Młodzież w Niemczech - cele życiowe, ambicje i zachowania społeczne Obrazy młodej Europy KRAKÓW 27. - 29. KWIETNIA 2006 Karina Rafińska Małgorzata Piątek KNSG UKW Bydgoszcz
Chaos wartości? Generacja-fun? Oportunizm? Konsumpcja? Hedonizm? Generacja @?
Miłość Przyjaźń Rodzina Uczciwość Wierność Zdrowie Wykształcenie
Najpopularniejsze uczelnie Berlin Bonn Heidelberg Monachium Freiburg
Moda na studia – szansa na sukces? czas na poważną naukę... kolejny etap... K a r i e r a słodkie marzenia o rodzinie...
W poszukiwaniu autorytetu...
Wcale nie tak daleko od Boga... Światowy Dzień Młodzieży w Kolonii 2005
... internet, muzyka, kluby, koncerty A w czasie wolnym... ... internet, muzyka, kluby, koncerty
„Nie interesuję się polityką, bo ona nie jest cool” Młodzi preferują spontaniczne formy aktywności społecznej Greenpeace
Demonstracje studentów w Berlinie 2006
Źródła: Das online Familienhandbuch http://www.familienhandbuch.de/cmain/f_Aktuelles/a_Haeufige_Probleme/s_521.html Ankieta Timescout 2005 http://www.dksb.de/front_content.php?bezug=21;50&idcatart=660&idcat=50 Magazyn Focus http://focus.msn.de/bildung/bildung/hochschulen Ankieta „Generation 05” http://www.manager-magazin.de/koepfe/karriere/0,2828,345522,00.html Wystawa ‘jung.de” o młodzieży http://www.goethe.de/dll/prj/jgd/deindex.htm Tygodnik „die Zeit” http://www.zeit.de/2006/14/Titel_2fZukunft_14 „Datenreport 2002” – bpb – badania związkowego urzędu statystycznego, Bonn 2002