Publiczne Gimnazjum w Babimoście kl. 3D Numer porządkowy: 18.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
5 największych sekretów produktywności
Advertisements

Nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych!!!
DZIECKO jako dar miłości małżonków
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Klasa IIId Gimnazjum nr 1 w Szprotawie
Zadanie 3 Gimnazjum nr 1, klasa 3f.
Zależności funkcyjne.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Sonda na temat nastoletnich ciąż przeprowadzona w ramach zajęć z dziennikarskich źródeł informacji.
A Tobie w ktorą stronę się kręci ?
Na pierwszym spotkaniu szkółki niedzielnej Marek otrzymał lekcje biblijne do codziennego czytania Pisma Świętego. Na początku był bardzo wierny.
III NIEDZIELA ADWENTU rok B
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
Nowa podstawa programowa wprowadzona w styczniu 2009 r. niesie ze sobą zmiany formuły egzaminu maturalnego z języka obcego w szkołach ponadgimnazjalnych.
Tu proszę wpisać treść pytania A Pierwsza odpowiedź B Drugaodpowiedź C Trzecia odpowiedź – wytłoszczenie = poprawna D Czwarta odpowiedź
Poprosiłem Pana Boga, aby odebrał mi mój ból
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Witamy na stronie Autozakup.com Jedynej wielokryterialnej porównywarki samochodów.
Bądź jak Sherlock Holmes
Garść poezji autorstwa Asi Lewandowskiej
HISTORIA PEWNEGO OŁÓWKA
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
Marcel Cohen prezentuje swoją wystawę fotografii
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
Cztery świece.
Cztery świece.
Szefowie......kategoria sama w sobie!!. - Słucham? Że jak, wyślesz mi to mailem?
Test.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Mistrzostwa Szkoły w Badmintona Dziewcząt
JAK ZALOGOWAĆ SIĘ NA SWOJE KONTO FLP360
Analiza typowych ustawień
„Bądźcie naśladowcami moimi, jak ja jestem naśladowcą Chrystusa”.
Emilia Korycińska klasa 5a
Nasze nastroje – radość i smutek .
Cele szkolenia Jak pracować efektywnie i we właściwy sposób podczas przeprowadzania wywiadu kwestionariuszowego.
Wspomaganie Decyzji IV
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Kości zostały rzucone Suma oczek.
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Rozwiązanie zagadki nr 1.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Szkoła Podstawowa nr 10 w Koszalinie Autor: Dorota Kościuszko-Cienkowska.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
Prawa Dziecka 10 grudnia Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka.
Zygmunt Korzeniewski. Co leży na Twoim biurku?  Najczęściej:  sterty dokumentów;  papierowe teczki;  skoroszyty;  gazety;  co jeszcze? Zygmuint.
START KONIEC BRAWO! :) NASTĘPNE PYTANIE ŹLE! :( SPRÓBUJ JESZCZE RAZ.
Seks na wesoło JJ.
Test Finał Lubuski Konkurs BRD W Europie jeździmy bezpiecznie Brody Żarskie, 7 maja 2016 r.
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
RADY STRAŻAKA DLA MĄDREGO PRZEDSZKOLAKA. BEZPIECZNY DOM Dom to miejsce bezpieczne, tutaj wypoczywasz, bawisz się, rozmawiasz z rodzicami. Jednak czasami.
Czytaj uważnie i zastanów się! Oto zagadka, przeznaczona właściwie dla osób o wysokim IQ. Mimo to, wysyłam ją również Tobie... Jedziesz w samochodzie,
Co to jest funkcja? Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Żeby to było jakoś to poukładane to zrobię to w formie prezentacji.
Ka pe lu sze.
III NIEDZIELA ADWENTU rok B
Bioróżnorodność wokół nas
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Marcel Cohen prezentuje swoją wystawę fotografii
Projekt edukacyjny z programem TeamViewer
i jego magiczny kwadrat
III NIEDZIELA ADWENTU rok B
Tytuł wystąpienia w języku prezentowania
RAZEM NA WYCIECZCE - SPACER INTEGRACYJNY 16 kwietnia 2018.
PIELĘGNIARSKIE WSPARCIE PSYCHICZNE CHORYCH U KRESU ŻYCIA
Zapis prezentacji:

Publiczne Gimnazjum w Babimoście kl. 3D Numer porządkowy: 18

Treść zagadki W pewnej wsi mieszka trzech braci Jacek, Placek i Pankracek podobnych do siebie jak trzy krople wody. Jacek i Placek zawsze mówią prawdę. Pankracek zaś, jest zupełnie głuchy i na każde zadane pytanie odpowiada całkowicie przypadkowo. Załóżmy, że bracia stoją w rzędzie przed Tobą. Oczywiście, który jest który, wiedzą tylko oni. Jakie pytanie zadasz środkowemu z nich, aby na podstawie jednej z dwóch możliwych odpowiedzi TAK albo NIE, można było wskazać jednego z braci mówiących prawdę?

Pytanie, które zadajemy brzmi: Czy z twojej lewej strony stoi słyszący? Rozpatrujemy wszystkie możliwe przypadki, w których raz odpowiada słyszący, a raz głuchy (G – głuchy, S – słyszący).

S Zadajemy pytanie środkowemu: Czy z twojej lewej strony stoi słyszący? On odpowiada: NIE. Wnioskujemy z tego, że po jego prawej stronie na pewno stoi słyszący. Przypadek pierwszy SG

Przypadek drugi Zadajemy pytanie środkowemu: Czy z twojej lewej strony stoi słyszący? On odpowiada: NIE. Wnioskujemy z tego, że po jego prawej stronie znowu na pewno stoi słyszący. SSG

Przypadek trzeci Zadajemy pytanie środkowemu: Czy z twojej lewej strony stoi słyszący? On odpowiada: TAK. Wnioskujemy z tego, że po jego lewej stronie na pewno stoi słyszący. GSS

Przypadek czwarty Zadajemy pytanie środkowemu: Czy z twojej lewej strony stoi słyszący? On odpowiada: TAK. Wnioskujemy z tego, że po jego lewej stronie znowu na pewno stoi słyszący. SG S

Podsumowanie Obojętnie czy głuchy czy słyszący odpowie NIE, to po jego prawej stronie stał będzie jeden ze słyszących. Obojętnie czy głuchy czy słyszący odpowie TAK, to po jego lewej stronie stał będzie jeden ze słyszących. Analogicznie, zadając pytanie o prawą stronę jesteśmy w stanie wskazać słyszącego.

Prezentację wykonała klasa III D pod kierunkiem pani Bożeny Dąbrowskiej.