To, co w polskiej piłce najciekawsze
Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu Górnik Zabrze – Ruch Chorzów EMOCJONUJĄCA LIGA! W ostatnim sezonie... Ekstraklasa piłkarska * - Ekstraklasa S.A. Sezon 2007/2008
graczy, którzy założyli drużyn! INTERAKTYWNA GRA SPORTOWA * - edycja 14, luty-maj odsłon unikalnych użytkowników Wiosną tego roku SMS-ów!
Interaktywna gra Emocjonująca Liga POTENCJAŁ! Zaangażowani gracze START nowej 15 edycji
Interaktywna gra on-line Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody!
Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń Mecze ligowe Punkty zawodników Punkty zespołu użytkownika
Rywalizacja Klub użytkownika Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Legii, Wisły, Górnika etc. Zmagania graczy w Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz...
Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną: nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ostatniej edycji powstało ponad 1800 lig prywatnych! W ligach rywalizują: fani trunków Liga Browarów (8 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fanki WOMAN (35 miejsce) wiekowi Prezesi Liga Weteranów (73 miejsce) studenci Liga studencka (83 miejsce) Prezesi z wielu miast Liga Mielecka (86 miejsce)
Społeczność To ligi prywatne, ale także.. Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy
Webring Promocja Portal Blog
Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry do numerów Gracze Wygraj Ligę Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej Na końcu wiadomości informacja: do zabawy zaprasza...
Promocja Promocja w dniach od 21 lipca 2008, ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl od 21 lipca Forma: Śródtekst 300x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Capp 1/UU Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji
Mailing Target: mężczyźni 13+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 22 lipca, 1 sierpnia, 7 sierpnia Promocja Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji
Promocja Czapeczka na stronach artykułowych umieszczona w dniach 21 lipca, 28 lipca * Promocja bez logotypu Partnera Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu
Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 300x70 Zajawiany okresowo Promocja * Promocja bez logotypu Partnera Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 21 lipca – 25 lipca Boks 120x50 Zajawiany okresowo
Promocja redakcyjna * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów Alert Zakładka Polecamy Link w wiadomościach sportowych Strona główna portalu Start gry
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, strona główna Start gry Main Topic Link Tylko u nas * Promocja bez logotypu Partnera
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji * Promocja bez logotypu Partnera Dodatkowo: Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej
Promocja redakcyjna Portal Sport.pl Serwisy Ekstraklasa, Piłka nożna, Ligi europejskie Boks umieszczony na stałe Możliwość zamieszczenia logotypu Partnera w kreacji
Oferta Partner, sponsor serwisu Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry m.in. po wyborze w pokoju prezesa, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy, , SMS, newsletter.
Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry Partner serwisu Logotyp
Śródtekst 270x95 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją fundatorem nagród jest Partner serwisu Logotyp
DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc) Partner serwisu Kampania odsłonowa
Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza Partner serwisu Sponsor drużyny gracza
Sponsorowanie 51 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 34 ligi klubowe (Ekstraklasa, I liga ) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 51 lig! Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe
Logo w winiecie z napisem: Partner serwisu Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLige.blox.pl
Logo w winiecie z napisem: sponsor nagród Wysyłany do graczy! Reklama w Śródtekście 300x250 Reklama w belce dolnej Partner serwisu Newsletter Wygraj Ligę
Śródtekst umieszczony na stałe na forach: Wygraj Ligę, Wygraj Ligę – ligi prywatne W trakcie trwania gry 21 lipca – 7 grudnia Partner serwisu Kampania na forum
A dodatkowo... Możliwość zorganizowania Pucharu! z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Partner serwisu Puchar Sponsora! Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji
Wygraj Ligę to nowy wymiar zabawy Interaktywna gra odzwierciedlająca wydarzenia z boisk piłkarskiej Ekstraklasy Bardzo rozwinięta społeczność skupiona wokół forum i bloga o grze. Skierowana do wszystkich fanów piłki nożnej Szeroki zasięg dzięki promocji gry Podniesienie atrakcyjności zabawy zapewnia forma nagradzania - gotówka. Rozgrywana on-line (WygrajLige.pl) oraz na platformie SMSowej