Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki
Podstawowe założenia Gra w stylu Doodle Jumper (IPhone) Sterowanie przy pomocy akcelerometrów XNA Grafika 2D
Podział prac Krzystof: Projektant Obsługa urządzenia z akcelerometrem Programista Kamil: Programista Grafika i udźwiękowienie Tester
Urządzenie sterujące Telefon z wbudowanym akcelerometrem WiMote (?) Inne urządzenia (-) Komunikacja: BlueTooth (?) WiFi (AH)
Projekt (1)
Projekt (2)
Aktualny stan projektu
Plany Zmiana sterowania urządzeniem w menu Dodanie nowych przeciwników Dodanie informacji o sterowaniu i rozgrywce Sterowanie WIMotem (?) Animacje niestandardowe końca gry (?)
Użyte narzędzia Visual Studio 2010 z XNA Game Studio 4.0 Visual Studio 2010 z Windows Mobile SDK 6.5 Paint.NET Power Sound Editor Free SVN
Wykorzystane zasoby