Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Advertisements

1. 2 W ostatnim okresie jesteśmy świadkami ogromnemu postępowi w technologiach rozproszonych systemów informatycznych a co za tym idzie rozproszenie danych.
Java dla studentów II roku Wydziału Fizyki PW Przemysław Duda, 2012
Programowanie obiektowe
Wprowadzenie do C++ Zajęcia 2.
Polska Infrastruktura Informatycznego Wspomagania Nauki w Europejskiej Przestrzeni Badawczej Partners logo Intuicyjny interfejs do zasobów Gridowych Migrating.
Visual Paradigm for UML 5
ActiveX. OLE W Windows 95 wprowadzono nową wersję techniki łączenia i osadzania OLE różnica między łączeniem a osadzaniem Office jako przykład wykorzystania.
Tematyka kursu z informatyki dzień 3
SERDECZNIE WITAMY Microsoft Developer Days Visual Studio 2005 Warszawa-Gdańsk-Poznań-Wrocław-Katowice 9-13 maja 2005.
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Grafika komputerowa Wykład 2 Wykorzystanie podstawowych usług bibliotecznych (API) w operacjach graficznych.
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Platforma .Net i Vs.Net.
Inżynieria Oprogramowania dla Fizyków
ASP.NET i platforma.NET Technologie internetowe ( ) Tomasz Popów
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
P I OTR SKOŁYSZ. POCHODZENIE I CELE CZYM JEST.NET ? CO IMPLEMENTUJE MONO ? ŚRODOWISKO PRACY [MONODEVELOP] SYTEMY OPERACYJNE CO PROGRAMOWAĆ ? JĘZYKI PRZYKŁADOWY.
Project made by Bartosz Rumiński Kl. III i rok 2007/2008.
Systemy zarządzania treścią CMS
Projekt i implementacja aplikacji do zasilania bazy danych testowymi danymi Jacek Lis Promotor: prof. dr hab. inż. Włodzimierz KASPRZAK.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
WebSphere Everyplace Micro Environment IBM Workplace Client Technology, Micro Edition Monika Nawrot, Tomasz Jadczyk, Tomasz Sadura KI, EAIiE, AGH.
Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej opartej na systemie masa-sprężyna jako środowiska modelowania rzeczywistości wirtualnej. Projekt systemu Seminarium.
Technologie komponentowe COM, COM+, DCOM
Company LOGO Zastosowanie silnika do tworzenia gier.
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Witold Bołt Wprowadzenie do .NET Witold Bołt
Architektura Systemu Źródło:
Microsoft Expression Studio
Opracował : Przemysław Drzymała
Instalacja i narzędzia. Beta-kod i maszyna wirtualna
Co to jest Visual Studio Team System?
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
Mechanizm OLE ang. Object Linking and Embedding źródła:
Podsystem graficzny i audio
JAVA.
Serwery aplikacji Zope Tomcat. Składniki Zopea: Serwer Management interface Databases.
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Systemy operacyjne Krzysztof Rumanowski.
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Kuba jakóbczak Michał Bożyk
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
C OMPUTER. P ODZESPOŁY KOMPUTEROWE - C OMPUTER COMPONENTS.
Programowanie Windows (Win32/Win64 API)
Weed Wizualna eksploracja danych Tomasz Płuciennik Marcin Mielnicki Michał Krysiński Rafał Fabiański.
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Autor: Piotr Pasławski
WSPM - Wirtualny System Plików Multimedialnych Igor BOKUN, Stanisław STRELNIK, Krzysztof ZIELIŃSKI Katedra Informatyki Akademia Górniczo-Hutnicza.
Platforma .Net.
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
Akustyka Muzyczna Projekt. Temat projektu Implementacja algorytmu transpozycji dźwięku PSOLA (Pitch Synchronious Overlap/Add) [16] Opiekun - dr inż. Grzegorz.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Języki i technologie wytwarzania stron WWW Autor: Michał Walkowski Referat.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Systemy operacyjne W projekcie brali udział Rabiniak Mateusz, Marek Mycek Damian Kostecki, Piotr Dojlido.
System lokalizacji GPS
System lokalizacji urządzeń mobilnych
Zarządzanie projektami informatycznymi
Programowanie w Javie 1 Dr Robert Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA DANYMI Z SONARU WIELOWIĄZKOWEGO Z ZASTOSOWANIEM RÓŻNYCH TECHNOLOGII PROGRAMISTYCZNYCH DO WYTWARZANIA GRAFIKI 3D Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI

Etapy projektu Specyfikacja wymagań Analiza wymagań pod względem realizowalności Projekt Implementacja Testowanie

Specyfikacja wymagań Dane Aplikacja Produkt końcowy - surowe dane z systemu wielowiązkowego - dane po wstępnej obróbce w formacie XYZ (długość i szerokość geograficzna, głębokość) Aplikacja - funkcjonalność - algorytmy przetwarzające dane na grafikę 3D - algorytmy tworzące grafikę 3D w technologii: Java3D, Direct3D, OpenGL, JOGL, VTK - testowanie algorytmów pod względem szybkości wyświetlania grafiki 3D Produkt końcowy

Budowa systemu wielowiązkowego Positioning System Clock Operator Station Sound Speed Sensor Internal Ethernet Altitude (roll, pitch and heave) Sonar Head Processing Unit

Java 3D 1.3.1 Java 3D API dostarcza komplet interfejsów obiektowych, które umożliwiają proste i łatwe budowanie, renderowanie oraz kontrolowanie obiektów 3D i środowisk wizualnych. Przy pomocy Java 3D API można wprowadzać do aplikacji oraz apletów bazujących na technologii javowej niezależną od platformy grafikę 3D. Platforma: Java Licencja: darmowy http://java.sun.com/products/java-media/3D/

Direct3D Direct3D jest częścią DirectX i służy do programowania grafiki 3D. Direct3D udostępnia programistom interfejs każdego urządzenia 3D w systemie. Dzięki temu mamy ogromne możliwości bowiem akcelerator nie tylko ogromnie przyśpiesza grafikę, ale i udostępnia rozmaite efekty graficzne zaimplementowanie w karcie grafiki 3D. Platforma: Windows Licencja: Microsoft http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

OpenGL Biblioteka OpenGL jest zespołem algorytmów, stworzonym do programistycznej wizualizacji wirtualnego świata. Obecnie opublikowana została nowa specyfikacja OpenGL w wersji 2.0. Nowe API pozwala na lepsze wykorzystanie możliwości, jakie dają współczesne karty graficzne. Platforma: Windows, Linux Licencja: darmowe http://www.3dlabs.com/support/developer/ogl2/index.htm

JOGL 1.1 Beta 3 Project JOGL jest bezpośrednią implementacją Javy dla obsługi interfejsu OpenGL, która umożliwia wykorzystanie grafiki 3D akcelerowanej sprzętowo w aplikacjach napisanych w Javie. Jest częścią technologii zainicjowanej przez Game Group Technology w Sun Microsystems. JOGL dostarcza pełnego dostępu do API OpenGL w wersji 1.5. Platforma: Java Licencja: darmowa http://jogl.dev.java.net/

VTK The Visualization ToolKit (VTK) is an open source, freely available software system for 3D computer graphics, image processing, and visualization used by thousands of researchers and developers around the world. VTK consists of a C++ class library, and several interpreted interface layers including Tcl/Tk, Java, and Python. http://www.visualizationtoolkit.org/

Przykład dla danych zawierających wrak statku

Przykład dla danych zawierających wrak statku

Przykład dla danych zawierających wrak statku

Przykład dla danych zawierających wrak statku

Przykład dla danych zawierających wrak statku