Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Advertisements

TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
To ile wydaje się na reklamę?
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Reklama prasowa.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
III etap przełączeń sygnału cyfrowego TV. Liczba osób objętych włączeniami naziemnej telewizji cyfrowej w ramach III etapu osób osób.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
DOBRE PRAKTYKI SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO Z PARTNERAMI SPOŁECZNYMI R ZESZÓW 21 LISTOPADA 2012 ROKU.
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Rynek mediów w wybranych krajach Europy Wschodniej Warszawa,
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Opracował: Bartłomiej Kędzior kl. II b. Informacje Co trzeba zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Kanały w pakiecie Więcej informacji.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Inwestycje Kapitałowe – nowy fundusz na innowacyjny biznes Krzysztof Krzysztofiak Kraków, 6 kwiecień 2009 r.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Więcej z emisji reklam internetowych
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Badanie rynku mediów w praktyce
HOOP - Dzień Przytulania
Więcej z emisji reklam internetowych
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015

Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 1 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

Widownia AMR TVP Rzeszów w 1 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 3 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 12 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Poza pierwszą piątką największych stacji telewizyjnych pozostałe mają wielokrotnie słabsze wyniki

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 12 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów Poza pierwszą piątką największych stacji telewizyjnych pozostałe mają wielokrotnie słabsze wyniki

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 16 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

Dlaczego warto reklamować się w TVP Rzeszów: -TVP Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo Podkarpackie, - z oglądalnością TVP Rzeszów nie mają szansy konkurować żadne inne media funkcjonujące na Podkarpaciu - TVP Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych - skuteczność TVP Rzeszów w dotarciu z przekazem reklamowym jest bezkonkurencyjna

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 2 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały %

Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 2 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 7 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Oglądalności TVP Rzeszów zazdroszczą nawet największe stacje telewizji komercyjnej

Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 10 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Oglądalności TVP Rzeszów zazdroszczą nawet największe stacje telewizji komercyjnej

Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów jest chętnie oglądana nawet w pasmach nocnych

Zasięg TVP Rzeszów po 28 kwietnia (mux-3) Jawor Sucha Góra Tatarska Góra Cieszanów Giedlarowa Baranówka Machów Góra Św. Marcina Legenda: Nadajniki (mux-3) - Rzeszów/Baranówka - Sucha Góra - Tatarska Góra - Jawor - Giedlarowa - Cieszanów - Machów - Góra Św. Marcina

TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów