Lamborghini Michał Milczarek
Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera Dokładnie trzy lata po premierze Gallardo Superleggera, firma Lamborghini prezentuje następcę w prostej linii. Znane już od 2 lat Gallardo LP560-4 otrzymało 10 dodatkowych koników, przy okazji chudnąc o całe 70 kg, do tego doszedł szereg sportowych akcentów i oto jest: Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, nowy gracz na rynku odchudzonych superaut. Ferrari Scuderia może zadrżeć.
Lamborghini Sesto Elemento Sesto Elemento to nie tylko demonstracja możliwości technicznych Lamborghini, to także nowy trend w budowie supersamochodów. Priorytetem stanie się niska masa, a co za tym idzie przyspieszenie, prędkość maksymalna schodzi na drugi plan. Niska masa umożliwia wykorzystanie mniejszych silników, co być może ograniczy wyścig zbrojeń na konie mechaniczne.
Lamborghini Murciélago Pojazd został oparty na przestrzennej ramie z ultra - wytrzymałej stali i włókien węglowych. Przymocowane są do niej panele nadwozia wykonane głównie z karbonu. Zewnętrzne panele drzwi i dach wykonano ze stali. Taka konstrukcja zapewnia pojazdowi znaczną sztywność i wysokie bezpieczeństwo bierne. Inżynierowie zastosowali w pełni niezależne zawieszenie na podwójnych wahaczach.
Lamborghini Estoque Z zewnątrz Estoque łączy motywy stylistyczne znane ze współczesnych Lamborghini z czymś nowym, a mianowicie z 4- drzwiowym nadwoziem, które przecież nie może być ekstremalnie niskie i opływowe. Przednie wloty powietrza i zderzak żywcem przeszczepiono z Reventóna. Ponad nimi znajdują się stosunkowo niewielkie przednie światła o charakterystycznych ostrych liniach.
Koniec