Jeszcze Polska nie zginęła… Strategie obrony lokalnego rynku Rewolucja w komunikacji XIX, 20.09.2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Penetracja Internetu na świecie
Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Społeczności w Internecie
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Monitoring Online Mediów Internetowych
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Google AdWords.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Jeszcze Polska nie zginęła… Strategie obrony lokalnego rynku Rewolucja w komunikacji XIX,

Rozprawienie się z tytułem… Chociaż kiepsko u nas z wstawaniem na hymnie, zremisowaliśmy z Niemcami, zdobyliśmy brązowy medal w ME w siatkówce…

Rozprawienie się z tytułem… Chociaż kiepsko u nas z wstawaniem na hymnie, zremisowaliśmy z Niemcami, zdobyliśmy brązowy medal w ME w siatkówce… … i mamy jeden z najprężniejszych rynków internetowych w Środkowej Europie, oparty w dużej mierze na lokalnych podmiotach *Internet generuje więcej PKB niż górnictwo i hutnictwo (2,7%) Raport Boston Consulting Group

Inwazja, czyli historia księstwa internetowegoPolandii… Chociaż kiepsko u nas z wstawaniem na hymnie, zremisowaliśmy z Niemcami, zdobyliśmy brązowy medal w ME w siatkówce… Wielkie Cesarstwo Imperium

Podbój w liczbach NK: Hurtownia Danych NK.pl; FB:

Ziemie są rozległe… kooegzystencja Megapanel PBI/Gemius,

Internetowe Księstwo Polandii to: Równiny B2C Wzgórza B2B

Dobrobyt księstwa ma wiele źródeł... NK Gry Płatne funkcjonalności Gifty … … Reklama zasięgowa Badania Branding (graf) Sprzedaż danych Commerce Targetowanie, performance Struktura przychodów NK.pl ( )

Siła imperium Morze złota Inspiracja prezentacją Sergiy Petrenko How local player can compete with global leader?, Konferencja 2k11 Wielka armia Jedna mocna strategia dla podboju świata

Czym można bronić pozycji? Znajomość terenu Inspiracja prezentacją Sergiy Petrenko How local player can compete with global leader?, Konferencja 2k11 Kontakty z miejscową ludnością Elastyczność

Takie podejście wymaga wiedzy Tej pozyskiwanej z rynku Tej gromadzonej wewnątrz (Data wars)

Dane Mamy dziś do czynienia z tsunami danych stanowiących bardzo konkretną wartość. Ktokolwiek dziś nie dba o zbierane przez siebie dane funduje sobie gigantyczne problemy w przyszłości Norm Johnston Global Digital Leader Mindshare Worldwide SM, a w szczególności serwisy społecznościowe dysponują dużym zasobem, unikalnych danych

Na równinie B2C…

Suma małych zwycięstw, a nie wielkie bitwy Żmudna optymalizacja ujęta w proces: Grupy kontrolne i eksperymentalne Zarządzanie grupami Wpływ na: Podstawowe wskaźniki Wskaźniki danej funkcjonalności Wskaźniki innych funkcjonalności

Takie podejście się sprawdza… Średnia liczba dodawanych zdjęć dziennie Źródło: Hurtowniea danych NK

Użytkownicy NK biorą udział w tworzeniu produktu W procesie tworzenia nowego produktu angażujemy Użytkowników NK Słuchamy uwag, odpowiadamy na pytania Wykorzystanie zaangażowanie własnych użytkowników i ideii crowdsourcing

Mobile – rozwój oparty na badaniach lokalnych Top 10 serwisów odwiedzanych przez komórkę w Polsce (UU) 1google.com 2nk.pl 3facebook.com 4wp.pl 5wikipedia.org 6youtube.com 7onet.pl 8allegro.pl 9zapytaj.com.pl (10) 10chomikuj.pl (back on the list)

Wzgórza B2B…

Co daje bycie lokalnym? Lokalni partnerzy biznesowi Crowdsourcing B2B Elastyczność vs. szablon – droga pomiędzy?

