PREZENTACJA styczeń 2010
Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytelnika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy Podsumowanie
Informacje wydawnicze Cykl wydawniczy - kwartalnik Rozpowszechnianie bezpłatne –1 137 346 egz.* Podstawowa objętość – 40 stron + 4 okładki Format – 205mm. x 270mm. Oprawa – szyta Okładka, papier - 90gram Środki, papier – 56 gram * Źródło: ZKDP, egzemplarzowe rozpowszechnianie bezpłatne ogółem, IV 2009
Podstawowe działy MAGAZYN VITAY ZŁOTA PROMOCJA NOWOŚCI W KATALOGU MĘSKI ŚWIAT, MULTIMEDIA DLA AUTA DLA DZIECI DLA DOMU SPORT, REKREACJA
Podstawowe działy –”Magazyn Vitay…”
Podstawowe działy –”Magazyn Vitay…”
Podstawowe działy – „Dla auta…”
Podstawowe działy – „Sport i rekreacja…”
Kim są klienci stacji ORLEN ?
Profil klienta stacji Orlen Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Profil klienta stacji Orlen 60% to główni użytkownicy samochodów, codziennie w podróży… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Profil klienta stacji Orlen Ubezpieczają swoje samochody… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Profil klienta stacji Orlen Dbają o samochód… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Profil klienta stacji Orlen Aktywnie spędzają swój wolny czas… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Profil klienta stacji Orlen Decydują się na produkty markowe. Płacą więcej za jakość Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC , wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/2008-03/2009
Cennik powierzchni reklamowych
Profil klienta stacji Orlen Cennik reklam Profil klienta stacji Orlen 1 strona 1/2 strony 1/2 strony 1/3 strony 50 000 PLN 27 500 PLN 27 500 PLN 20 000 PLN 1/3 strony 1/4 strony 1/4 strony 1/4 strony Planują w najbliższym czasie zakup samochodu 20 000 PLN 14 000 PLN 14 000 PLN 14 000 PLN
Harmonogram wydawniczy numer data emisji zlecenia gotowe materiały 1/10 1 marca 2010 8 lutego 15 lutego 2/10 1 czerwca 2010 8 maja 15 maja 3/10 1 września 2010 8 sierpnia 15 sierpnia 4/10 1 grudnia 2010 8 listopada 15 listopada
Podsumowanie – korzyści Możliwość precyzyjnego dotarcia do „ciekawej” grupy – aktywnych, wykształconych, dobrze sytuowanych osób, kierowców samochodów Olbrzymi nakład gwarancją wysokiego zasięgu Tytuł dobrej jakości dzięki profesjonalnemu przygotowaniu przez zespół redakcyjny tygodnika Auto Świat Długi czas życia magazynu a wraz z nim zamieszczonej w nim reklamy
Dziękujemy za uwagę