Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Zapraszamy do blogowania !
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Powierzchnie reklamowe na terenach MTP
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.
Pakiet akcja 1 Battlefield 2142Quake LiveCounter Strike Rising Eagle © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel.
Madden 09 NHL 09 Tiger Woods 09NBA Live 09 Pakiet sport 1 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel
1 Racing vertical example Pakiet motoryzacja. 2 Rodzaj pakietuKoszt (CPM) Sieć180 RC Wertykalnie210 RC Tytuł250 RC Pakiet motoryzacja Podstawowa grupa.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Generujemy efekty prezentacja sieci MobiAds oferta dla wydawców i developerów.
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
IRROBot Football League Propozycja współpracy
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Oferta targetowania na iPhone
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

Oferta AdAction produkcja gier reklamowych flash

Kim jesteśmy? Projektujemy i tworzymy gry: Na strony WWW (Flash, Facebook), Na komputery PC, Na telefony komórkowe (Java, iPhone,). Stworzyliśmy dynamiczną sieć reklamową w grach. Stworzyliśmy mobilną sieć reklamową. Stworzyliśmy sieć reklamową w grach flash. Stworzyliśmy wertykalną sieć reklamową www. Sprzedajemy reklamę w grach na PC i konsole. Przeprowadzamy akcje marketingu szeptanego. Mamy doświadczony zespół specjalistów. Mamy zapał i pomysły. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

GRACZE

Internauci a gry To ponad 7 mln UU Osoby korzystające z Internetu Osoby zainteresowane grami Osoby, które grają w gry flash To ponad 7 mln UU Osoby, które grają w gry MMO Osoby, które korzystają z serwisów o grach *Źródło: Megapanel – 2009, analiza serwisów z grami i o grach. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Internauci a gry flash *Źródło: Megapanel – 2009, analiza serwisów z grami flash. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