Elastyczność - NK jako toolbox

Badanie marketingowe jako unikalny produkt Unikalne możliwości pozyskiwania insightów konsumenckich: Zasięg i powszechności społeczności Bardzo duża ilość danych i kontentu generowana przez użytkowników Unikalnych możliwościach łączenia danych Potencjał crowdsourcingu Źródła: Megapanel PBI/Gemius, Reprezentatywna dla użytkowników internetu próba

Badanie marketingowe jako unikalny produkt II Edycja - Ranking Uczelni Wyższych Nescafe 2011: Target: ponad 150 uczelni Kwotowanie ponad 400 kohort wg 5 kryteriów 11 dni na fieldwork Ponad efektywnych wywiadów Unikalny raport badawczy na dużą skalę Cytowany przez wiele źródeł

Dotarcie do wąskich grup celowych dzięki danym Targetowanie ankiety algorytmami opartymi o hurtownię danych NK Wysoka precyzja dotarcia do matek - 93%, w tym 3,5 tys. matek dzieci 0-2. Błyskawiczna realizacja: 3 fale w 2 i ½ tyg Ponad 14 tys. efektywnych wywiadów z 70 tys. zaproszeń Bardzo wysokie zaangażowanie respondentek – response rate: 20,1% dla wywiadu 15 min. Możliwości badania matek dzieci na NK kobiet w wieku 16+ w grupie osób zainteresowanych produktami dla dzieci w profilach związanych z tematyką macierzyństwa i dzieci Źródła: Dane NK HD

Unikalne statystyki i dane Poszerzone statystyki demograficzne dowolnej kampanii/działania na NK jako produkt cennikowy Rozwój podstawowych statystyk dostępnych w kluczowych produktach Doradztwo i development dedykowanych wskaźników

Badania efektywności brandingowej. P4. Które z poniższych serwisów internetowych dotyczących wykonywania drobnych prac i usług znasz choćby ze słyszenia? Baza: Próba zasadnicza N=1001/581/420/1001 / Target N=200/100/100/200 Kampania reklamowa zaowocowała wzrostem znajomości marki X W próbie zasadniczej nastąpił istotny statystycznie 5% wzrost świadomości marki Wśród grupy targetowej znajomość marki X istotnie wzrosła o 9%, z poziomu 8% przed kampanią, do 17% po kampanii Zarówno w próbie zasadniczej jak i w grupie targetowej znajomość marki jest wyższa wśród osób, które miały styczność z kampanią, niż wśród tych, które się z nią nie zetknęły +5% +9% +3% +4%

Grupy na NK Awatar Banner Screening Filmy video Box graficzny Wpisy Galeria zdjęć Forum Dodatkowe elementy Grupy Oficjalnej: Możliwość zamieszczenia Screeningu Możliwość wyłączenia obcych reklam Możliwość podpięcia zewnętrznych statystyk

Reklama samoobsługowa w NK nagłówek - max 25 znaków treść - max 70 znaków call to action: link lub tekst - max 25 znaków element graficzny - max 100x75px, 50kB URL docelowy - max 1024 znaki Płatność jest rozliczana wyłącznie w modelu CPC- Cost Per Click Ciągły rozwój parametrów targetowania: demografia, geo, edukacja, zainteresowania

PEPSI w NK Długofalowa akcja PEPSI Orzeźwiaj Świat angażuje Użytkowników do zabawy z marką. Akcja wystartowała w maju 2010 r. i stale się zmienia. W ramach kolejnych odsłon akcji Użytkownicy mogli: wymieniać kody z nakrętek PEPSI na pakiety Eurogąbek (wirtualna waluta serwisu), które następnie można wydawać na wirtualne prezenty, gry i usługi płatne w portalu; brać udział w konkursach; EFEKTY Ponad Użytkowników zapisało się do akcji Uczestnicy zamieścili ponad komentarzy Użytkownicy NK wymienili ponad kodów na Eurogąbki EFEKTY Ponad Użytkowników zapisało się do akcji Uczestnicy zamieścili ponad komentarzy Użytkownicy NK wymienili ponad kodów na Eurogąbki

Dziękuję za uwagę!