuj i Jedź” lub „P+R”

1 STREFA BILETOWA ZTM

KIBICE PRZYLATUJĄCY DO WARSZAWY ZOSTANĄ Z LOTNISKA DOWIEZIENI AUTOKARAMI W REJON STADIONU NARODOWEGO

Dwa miejsca spotkań kibiców: FC Sevilla – ul.Francuska Dnipro Dniepropietrowsk – ul. Krakowskie Przedmieście

ZMIANY W ORGANIZACJI RUCHU PRZED MECZEM Zamknięte dla ruchu od ok.godz.10:00 będą ul. Nowy Świat i ul. Krakowskie Przedmieście (od ronda gen. Ch.de Gaulle’a do ul. Senatorskiej). Zmiana tras kursowania linii: E-2, 102, 105, 111, 116, 128, 175, 178, 180, 222, 503 i 518 Zamknięta dla ruchu od ok. godz. 10:00 będzie ul. Francuska (od ronda J. Waszyngtona do ul. Zwycięzców) Zmiana tras kursowania linii: 117, 146 ulica Krakowskie Przedmieście Śródmieście Północne ulica Nowy Świat Śródmieście Północne ulica Francuska Saska Kępa

KOMUNIKACJA PRZED MECZEM w bezpośrednim otoczeniu Stadionu Narodowego będą dostępne następujące linie: do przystanku METRO STADION NARODOWY: M2 E-1, 202, 502, 512, 514 do przystanku PKP WARSZAWA STADION: S1 i S2 R1, R2, R3, R7, R8 do przystanku AL. ZIELENIECKA: 3, 6, 7, 22, 25 i , 125, 135, 138, 146, 147, 166, 202, 502, 509, 514 i 517 do przystanku RONDO WASZYNGTONA: 7, 9, 22, 24, 25 i , 111, 117, 123, 138, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517 i 521 do przystanku WYBRZEŻE SZCZECIŃSKIE: E-1, 102, 502 i 514

KOMUNIKACJA PO MECZU PIESZO DO CENTRUM przez most Józefa Poniatowskiego (ok min.)

KOMUNIKACJA PO MECZU z przystanku METRO STADION NARODOWY: M2 202, 502, 512 i 514 (w przypadku braku możliwości przejazdu ul. Sokolą w rejonie stacji metra STADION NARODOWY ww. linie będą skierowane na alternatywne trasy objazdowe) z przystanku PKP WARSZAWA STADION: S1 i S2 R1, R2, R3, R7, R8

KOMUNIKACJA PO MECZU z przystanku AL. ZIELENIECKA: 3, 6, 22 i , 125, 135, 146, 147, 202, 502, 509, 514, N02, N03, N21 i N71 oraz dodatkowa linia 903 (Stadion – Targowa – Dw. Wileński - Targówek – Bródno)

KOMUNIKACJA PO MECZU przystanek ADAMPOLSKA (w rejonie skrzyżowania al. J. Waszyngtona/Saska): 102, 123, 146, 147, 158, 509, 521, N02, N24 i Z przystanek BEREZYŃSKA (w rejonie skrzyżowania al. J. Waszyngtona/Saska): 102, 123, 146, 147, 158, 509, 521, N02, N24 i Z oraz dodatkowa linia autobusowa 904 (Stadion - al. Waszyngtona - rondo Wiatraczna)

KOMUNIKACJA PO MECZU z przystanku WYBRZEŻE SZCZECIŃSKIE: 102, 111, 117, 141, 151, 158, 182, 188, 411, 502, 507, 514, 520, 521, 523, 525, N22, N25, N72 i Z

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