REKLAMA W GRACH FLASH

Zalety advergamingu Wzmocnienie świadomości marki. Promocje marek, produktów i usług w sposób nieinwazyjny dla odbiorcy. Organizację konkursów wraz ze zbieraniem adresów e-mail. Dotarcie do Internautów blokujących inne formy reklamy, zaproszenie ich do interakcji. Organizacje nieinwazyjnych działań marketingu szeptanego. Urozmaicenie serwisów internetowych. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Zaufali nam © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Przykładowe realizacje - gry Eurosport – Złoty Strzał Spill – Dodgy Squirrel Actimel – Ucieczka z biura Jupik– Psi Zaprzęg Vattenfall / Spec Frontline – Zabij Kleszcza 2 Algida – Schrup rożka Gry okolicznościowe © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Przykładowe realizacje – aplikacje Aplikacja została wyprodukowana jako wsparcie kampanii reklamującej wypiekacz do chleba firmy Moulinex. Aplikacja Metamorfozy z Wella Forte osadzona na serwisie www.lula.pl, jako główny element kampanii nowej serii produktów do stylizacji włosów. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Konkurs – „Max pożyczka” Opis gry: Gra przygotowana dla serwisu money.pl, w której zadaniem gracza jest poprawne wskazanie państwa, w jakim występuję, pojawiająca się na ekranie waluta. Gra podzielona jest na 3 etapy – odpowiednio coraz trudniejsze. Dodatkowo gracz może skorzystać z podpowiedzi Maxa i Mini – główne postacie, pojawiające się w grze. Konkurs: Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 10 000zł na wycieczkę. Pozostałe nagrody to: nawigacje, aparaty fotograficzne, plecaki oraz przewodniki turystyczne. Link do gry: http://www.money.pl/maxpozyczka/zagraj/ © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra „Max pożyczka” - screen © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Konkurs – „Labirynt Zdrojka” Opis gry: Gra dedykowana dla dzieci, a przygotowana dla producenta wody mineralnej Żywiec Zdrój. Główne zadanie tytułowego Zdrojka polega na zebraniu wszystkich owoców, warzyw oraz bonusowych butelek wody Żywiec Zdrój. Konkurs: Nagrodą główną w konkursie jest zestaw zabawek ze sklepu SMYK. W zależności czy wygrywa dziewczynka czy chłopiec zestaw jest inny. Wygrywa osoba o najwyższej ilości punktów. Link do gry: http://www.edziecko.pl/wolewode/0,101383.html © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra – „Labirynt Zdrojka” - Screen © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Konkurs – „Algida” Opis gry: Konkurs: Gra opierająca się na znanym mechanizmie PacMan’a. Zadaniem zawodnika jest zjedzenie, jak największej liczby lodów marki Algida. Musimy uważać na żarłoczne lodówki, które chcą nas pozbawić punktów. Dodatkowo gra miała możliwość tworzenia własnych plansz i przesyłania ich do swoich znajomych, zapraszając ich w ten sposób do zabawy. Konkurs: Konkurs był przeznaczony dla użytkowników portalu Fotka.pl. Link do gry: http://www.fotka.pl/schruprozka/gra/php/ © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra „Algida”- screeny © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra – „Paka2Paka” Opis gry: Konkurs: Gra przygotowana została dla domu mediowego Mediaedge:cia, jako część kampanii konkursowej Lion: Paka 2 Paka. W grze zawodnik może wybrać, w którą z postaci chce się wcielić (Lew / Lwica) i dodać do niej zdjęcie swojej twarzy. Następnie powinien, jak najszybciej dogonić swojego przeciwnika, zbierając po drodze batony Nestle Lion. Konkurs: Na podstawie gry zorganizowany został konkurs, w którym nagrodami były: 10x Sony Playstation Portable PSP 3000, 10x pendrive 2GB i paczka batonów Lion 2 Pack. Link do gry: http://gry.adaction.pl/gry63/paka2paka.html © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra – „Paka2Paka” - screen © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra – „adidas Originals” Opis gry: Gra przygotowana dla serwisu Fotka.pl, by promować markę adidas Originals wprowadzającą na rynek swoje nowe produkty. Gra polegała na sterowaniu, wybraną uprzednio postacią, tak by wykonywała poprawnie triki taneczne. Całość przygotowana w klimacie undergroundowym, dopełniona charakterystyczną muzyką. Konkurs: Na podstawie gry zorganizowany został konkurs, w którym nagrodami były kupony rabatowe, na wybrane produkty, marki adidas. Link do gry: http://gry.adaction.pl/gry62/dance.html © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra – „adidas Originals” - screen © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Ucieczka z biura - Actimel Opis gry: Gra wyprodukowana dla Actimel na zlecenie Agora S.A. ‘Ucieczka z biura’ to gra stworzona jako wsparcie kampanii reklamowej zatytułowanej: ‘Zabiegani’ prowadzonej na serwisie www.gazeta.pl Gra ‘Ucieczka z biura’ należy do gatunku Escape ,w której należy odnaleźć wszystkie elementy (produkty i logo reklamowanej firmy). Głównym celem w grze jest wydostanie się z biura i dołączenie do grona szczęśliwców, którzy już tego dokonali i teraz relaksują się poza biurem. Link do gry: http://www.zabiegani.gazeta.pl/Zabiegani/0,104718.html © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Ucieczka z biura - Actimel © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Eurosport Opis gry: Pod koniec czerwca rozpoczęliśmy współpracę z serwisem Eurosport.pl. Do tej pory przygotowaliśmy dla nich dwie akcje konkursowe: Gra piłkarska, przygotowana na Mistrzostwa Świata 2010 dla Klienta: Eurosport. Gracz wciela się w postać piłkarza, którego zadaniem jest trafienie, jak największej liczby karnych. Pomiędzy etapami gry, pojawiają się pytania (quiz), których tematyka związana jest z Mistrzostwami. Quiz: Tour de France – użytkownicy odpowiadają na 5 pytań i walczą o cenne nagrody. Na podstawie tych dwóch konkursów zdobyliśmy bazę ponad 18 500 unikalnych adresów E-mail. Liczba zagrań przekraczała 52 500 razy. Link do gry: http://www.eurosport.pl/pilka-nozna/m/2010/game.shtml © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Złoty Strzał - Eurosport © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Tour de France- Eurosport © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

JAK WYGLĄDAJĄ STATYSTYKI Z NASZYCH GIER?

