mgr inż. Krzysztof Kluczek Katedra Inżynierii Wiedzy WETI PG Życiorys mgr inż. Krzysztof Kluczek Katedra Inżynierii Wiedzy WETI PG Urodzony: 06.12.1982 r. Wykształcenie: 2006- obecnie słuchacz studium doktoranckiego przy wydziale ETI PG 2001-2006 studia na kierunku Informatyka, Wydział ETI PG, specjalność: Modelowanie Systemów Informatycznych 1997-2001 szkoła średnia - I Liceum Ogólnokształcące w Bartoszycach, Praca zawodowa: 2008- inżynier ds. oprogramowania graficznego w Intel Technology Poland życiorys publikacje temat pracy
Publikacje Całkowita liczba publikacji: 3 Publikacje związane z tematem pracy: K. Kluczek, „Using projective space to improve precision of geometric computations”, Game Programming Gems 7, Course Technology, Boston 2008, s. 153-164, ISBN 978-1-58450-527-3 K. Kluczek, „Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0”, V Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce, Akademia Podlaska, 4-6 kwietnia 2008r. K. Kluczek, „Hardware accelerated thin client for virtual reality applications”, VI Krajowa Konferencja Technologie Informacyjne, Gdańsk, Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki, 18-21 maja 2008r. życiorys publikacje temat pracy
Metoda map cienia oparta na odwzorowaniu czworościennym Najważniejszy cel pracy: Opracowanie wydajnej metody renderowania cieni pochodzących od punktowych źródeł światła w dynamicznej scenie trójwymiarowej. Teza pracy: Metoda czworościennych map cienia umożliwia wizualizację cieni pochodzących od punktowych źródeł światła z wydajnością znacznie przewyższającą obecnie stosowane metody przy zachowaniu porównywalnej jakości generowanego obrazu. życiorys publikacje temat pracy