VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Słowo wstępu Lista zakupów dostępna w Internecie i na telefonie komórkowym Zawsze przy Tobie Praktyczna i łatwa w obsłudze.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
komputerowy system przyjmowania, wysyłania i przetwarzania zgłoszeń
Autor: Urszula Wolanin. Usługa polega na umożliwieniu klientowi połączenia telefonicznego w celu odsłuchania informacji nagranej na taśmie magnetofonowej.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
SZKOLENIE - SPRZEDAŻ USŁUG
Przykłady analiza i projektowanie
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
call center to nie tylko infolinia
Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Warszawie
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Funkcje pracy biurowej
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Telefonia internetowa programy P2P
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o.

Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR) Agenda Wstęp Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR) Numer stacjonarny komórce Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski Mobilny Zespół – Grupa Wywołań Biuro Obsługi Klienta – Call Center Równoczesne / Sekwencyjne Dzwonienie Telefon IP Łączenie Mikrousług

Nowoczesne Technologie w Twojej Firmie Rozumiemy potrzeby naszych klientów: Rozwiązania dla ludzi biznesu od ludzi biznesu. Proste i łatwe w obsłudze. Działające w technologii mobilnej – wszędzie, bez kabla, zawsze pod ręką. Zwiększamy możliwości Twojej firmy: Skuteczne zarządzanie komunikacja z Twoja firmą i w Twojej firmie. Dodatkowe narzędzia dla rozwoju Twojej firmy. Możesz budować własne usługi w oparciu o naszą technologię. Łatwiej, szybciej i profesjonalnie: Rozwiązania w architekturze Cloud nie wymagają inwestycji. Rozwiązania modułowe i skalowalne – odpowiadające konkretnym potrzebom. Kupujesz tylko to, co jest Ci naprawdę potrzebne i płacisz tylko za to.

Twoja Firma w Internecie Struktura oferty przygotowana dla Twojej firmy Twoja Firma w Internecie Twoje Biuro W łatwy i szybki sposób uruchomisz stronę i sklep internetowy oraz system firmowej poczty korporacyjnej dla Twojej firmy. Dzięki nowoczesnym technologiom dostarczanych przez Plusa organizacja pracy w Twojej firmie będzie łatwa i wydajna jak nigdy dotąd. Rozwijaj Swój Biznes Obniżaj Koszty Z zestawem idealnie dopasowanych narzędzi biznesowych Plusa, Twoja firma zdobędzie nowe możliwości w komunikacji ze swoimi klientami, ulepszy swoje usługi, a być może stworzy zupełnie nowe produkty. Z Plusem będziesz mógł prowadzić Twoją firmę nie tylko sprawnie i efektywnie, ale także o wiele oszczędniej. Mamy dla Ciebie szereg opłacalnych rozwiązań.

Zapowiedź Głosowa

Sposób działania

1 2 783 Witamy w firmie Kowalski. Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Można wpisać numer wewnętrzny … 032 1234567 1 2 783

Zapowiedź Głosowa 032 1234567 … ale można również wpisać numer komórkowy innego operatora … Połączenie z dowolnym numerem komórkowym sieci Plus jest bezpłatne … … albo numer stacjonarny innego operatora …

Harmonogram Godzinowy: Zapowiedź Głosowa Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek 8.00-16.00 Wtorek 8.00-16.00 Środa 8.00-16.00 Czwartek 8.00-16.00 Piątek 8.00-16.00 Sobota 10.00-14.00

Witamy w firmie Kowalski. Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od ….

Zapowiedź Głosowa

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Zapowiedź Głosowa Aktywacja: 50,00zł Abonament: 45,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer stacjonarny: Na numery Plus - 0,00zł Na numer stacjonarny, który jest numerem wiodącym innej mikrousługi - 0,00zł Na krajowe numery stacjonarne - 0,08zł Na krajowe numery komórkowe - 0,26zł

Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer komórkowy: Na numery objęte usługą VPBX - 0,00zł Na pozostałe numery - Zgodnie posiadanym z cennikiem połączeń, na podstawie którego zawarto umowę OŚUT.