Advergaming flash Liczba zagrań to ponad 100 000. Konkurs miał na celu zwiększenie ilości aktywnych subskrybentów w bazie mailingowej. Oparcie konkursu o grę pozwoliło na pozyskanie w ciągu 2 tygodniu ponad 80 000 nowych adresów e-mail. Liczba zagrań to ponad 100 000. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra: Zabij Kleszcza Użytkownicy zagrali w grę ponad 185 000 razy. 111 000 pozyskanych adresów mailowych. Klient zdecydował się na zrobienie kolejnej części gry. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra: Zabij Kleszcza2 Gra: Zabij Kleszcza2 – ponad 60 000 zapisanych wyników przez 2 tygodnie © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Facebook - FanPage FanPage: Zabij Kleszcza – ponad 2 300 fanów w przeciągu 2 tygodni © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Gra: Heart Breaker Gra zamieszczona na serwisie MiniClip. W pierwszym tygodniu od momentu dodania gry na serwis, użytkownicy zagrali w nią ponad 1 340 000 razy! © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

WSPARCIE KAMPANII

Wsparcie kampanii Umożliwia zbieranie bazy mailowej graczy Oparty o nagrody – ranking najlepszych graczy Działania promocyjne, zachęcanie do rywalizacji Demo gry konkursowej Pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców Możliwość dotarcia do konkretnych grup Gwarantują unikalną liczbę zagrań Reklama przed grami © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Konkurs Konkurs: Na podstawie większości gier możliwe jest zorganizowanie konkursu dla użytkowników, którzy zbiorą jak największą ilość punktów. Udział w konkursie będzie mogła wziąć każda osoba, która zarejestruje się w systemie. Konkurs na bazie gry musi opierać się na nagrodach. Poprzez ich odpowiednie dobranie, możemy liczyć na odpowiednią grupę docelową osób biorących udział w konkursie, a co za tym idzie, pozostawiających swoje dane kontaktowe. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Facebook FanPage: Mini strona Klienta (informacje o usługach / produktach) Demo gry – po zakończeniu pojawia się informacja, że pełna wersja gry konkursowej dostępna na stronie Klienta. Zachęcanie użytkowników do konkursowej rywalizacji. © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Fora internetowe Fora: Fora internetowe umożliwiają nam dotarcie do konkretnych grup, tworzonych przez Internautów: forum wielotematyczne – forum, na którym poruszanych jest wiele tematów podzielonych na kategorie; forum ogólnotematyczne – forum, na którym poruszane są wszystkie tematy w jednej kategorii. http://www.goldenline.pl/ http://forum.polityka.pl/ http://www.przekroj.pl/ http://www.wprost.pl/ http://www.e-polityka.pl/ http://www.magazynvip.pl/ http://www.rp.pl/ http://www.gazetaprawna.pl http://www.money.pl/ http://www.bankier.pl/ http://www.gazeta.pl/ http://www.onet.pl/ http://www.wp.pl/ http://www.interia.pl/ http://www.e-konkursy.com/ http://konkursy.wikweb.pl/ http://gryonline.poszkole.pl http://zagraj.com.pl http://www.online.evortal.pl http://www.giercownia.pl http://www.mojegry.pl/ http://e-gracz.pl/forum/ http://www.gryzonie.pl/ http://e-gry.net/ http://gameboard.pl/ http://gramy.org/ http://dobre-gry.ovh.org/ http://www.pogrywamy.pl/ http://www.myfantasy.pl/ © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Serwisy z grami Serwis z grami Zamieszczenie linku do gry na stronie głównej serwisu gry.pl oraz umieszczenie jej w sekcji Polecamy. Zamieszczenie gry w serwisie z grami gry.pl Gwarancja wygenerowania ruchu (zagrań) Po zakończeniu działań promocyjnych gra zostaje na stałe w serwisie gry.pl Tygodniowe statystyki: 1,8 mln UU i 8 mln PV Przykładowa wizualizacja © AdAction 2007, http://www.adaction.pl/ ul. Senatorska 13/15, 00-075 Warszawa, tel. +48 22 829 65 38, fax. +48 22 829 65 55

Dziękujemy za uwagę Joanna Głuskowska Kontakt: Jubilerska 10, 04-190 Warszawa mobile: +48 697 766 855 | tel.: +48 22 211 33 76 | faks.: +48 22 829 65 37