Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Stare media w nowych czasach
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
SIECI KOMPUTEROWE WYKŁAD 9. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W SIECI
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Dziennik do bilingu energii Domyślne wielkości co 15 min przez 12 dni kWh pobierana kWh całk kVARh pobierana kVARh całk kVAh całk PF całk 3-P Moc czynna.
Internauci w grupach wiekowych
Praca dyplomowa magisterska
Praca dyplomowa magisterska
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Wszystko o aplikacjach mobilnych
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
PREZENTACJA PLATFORMY
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Komu jest potrzebna mobilna muzyka?
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EDI NET - badania.
Copyright © The OWASP Foundation Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the OWASP License. The OWASP.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
serwis rozrywkowy z bazą video
EUTELSAT COMMUNICATIONS 1 Corporate Presentation Lipiec 2013.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
SIECI KOMPUTEROWE WYKŁAD 9. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W SIECI
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
FEATURES OF DIVISIBILITY
Zapis prezentacji:

Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE

100% legalne treści wyłącznie wysoka jakość bezpieczeństwo kontekstu

Sieć reklamy video I WIELE WIĘCEJ…

Treści nielegalne UGCPortaleWortaleTreści TV Cena CPM Sieci wideo Portale Wortale VOD YouTube Segmentacja rynku AdPlayer

Zasięgi wydawców i sieci video Źródło: Megapanel Gemius/PBI, * zasięg witryn, na których sieć oferuje sprzedaż prerolli (wg oficjalnych cenników dostępnych w dniu ) ** liczba użytkowników i aktywnych aplikacji *** zasięg total oraz pomniejszony o serwisy, na których brak video (poczta, mapy)

Skupienie uwagi i wyłączność skupienia Klikam PLAY Oglądam 1 reklamę Dostaję treść = jedna reklama!

Reklama przy multimediach SKUPIENIE UWAGI OBRAZ CZASDŹWIĘK INTERAKCJA

ale… Czy tylko kontent wideo angażuje i skupia uwagę?

Kontent radiowy online a reklama video

AUDIO ONLINE SERWISY MUZYCZNE STACJE RADIOWE

Radio online - statystyki RU PV 15:32:00

Radio online – kto gra?

Radio FM w Internecie BRAND AWARENESS streaming live muzyczne kanały tematyczne podcasty

Jak słuchamy?

aplikacje mobilne

Jak słuchamy?

Source: Gemius Stream Jak słuchamy?

Platformy Smart TV Windows 8

Jak słuchamy? Aplikacje w mediach społecznościowych

Jak słuchamy? Player w serwisach partnerskich

Reklama w radiu online – dlaczego warto? Wysoki współczynnik CTR Mało drażliwa reklama Możliwość zintegrowania działań w Radio i Internecie Wysokie statystyki Wiele miejsc emisji Lojalni Użytkownicy

Dziękuję za uwagę Magda Królikowska

180 Million Monthly Active Users 3.3 Billion Pages Viewed/Month >14.6 Billion Minutes of Play/Month Spil Games Today Source: Google Analytics December 2012, Unduplicated Monthly Active Users (MAUs) 26 Spil Games Advertising

Leading positions in key global markets with localized experiences Spil Games Overview 27 Source: (*) Google Analytics; (**) comScore, December 2012, Monthly Unique Visitors in Online Gaming, (***) Megapanel, June 2012 (Poland)

Top games (gameplays last 30 days) Wiejskie Zycie

Gry.pl is a hot topic!

Highly engaged and loyal users Gry.pl 03/ /2013 Google Analytics

Games played throughout the day Gry.pl 03/2012 Google Analytics

Not just Teen males & Hardcore Gamers Its about attracting audiences of all genders and ages!

Biggest gaming audience in Poland Spil Games Overview 34 Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA )

More then 10% reach in every age category male and female Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA ) Wiek=[25-34] Wiek=[15-24] Wiek=[7-14] Płeć=kobieta Wiek=[35-44] Wiek=[45-54]

Power of Online Gaming 36 The Users Receptive Interaction Loyal Acceptance Key Shoppers and decision makers in the household Relaxed and receptive state towards advertising Active users that are interacting with the content The opportunity to reach target audience over and over Users understand the trade off between free gaming and advertising

1. Press play, 2. Watch one ad while game loads, 3. Play the game Very High CTR 50% above Polish average

Dziękuję