Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Ankieta dla uczniów SP i Gimnazjum
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Demokracja w szkole.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Praca z wersetem biblijnym
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI 5- 6 LETNICH Akademia Czystych Rąk Opracowała Joanna Broniarz Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy.
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Przypomnienie wiadomości o PowerPoincie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Nowej Soli
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Starożytni Matematycy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Koło wolontariatu działające przy Gimnazjum w Czarnym Borze Podziel się swoim talentem.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
MAMO !!! TATO !!! POZWÓLCIE MI NA TO !!! Z łatwością przekraczamy próg szkolny Ponieważ od najmłodszych lat uczestniczymy w codziennym życiu naszej szkoły!
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Od łuczywa do żarówki energooszczędnej
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
INSTRUKCJA. 1. Wybieramy temat lekcji. Dobieramy się w grupy. Temat powinien być dobrany tak, aby możliwe było autentyczne zaangażowanie w jego realizację.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
„Bądź bezpieczny w sieci’’ W dwugodzinnych zajęciach wzięli udział uczniowie klas III. Celem zajęć i działań było poznanie przez uczniów zasad bezpiecznego.
ANGLOMANIACY Przed nami kolejna edycja konkursu ANGLOMANIACY! Zanim rozpoczniemy, przedstawimy Wam kilka ważnych informacji, które pomogą Wam zrozumieć.
Małgorzata Sałacińska
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Sprawozdanie z Pilotażu Programowania
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Zapis prezentacji:

Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono 17.12.2012 r. w klasie II a w ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” Realizacja zadania: „Sprawdzamy i tworzymy materiały” Prowadzące: Julia Zelent i Carmen Zimmermann

Pokaz prezentacji Zajęcia rozpoczęłyśmy od pokazu przygotowanej przez nas prezentacji. Później uczniowie powtarzali za nami wyrażenia opisujące pogodę.

Quiz: Jaka jest pogoda? Wie ist das Wetter? Sprawdzamy, czy uczniowie zapamiętali poznane wyrażenia. Patrząc na pokazywaną przez nas ilustrację odpowiadają na pytanie: Wie ist das Wetter? Jeżeli mają problem z udzieleniem odpowiedzi, na pomoc przychodzi im Carmen. Wskazuje odpowiedni slajd w prezentacji… 

Podpisywanie ilustracji odpowiednim wyrażeniem Carmen zawiesza na tablicy ilustracje, a ja, (Julia) rozdaję uczniom kartoniki z wyrażeniami. Uczniowie podchodzą do tablicy i zawieszają je pod odpowiednim obrazkiem.

Łączenie ilustracji z odpowiednim wyrażeniem To zadanie nie sprawiło uczniom większych problemów.

Zabawa w Memory Uczniowie szukają par (obrazek – napis). Jeżeli mają problem ze zrozumieniem zapisu, Carmen odszukuje w prezentacji odpowiedni slajd.

Podsumowanie zajęć -wypowiedzi uczniów „Mi się podobało łączenie obrazków z odpowiednim napisem. Podobała mi się też prezentacja.” B. Mager „Na tej lekcji podobała mi się gra w Memory. Poznałam też pogodę w j. niemieckim. Moje koleżanki przygotowały ciekawą prezentację.” M. Worotniak. „Podobała mi się ta lekcja, ponieważ były wspaniałe zabawy, a najbardziej jak łączyliśmy obrazki z napisem. Bardzo ciekawy pokaz rysunków.” Ł. Ostrowski