SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Advertisements

Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Club lecture Klub lektur.
PROJEKT COMENIUS THE FUTURE IS IN THE HANDS OF THE EUROPEAN YOUTH - LETS STRUGGLE FOR A BETTER WORLD TOGETHER.
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
„Poznaj siebie samego to wszystko jest zapisane w gwiazdach”
URZĄD MIASTA LEGIONOWO
Fotografia naszym życiem
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Co to jest Windows Live Movie Maker ?
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Dzień Edukacji Narodowej - Nasi Nauczyciele
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
Dni Otwarte w Szkole Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II w Policach
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
BE MY GUEST: GO ON A UNIQUE EUROPEAN STUDENT TOUR Partnerski projekt wielostronny szkół w ramach programu Comenius.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
System edukacji w Polsce
PROJEKT EDUKACYJNY „Trzy biografie – wiele historii”
Organizator uroczystości: pani Agnieszka Kalińska.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Fotoreportaż z zajęć unijnych „Rozwój przez nowoczesną edukację w szkołach Gminy Jaworze” Pierwszy etap zajęć.
By zaangażować innych w działalność wolontariatu stworzyliśmy tzw. Małą Skrzynkę Wielkich Pomysłów. W wyniku czego otrzymaliśmy wiele ciekawych pomysłów,
Małgorzata Lipińska. Zadanie TIK Klasa VI Temat: Słynne miejsca w Londynie.
Stowarzyszenie Przyjazna Szkoła ma na celu: Wprowadzenie i promowanie kształcenia innowacyjnego Równanie szans edukacyjnych Kształcenie i promowanie.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
PROWADZĄCY ZAJĘCIA:  Plastyka:  Koło muzyczne: Wiesław Niedzielski  Matematyka rozwijająca: Jerzy Nędza  Matematyka wyrównawcza: Małgorzata Marecka.
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Łódź, ul. Minerska 1/3 XXXIV LO im. K. Kieślowskiego.
Natural Sciences, Natural English. Mitochondrium.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
W barwach biało - czerwonych Projekt realizowany w ramach obchodów Dnia Flagi i Święta Konstytucji 3 Maja.
Projekt unijny realizowany w ramach programu Erasmus+ STRATEGIC PARTNERSHIPS (KEY ACTION 2) – NR PROJEKTU 2015 – 1 – IT02 – KA201 –
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Warszawa, 3 marca 2011 Małgorzata Rostkowska. Tegoroczne hasło – „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje życie”– „Internet to więcej niż zabawa. To Twoje.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Klasa językowo-turystyczna – I B
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Harmonogram.
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
aktywnie korzystamy z funduszy unijnych
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
III EDYCJA OLIMPIADY Hasło przewodnie – Literatura na ekranie: adaptacje i przyliterackość filmu Terminy: 3 września–29 października 2018 r. – rejestracja.
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
International High 5 for teachers
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Zapis prezentacji:

SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B

Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie edukacyjnym An Apple a Day Keeps the Doctor Away Małgorzata Hatala-Janus, Katarzyna Wątor, Katarzyna Skolimowska, Agnieszka Poteraj, Dorota Franciszkowska, Anna Wojciechowska, Magdalena Zasada, Małgorzata Pachałko, Czesław Eksman

 Będziesz miał okazję rozwijać swoje pasje, zainteresowania i zdolności.  Nauczysz się wielu nowych rzeczy.  Będziesz mógł zdobyć w sumie aż 7 ocen celujących z 5 różnych przedmiotów.  A najważniejsze - BĘDZIESZ SIĘ DOBRZE BAWIŁ!

 Jest to projekt pięcioetapowy, którego efektem końcowym jest krótki filmik kulinarny.  Możesz zrezygnować w każdym momencie trwania projektu, nie ponosząc żadnych konsekwencji, jednocześnie zachowując oceny z pracy wykonanej dotychczas.  Jeśli jesteś zainteresowany, przejdź do kolejnego slajdu…

 Twój nauczyciel języka angielskiego przeprowadzi lekcję How to make apples into roses.  Podczas lekcji nauczysz się, jak przyrządzać prosty deser APPLE ROSE CAKE.

 Podczas tego etapu współpracujesz ze swoim nauczycielem przyrody.  Twoim zadaniem jest przyrządzenie w domu deseru według przepisu poznanego podczas lekcji języka angielskiego.  Własnoręcznie przyrządzony deser przynosisz do nauczyciela przyrody.  Za prawidłowo wykonane zadanie masz szansę dostać OCENĘ CELUJĄCĄ Z PRZYRODY.  Zapytaj swojego nauczyciela o szczegóły zadania.  Termin wykonania zadania –

 Podczas tego etapu współpracujesz ze swoim nauczycielem języka angielskiego.  Twoim zadaniem jest wykonanie ulotki, której częściami składowymi będą: slogan „An apple a day keeps the doctor away”, przepis na Apple Rose Cake, zdjęcia z procesu przygotowania deseru oraz zdjęcie Twojego deseru.  Za prawidłowo wykonane zadanie masz szansę dostać OCENĘ CELUJĄCĄ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.  Zapytaj swojego nauczyciela o szczegóły zadania.  Termin wykonania zadania –

 Podczas tego etapu współpracujesz ze swoim nauczycielem plastyki.  Twoim zadaniem jest wykonanie artystycznej fotografii, której częściami składowymi będą: deser Apple Rose Cake, jabłko oraz róża.  Za prawidłowo wykonane zadanie masz szansę dostać OCENĘ CELUJĄCĄ Z PLASTYKI.  Zapytaj swojego nauczyciela o szczegóły zadania.  Termin wykonania zadania – 15.05

 Podczas tego etapu współpracujesz ze swoim nauczycielem języka polskiego.  Twoim zadaniem jest napisanie scenariusza filmu HOW TO MAKE APPLES INTO ROSES? (opis scen w języku polskim, dialogi w języku angielskim).  Za prawidłowo wykonane zadanie masz szansę dostać OCENĘ CELUJĄCĄ Z JĘZYKA POLSKIEGO.  Zapytaj swojego nauczyciela o szczegóły zadania.  Termin wykonania zadania – 22.05

 Podczas tego etapu współpracujesz ze swoim nauczycielem informatyki.  Twoim zadaniem jest nakręcenie filmu HOW TO MAKE APPLES INTO ROSES?, w którym pokazujesz jak przygotować Apple Rose Cake, a opowiadasz o tym po angielsku.  Obejrzyj poniższy film, który pomoże Ci stworzyć własny.   Za prawidłowo wykonane zadanie masz szansę dostać OCENY CELUJĄCE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO I INFORMATYKI.  Zapytaj swoich nauczycieli o szczegóły zadania.  Termin wykonania zadania – 8.06.

P