Korzyści

Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej Zapowiedź Głosowa Odciążenie pracy sekretariatu (automatyczna wstępna selekcja – dzwoniący samodzielnie decyduje z kim chce się połączyć) Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy Interfejs www, pozwalający na łatwą zmianę parametrów usługi (bez potrzeby ingerencji Polkomtel)

Ograniczenia

Zapowiedź Głosowa Przekierowanie połączenia z Zapowiedzi Głosowej możliwe są tylko na krajowe numery stacjonarne i komórkowe. Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Zapowiedzi Głosowej Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

Numer Stacjonarny w Komórce

Sposób działania

Numer Stacjonarny w Komórce Usługa umożliwia odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki temu przebywając poza biurem jesteś zawsze dostępny dla swoich klientów zarówno pod numerem stacjonarnym, jak i komórkowym.

Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Numer Stacjonarny w Komórce 601 123456 032 1234567 Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Przeniesienie numeru stacjonarnego do sieci Plus i przypisanie do komórki.

Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Numer Stacjonarny w Komórce 032 1234567 601 123456 Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Rezygnacja z abonamentu za telefon stacjonarny.

Numer Stacjonarny w Komórce 601 123456 032 1234567 Od tego momentu możemy odbierać połączenia przychodzące na numer stacjonarny za pomocą naszej komórki

Numer Stacjonarny w Komórce 022 1234568 601 123456 032 1234568 032 1234569 … 022 1234567 022 1234568 022 1234569 061 2345678 061 2345679 061 2345670 Jeżeli nie mamy telefonu stacjonarnego, a chcemy być dostępni pod dwoma numerami (komórkowym i stacjonarnym) to możemy skorzystać z puli numeracji stacjonarnej Plus

Numer Stacjonarny w Komórce 601 123456 Wykonując połączenia ze swojego telefonu zawsze będziemy identyfikowali się numerem komórkowym

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Numer Stacjonarny w Komórce Aktywacja: 25,00zł Abonament: 11,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

Korzyści

Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny Numer Stacjonarny w Komórce Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny Dostępność pod numerem stacjonarnym, niezależnie czy przebywasz w biurze czy poza biurem. Połączenia odebrane na telefonie komórkowym, a wykonane na numer stacjonarny nie generują żadnych dodatkowych kosztów dla posiadacza usługi.

Ograniczenia

Numer Stacjonarny w Komórce Na numerach komórkowych z przypisanymi numerami stacjonarnymi nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

Sposób działania

lecz numer sekretariatu Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski W tradycyjnej telefonii stacjonarnej Dyrektor nigdy nie podaje swojego numeru telefonu … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) lecz numer sekretariatu

… konsultuje się z Dyrektorem … Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora Ale w oparciu o pewne kryteria następuje przekierowanie na numer komórkowy Sekretarki I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) W przypadku telefonów komórkowych Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski wygląda nieco inaczej Połączenie jest kierowane na numer komórkowy Dyrektora

Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być NUMER OSOBY DZWONIĄCEJ

Biała Lista Czarna Lista Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Biała Lista Czarna Lista Wspólnik ….. Kontrahent ….. Żona …..

DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Dodatkowym kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA

Harmonogram Godzinowy: Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek 8.00-16.00 Wtorek 8.00-16.00 Środa 8.00-16.00 Czwartek 8.00-16.00 Piątek 8.00-16.00 Sobota 10.00-14.00

Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Aktywacja: 50,00zł Abonament: 25,00zł (14,00zł Dyrektor + 11,00zł Sekretarka) Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

Korzyści

Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski inteligentne filtrowanie połączeń przychodzących na Twój telefon komórkowy Bezpłatne rozmowy i przekierowania rozmów pomiędzy telefonami Sekretarki i Dyrektora Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy

Ograniczenia

Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Na numerach komórkowych Dyrektora i Sekretarki nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

Mobilny Zespół

Sposób działania

Mobilny Zespół 041 8899000 Usługa realizuje dystrybucję do wszystkich Uczestników Mobilnego Zespołu (np. Handlowców) … Klient dzwoni na numer stacjonarny (np. Dział Handlowy) … … pozostałe połączenia są rozłączane. … obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” …

