NIE TAKA MATMA STRASZNA :-] ZAGADKA NR 2 Klasa 1F Gimnazjum nr 1 w Szprotawie Pod kierunkiem pani mgr Doroty Semenowicz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przykłady prostych algorytmów opisujących proste czynności życiowe
Advertisements

BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Osieku
Serwer WWW na AT89C52 Adrian Witlib Maciej Przeor ID06SK1
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
NIE TAKA MATMA STRASZNA
Zagadka nr 2.
Klasa IIId Gimnazjum nr 1 w Szprotawie
Nie taka matma straszna ;-)
Na kijku o długości 1 metra znajdują się 52 mrówki. Dwie z nich stoją na końcach kija, a pozostałe 50 na innych jego punktach, przy czym żadna para mrówek.
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Czyli jak ugotować ryż, bez użycia ognia...
W restauracji.
3 Proste doświadczenia z lodem Projekt: Mateusza Ciałowicza Opiekun: pani mgr Dorota Ciałowicz.
NIE TAKA MATMA STRASZNA ;-)
Nie taka MATMA straszna ;-)
NIE TAKA MATMA STRASZNA-
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
ROZWIĄZANIE 3 ZAGADKI KONKURSU „NIE TAKA MATMA STRASZNA”
Zdrowe odżywianie.
Prezentują:.
GIMNAZJUM nr 1 W BIERUNIU
Grudziądz wypakowujemy zaporę z opakowania foliowego.
PrzepisNaSałatkę Krabową Krabową. Składniki: (jedna porcja) -duża paczka paluszków krabowych (ok 16 sztuk) -1 długi świeży ogórek -6 jaj -1 torebka ryżu.
Przykładowe pytania konkursowe
Wykorzystano zadania z "Kangura"
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Universal Deszczno Pictures presents:
„Idź do sklepu H&M i kup sobie spodnie!“
Konstrukcje geometryczne
Przedszkole Miejskie Nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” Rawa Mazowiecka
Pisemne dzielenie liczb naturalnych.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Gimnazjum nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku Taki był początek Samorząd Lokalny Miasta Olecko.
ZBOŻA ZJADAMY ENERGIĘ Z NICH MAMY PRZEDSZKOLE NR 4 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ.
W tej szkole są najlepsze śniadania! Uczniowie klasy 3D Szkoły Podstawowej w Starych Babicach Mam ochotę na coś dobrego, a ty?
Gmina Gozdowo została powołana do życia uchwałą Wojewódzkiej Rady Narodowej w Warszawie z dnia 1 grudnia 1972r. Gmina Gozdowo położona jest w południowej.
Zmiany w przepisach gry 2014 Zmiany w przepisach gry 2014 Poznań
Kliknij myszką aby zobaczyć prezentacje... (Twoje życie to doceni...)
Dodawanie efektów dźwiękowych do animacji j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
20 zadań na temat „W drodze do szkoły” Kacper Kozyra – klasa 4m
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM „ŚNIADANIE DAJE MOC”
Gawędzenie w sieci
Kuchnia Wietnamska.
Seria kosmetyków : „Czekoladowy relaks” Skład drużyny: -Violetta Perykasza, -Anna Spentana, -Karolina Gajda, -P.Alicja Suchorab- opiekun Seria kosmetyków.
MOJA ŚCIEŻKA KARIERY ZAWODOWEJ
„Nie taka matma straszna;-)” Zagadka nr 4 Do trzech identycznych koszy włożono kule. Do pierwszego tylko kule białe, do drugiego tylko kule czarne, a.
Zagadka Numer 2 :) Czesio postanowił ugotować ryż. Na opakowaniu przeczytał, że czas gotowania wynosi dokładnie 16 minut. Czesio ma dwie klepsydry - małą.
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
Rozwijanie myślenia matematycznego
MATEMATYKA W PRAKTYCE Zapraszam!.
Zespół Szkół im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Żalnie.
Szkoła Podstawowa nr 10 w Koszalinie Autor: Dorota Kościuszko-Cienkowska.
Microsoft® Office Word
Jak korzystać z komputera i z Internetu? Komputer Monitor Wciśnij przycisk włączający komputer (najczęściej znajduje się na środku komputera). Wciśnij.
Nasze pierwsze kroki w odkrywaniu fotografii. Instrukcja do ćwiczenia 1.Przygotowanie aparatu (włożenie filmu) 2.Ustawienie obiektu/osoby fotografowanego.
NIE TAKA MATMA STRASZNA ZAGADKA 2. Treść zagadki Czesio postanowił ugotować ryż. Na opakowaniu przeczytał, że czas gotowania wynosi dokładnie 16 minut.
„Idź do sklepu H&M i kup sobie spodnie!“
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
500.Unieruchomiony, nieważki tłok dzieli cylinder o długości h=12m na dwie połowy. W obu z nich znajduje się gaz, którego ciśnienia są w stosunku k=2.
KILKA WSPOMNIEŃ Kwidzyn, Grudzień 2016
Układ Tytuł Podtytuł.
Projekt edukacyjny „Zdrowa żywność – od produkcji do konsumpcji”
31 maja – Ogólnopolska akcja „Polska na rowery”
Układ Tytuł podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Zapis prezentacji:

