Sklepy internetowe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Advertisements

SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
Sklepy internetowe. Wyszukiwarki Wyszukiwanie konkretnych podstron SEO –Pozycjonowanie –Optymalizacja Samodzielnie czy zlecanie? Jakie wyszukiwarki? A.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
Procesy informacyjne w zarządzaniu
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA FIRM REMONTOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Zamawianie nagród w programie lojalnościowym IC Premia
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
PREZENTACJA PLATFORMY
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
1 Sklep Internetowy. 2 Możliwości Możliwość podejrzenia naszych stanów magazynowych. Sprawdzenie dostępności. Weryfikacja numeru części.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Ogólnokrajowa karta miejska
1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego.
Technik Organizacji Reklamy
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.

Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Przykłady analiza i projektowanie
Technologie internetowe Strona internetowa sklepu z elektroniką Autorzy: Paweł Kukowka Tobiasz Rzeźnicki Gr. 3 Dolina Krzemowa.
Projekt z Technologii Internetowych
Technik Organizacji Reklamy
call center to nie tylko infolinia
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Beautician Autorka loga: Ewelina Guzewicz. * Beautician jest drogerią, która oferuje kosmetyki od sprawdzonych firm, naszym celem jest uświadomienie,
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Klub PZU Pomoc w Życiu Jak zmienić zdjęcie?
Global Ordering System - GOS
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

Sklepy internetowe

Obsługa klienta E-mail Telefon Live chat Tradycyjne komunikatory internetowe skype

Program lojalnościowy Czym są programy lojalnościowe? Rodzaje nagród Rabaty na kolejne zakupy Upominki twarde i miękkie Członkostwo w klubach Punkty Mieszana współpraca z innymi firmami

Jak tworzyć program? Budowanie relacji Jak wydzielać korzyści? Wyselekcjonowanie stałych klientów Przywileje dla wszystkich

Działania promocyjne Upominki, gratisy – jak oferować? Rabaty, promocje, wyprzedaże Rabat dla każdego zależnie od kwoty Rabaty w zależności od łącznej kwoty Kupony rabatowe dla stałych klientów Promocje Obniżki lub rezygnacja z kosztów wysyłki Kup coś, dostaniesz coś dodatkowo

Obsługa po sprzedaży Zdobycie zaufania klienta Informowanie klienta Zdobycie stałego klienta Podjęcie odpowiednich działań w sytuacjach „kryzysowych”

O czym informować? Informowanie o stanie zamówienia Śledzenie wysyłki Informowanie w sytuacji problemowej

Ankietowanie po sprzedaży Jak ankietować? Co zyskamy ankietując?

Przygotowujemy kampanię reklamową Drogeria z kosmetykami, jest kwiecień Promocja Co 100 darmowe zamówienie Co 20 darmowa przesyłka Co 10 upominek niespodzianka W pierwszym rzędzie informacja dla prasy Korzytsniejsze warunki współpracy dla partnerów

Przygotowujemy kampanię reklamową Regulamin promocji Psychologicznie zamawiają więcej Trzy progi oddziaływują lepiej

Grafika w sklepach internetowych Grafika w parze z funkcjonalnością i dostępnością Jakie elementy graficzne są niezbędne? Kolory w sklepie internetowym kilka wytycznych do projektowania Reklamy w sklepie internetowym

Użyteczność Intuicyjność nawigacji Ułatwieniu skanowania w poszukiwaniu informacji Zapewnieniu zrozumiałej dla użytkownika komunikacji

Co zyskamy przez użyteczność? Produkty bardziej przyjazne w użyciu Użytkownicy będą chętniej korzystać, polubią je Nie będą frustrować sposobem użycia Użytkownicy będą zadowoleni, polubią twórców Produktów tych będzie się używac częściej

Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie Utonąć w szarzyźnie i być wiernym standardom czy być oryginalnym? Logotyp Tagline Menu Wyszukiwarka Ikona lub łącze „koszyk” Ikona lub łącze „moje konto”

Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie Ikona lub łącze „pomoc” Prezentacja towaru Newsletter Ważne informacje Standardy, a by nie utonąć w szarzyźnie jakość