Mobilny Zespół 041 8899000 … Równoczesne dzwonienie można łatwo zastąpić scenariuszem „dzwonienie kolejne wg. listy”. … Gdy pierwszy numer na liście nie odbiera (np. po 3 „dzwonkach”) … … połączenie kierowane jest na kolejny numer na liście … … i tak dalej do końca listy …

Mobilny Zespół

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Mobilny Zespół Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Zespołu Abonament: 35,00zł za usługę 6,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

Mobilny Zespół Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Uczestnika Mobilnego Zespołu jest bezpłatne (bez względu na to czy numerem wiodącym jest numer stacjonarny czy komórkowy)

Korzyści

Zamiast podawać numery wszystkich pracowników, Mobilny Zespół Zamiast podawać numery wszystkich pracowników, wystarczy w materiałach reklamowych bądź na stronie firmowej zamieścić jeden numer stacjonarny lub komórkowy (np. Dział Handlowy, Dział Serwisu) Mniej nieodebranych połączeń, więcej zadowolonych klientów.

Ograniczenia

Mobilny Zespół Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Mobilnego Zespołu Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

Mobilny Zespół Na numerach komórkowych przypisanych jako uczestnicy Mobilnego Zespołu nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

Biuro Obsługi Klienta

Sposób działania

Biuro Obsługi Klienta BOK jest w pewnym sensie połączeniem Zapowiedzi Głosowej i Mobilnego Zespołu

Biuro Obsługi Klienta Połączenia przychodzące na numer główny spowodują odtworzenie zapowiedzi powitalnej Witamy w Biurze Obsługi Klienta firmy Jan Kowalski. Proszę czekać na zgłoszenie się Konsultanta. Dziękujemy 032 1234567

Biuro Obsługi Klienta Po zakończeniu odtwarzania połączenie zostanie przekierowane do grupy wcześniej zdefiniowanych Konsultantów (Agentów).

Biuro Obsługi Klienta Połączenie może być przekierowane do wszystkich konsultantów jednocześnie, kolejno według listy lub w do najmniej aktywnego Konsultanta

Biuro Obsługi Klienta Przepraszamy ale wszyscy nasi Konsultanci są zajęci. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy Podczas gdy system wyszukuje (lub czeka) na wolnego Konsultanta, osoba dzwoniąca może usłyszeć w słuchawce dodatkowy komunikat

Biuro Obsługi Klienta W trakcie oczekiwania osoba dzwoniąca może opuścić kolejkę naciskając odpowiedni klawisz. Opuszczenie kolejki oznacza przekierowanie pod wcześniej zdefiniowany numer telefonu

Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących Biuro Obsługi Klienta Raporty per numer BOK Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących Liczba odebranych połączeń Średni czas połączenia z Agentem Średni czas w kolejce Średnia liczba zajętych Agentów Średnia liczba agentów wylogowanych Średni czas wstrzymania przed utratą połączenia

Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta Biuro Obsługi Klienta Raporty per Agent Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta Średni czas rozmowy każdego Agenta Ilość czasu, przez który Agent był wylogowany Ilość czasu, przez który Agent był zajęty Ilość czasu, przez który Agent był zalogowany i bezczynny Liczba połączeń nieodebranych przez Agenta

Biuro Obsługi Klienta Przykład raportu

Samodzielnie przez stronę www … Biuro Obsługi Klienta Samodzielnie przez stronę www …

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Biuro Obsługi Klienta Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Konsultanta Abonament: 41,00zł za każdego Konsultanta Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

Biuro Obsługi Klienta Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Konsultanta Biura Obsługi Klienta jest bezpłatne

Korzyści

Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian Biuro Obsługi Klienta Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian Możliwość kontroli pracy poszczególnych Konsultantów Narzędzie typu Call Center bez żadnych inwestycji Pełny nadzór nad połączeniami przychodzącymi

Ograniczenia

Biuro Obsługi Klienta Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Biura Obsługi Klienta traci się możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

Biuro Obsługi Klienta Na numerach komórkowych przypisanych jako konsultanci Biura Obsługi Klienta nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

i Sekwencyjne dzwonienie Równoczesne i Sekwencyjne dzwonienie

Sposób działania

1. Równoczesne Dzwonienie

Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny) Równoczesne Dzwonienie Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny) to oprócz naszego telefonu komórkowego może się rozdzwonić równocześnie do 10 telefonów (tzw. Numerów Dodatkowych).

Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów

Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się Równoczesne Dzwonienie Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się

1. Sekwencyjne Dzwonienie

Równoczesne Dzwonienie Usługa pozwala na zdefiniowanie do 5 numerów telefonów (tzw. Dodatkowych), pod którymi system będzie nas „szukał”, gdy nie odbierzemy rozmowy na swoim telefonie komórkowym (tzw. Głównym)

Równoczesne Dzwonienie „Poszukiwanie” polega na przełączaniu rozmowy na kolejne numery wg. zdefiniowanej listy. Dla każdego z numerów można zdefiniować dowolną ilość dzwonków, po których ma nastąpić przejście do kolejnej pozycji z listy

Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy

Harmonogram Godzinowy: Sekwencyjne Dzwonienie Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek 8.00-16.00 Wtorek 8.00-16.00 Środa 8.00-16.00 Czwartek 8.00-16.00 Piątek 8.00-16.00 Sobota 10.00-14.00 Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna codziennie, cały dzień lub w wybranych dniach i godzinach

Biała Lista Wspólnik Kontrahent Żona Sekwencyjne Dzwonienie Biała Lista Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna dla wszystkich połączeń przychodzących lub tylko dla zdefiniowanych wcześniej numerów Wspólnik Kontrahent Żona

Ceny

Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Aktywacja: 25,00zł Abonament: 22,00zł W ramach w/w opłat Klient otrzymuje obie funkcjonalności na jednym numerze. Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Jeżeli połączenie zostanie odebrane na numerze Dodatkowym to Klient ponosi koszt takiego przekierowania wg stawek: 0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy 0,08zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer stacjonarny

Korzyści

Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów) Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Możliwość kierowania połączeń np. od przełożonych albo ważnych klientów na kilka alternatywnych numerów Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów)

Ograniczenia

Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Na numerach komórkowych z uruchomioną usługą jednoczesnego / sekwencyjnego dzwonienia nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

Telefon IP

Telefon IP Internet Telefon IP

Telefon analogowy + Brama IP Telefon IP Internet Telefon analogowy + Brama IP

Komputer z aplikacją Soft Phone Telefon IP Internet Komputer z aplikacją Soft Phone

Przepustowość łącza i zużycie transferu SIP Proxy Przepustowość łącza i zużycie transferu Kodek G729 (8 Kbps) G722 (64 Kbps) Przepustowość (Ethernet) [kbps] 31.2 87.2 Ilość rozmów na 2MB łączu (symetrycznym) 64 22 Zużycie transferu podczas 1h rozmowy [MB] 28 79

Konfiguracja urządzenia / aplikacji SIP Proxy Konfiguracja urządzenia / aplikacji

Telefon IP

Telefon IP

Nazwa Aktywacja Abonament Telefon IP - Pakiety Nazwa Aktywacja Abonament Mini 25,00zł 6,00zł Standard 14,00zł Premium 22,00zł

Telefon IP - Pakiety Mini Standard Premium Nie przeszkadzać Selektywne Przekierowanie Połączeń Jednoczesne Dzwonienie Sekwencyjne Dzwonienie Naciśnij i Mów* * Funkcjonalność dostępna na wybranych modelach telefonów SIP

Telefon IP – Koszt minuty połaczenia Mini Standard Premium Połączenia do numerów stacjonarnych w ramach Grupy VPBX 0,00zł Połączenia do numerów komórkowych w ramach Grupy VPBX 0,08zł Połączenia do numerów stacjonarnych polskich sieci* 0,07zl 0,06zł Połączenia do numerów komórkowych sieci Plus* 0,15zł 0,10zł Połączenia do numerów komórkowych pozostałych polskich sieci 0,25zł 0,20zł * dotyczy połączeń realizowanych poza Grupę VPBX

Telefon IP – Preferowani producenci

Łączenie Mikrousług

Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski Łączenie Mikrousług ZG Zapowiedź Głosowa MZ Mobilny Zespół BOK Biuro Obsługi Klienta SEK Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski DYR

Łączenie Mikrousług ZG ZG SEK MZ DYR BOK SEK DYR

Podsumowanie

www.dlafirm.plus.pl

Dziękuję za uwagę