NIE TAKA MATMA STRASZNA :-] ZAGADKA NR 2 Klasa 1F Gimnazjum nr 1 w Szprotawie Pod kierunkiem pani mgr Doroty Semenowicz

Książka kucharska Jak ugotować ryż? Przepis: *Kup ryż w sklepie. *Otwórz opakowanie. *Wyjmij woreczki. *Włóż woreczek do gotującej się wody. *Odczekaj 16 minut. *Wyjmij woreczek, poczym jego zawartość zjedz. SMACZNEGO!! A TERAZ CZAS NA ZUPY Mm… Mniam! Mniam! Mam ochotę na ryż!

W KUCHNI Ah Czesiu to bardzo proste. Posłuchaj… Hm… Chciałem ugotować ryż, ale do odliczenia czasu mam tylko dwie klepsydry 5 i 7 minutową

Mamy do dyspozycji dwie klepsydry. W pierwszej piasek przesypuje się przez 7 minut, natomiast w drugiej przez 5. Stawiamy dwie klepsydry koło siebie, następnie puszczamy piasek w oby dwu naraz. Kiedy ziarenka piasku przesypią się w mniejszej klepsydrze oznacza to, iż w większej zostają jeszcze 2 minuty (7min – 5min = 2min). W tym momencie wrzucamy ryż do gotującej się wody i zaczynamy odmierzać czas 16 minut. Kiedy 2 minuty przesypią się do końca, obracamy tylko większą klepsydrę (siedmiominutową). Gdy w tej przesypie się piasek (2min + 7min = 9min) jeszcze raz ją obracamy. Po przesypaniu się ostatniego ziarenka piasku ryż jest gotowy (9min + 7min = 16min). Wyjmujemy go i można jeść ;)

Jeżeli nie rozumiesz rozwiązania graficznego, wróć do poprzedniego slajdu Jeżeli nie rozumiesz rozwiązania graficznego, wróć do poprzedniego slajdu>>WŁĄCZ<< ROZWIĄZANIE GRAFICZNE 5 MINUT 7 MINUT START ZACZYNAMY !! PUSZCZAMY DWIE KLEPSYDRY ! ( naciśnij START) 5 MINUT PÓŹNIEJ… KLEPSYDRA NR 1 KOŃCZY PRZESYPYWANIE NR1NR2 TERAZ CZAS WŁĄCZYĆ GAZ! KLEPSYDRA NR 2 JEST AKTYWNA PRZEZ JESZCZE 2 MINUTY! (naciśnij WŁĄCZ!) PODCZAS GDY KLEPSYDRA NR 2 ZAKOŃCZY PRACĘ OBRACAMY JĄ PONOWNIE (naciśnij OBRÓĆ) OBRÓĆ 2 minuty póżniej…. KLEPSYDRA NUMER 2 KOŃCZY PRZESYPYWANIE (NACIŚNIJ OBRÓĆ)

Grupa nr 7 Gimnazjum nr 1 w Szprotawie PREZENTACJE OPRACOWALI: Maciej Hanusek & Paulina Kubera SKŁAD GRUPY*: Gumiennik Aleksandra Hanusek Maciej Kubera Paulina Lichacz Piotr Szczurowska Marta Szumski Adrian OPIEKUN GRUPY Pani mgr Dorota Semenowicz