To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio 6 750 widzów na meczu 1 603 119 widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) 41 000 widzów na meczu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WITAMY PAŃSTWA! 10 maja 2011 r..
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Niestandardowe formy reklamowe
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Prezentacja serwisu Sport24.pl. Kim jesteśmy? Jesteśmy pierwszym w Polsce serwisem społecznościowym o tematyce sportowej Jesteśmy serwisem społecznościowo.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Sponsor Sportu, Klubów Sportowych
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Klub futsalowy LUMARO. We wszystkich rozgrywkach w których bierzemy udział występujemy pod nazwą naszych tytularnych sponsorów jako: Lumaro EKOTAR/ELBUD.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Warszawska Liga Sportu prezentuje BUSINESS FUTSAL SHIP elitarna liga halowej piłki nożnej.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Piłka Nożna w Suchedniowie
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Prezentacja drużyny do pakietu sponsorskiego
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Oferta wynajęcia powierzchni reklamowych. Liczne powierzchnie reklamowe Ekspozycję materiałów promocyjnych na terenie stadionu Możliwość posługiwania.
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

To, co w polskiej piłce najciekawsze

Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu Górnik Zabrze – Ruch Chorzów EMOCJONUJĄCA LIGA! W ostatnim sezonie... Ekstraklasa piłkarska * - Ekstraklasa S.A. Sezon 2007/2008

graczy, którzy założyli drużyn! INTERAKTYWNA GRA SPORTOWA * - edycja 14, luty-maj odsłon unikalnych użytkowników Wiosną tego roku SMS-ów!

Interaktywna gra Emocjonująca Liga POTENCJAŁ! Zaangażowani gracze START nowej 15 edycji

Interaktywna gra on-line Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody!

Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń Mecze ligowe Punkty zawodników Punkty zespołu użytkownika

Rywalizacja Klub użytkownika Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Legii, Wisły, Górnika etc. Zmagania graczy w Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz...

Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną: nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ostatniej edycji powstało ponad 1800 lig prywatnych! W ligach rywalizują: fani trunków Liga Browarów (8 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fanki WOMAN (35 miejsce) wiekowi Prezesi Liga Weteranów (73 miejsce) studenci Liga studencka (83 miejsce) Prezesi z wielu miast Liga Mielecka (86 miejsce)

Społeczność To ligi prywatne, ale także.. Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy

Webring Promocja Portal Blog

Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry do numerów Gracze Wygraj Ligę Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej Na końcu wiadomości informacja: do zabawy zaprasza...

Promocja Promocja w dniach od 21 lipca 2008, ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl od 21 lipca Forma: Śródtekst 300x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Capp 1/UU Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji

Mailing Target: mężczyźni 13+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 22 lipca, 1 sierpnia, 7 sierpnia Promocja Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji

Promocja Czapeczka na stronach artykułowych umieszczona w dniach 21 lipca, 28 lipca * Promocja bez logotypu Partnera Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu

Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 300x70 Zajawiany okresowo Promocja * Promocja bez logotypu Partnera Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 21 lipca – 25 lipca Boks 120x50 Zajawiany okresowo

Promocja redakcyjna * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów Alert Zakładka Polecamy Link w wiadomościach sportowych Strona główna portalu Start gry

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, strona główna Start gry Main Topic Link Tylko u nas * Promocja bez logotypu Partnera

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji * Promocja bez logotypu Partnera Dodatkowo: Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej

Promocja redakcyjna Portal Sport.pl Serwisy Ekstraklasa, Piłka nożna, Ligi europejskie Boks umieszczony na stałe Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji

Oferta Partner, sponsor serwisu Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry m.in. po wyborze w pokoju prezesa, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy, , SMS, newsletter.

Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry Partner serwisu Logotyp

Śródtekst 270x95 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją fundatorem nagród jest Partner serwisu Logotyp

DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc) Partner serwisu Kampania odsłonowa

Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza Partner serwisu Sponsor drużyny gracza

Sponsorowanie 51 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 34 ligi klubowe (Ekstraklasa, I liga ) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 51 lig! Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe

Logo w winiecie z napisem: Partner serwisu Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLige.blox.pl

Logo w winiecie z napisem: sponsor nagród Wysyłany do graczy! Reklama w Śródtekście 300x250 Reklama w belce dolnej Partner serwisu Newsletter Wygraj Ligę

Śródtekst umieszczony na stałe na forach: Wygraj Ligę, Wygraj Ligę – ligi prywatne W trakcie trwania gry 21 lipca – 7 grudnia Partner serwisu Kampania na forum

A dodatkowo... Możliwość zorganizowania Pucharu! z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Partner serwisu Puchar Sponsora! Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji

Wygraj Ligę to nowy wymiar zabawy Interaktywna gra odzwierciedlająca wydarzenia z boisk piłkarskiej Ekstraklasy Bardzo rozwinięta społeczność skupiona wokół forum i bloga o grze. Skierowana do wszystkich fanów piłki nożnej Szeroki zasięg dzięki promocji gry Podniesienie atrakcyjności zabawy zapewnia forma nagradzania - gotówka. Rozgrywana on-line (WygrajLige.pl) oraz na platformie SMSowej