1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Ksantypa2: Architektura
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Wstęp do geofizycznej dynamiki płynów. Semestr VI. Wykład
Wstęp do geofizycznej dynamiki płynów. Semestr VI. Wykład
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Klasyfikacja systemów
Dyskretny szereg Fouriera
Transformacja Z (13.6).
Przykład wykorzystania komercyjnych i niekomercyjnych źródeł informacji w pracy Biblioteki Chemicznej ZUT Agnieszka Bajda
PLAN EWAKUACJI II piętro lewe skrzydło
Pytania konkursowe.
Tytuł prezentacji Warszawa, r..
Listonic – Wygodna lista zakupów
Vitalii Dugaev Katedra Fizyki Politechnika Rzeszowska Semestr I Rok 2012/2013.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Rok 2013 jeszcze trwa, rozpoczął się ostatni kwartał tego roku, ale jaki wspaniały. Od malowanej brązem i złotem jesieni, pełnej koszy pachnących grzybów.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
SPOŁECZNA SŁUŻBA INSTRUKTORSKA RODZINNYCH OGRODÓW DZIAŁKOWYCH
Rynek węgla kamiennego na świecie wrzesień 2013
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
Raport z badań termowizyjnych – RECTICEL Rys. 1a. Rozdzielnia RS14 Temperatura maksymalna 35,27 o C Rys. 1b. Rozdzielnia RS14 (wizyjny) 3.
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Wydziału Mechanicznego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
Tanzania: między tradycją a nowoczesnością
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
Lekcja 13 Strona 15. Lekcja 13 Strona 16 Lekcja 13 Strona 17 Vertical primary and secondary Tesla coil Jacobs ladder.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
1.
Innowacyjne metody napawania
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Oczekiwania gospodarcze – Europa Grudzień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +14 Wskaźnik.
Narzędzia do tworzenia oferty inwestycyjnej
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
6 CZERWIEC 2014 r PIECZĘĆ z 1236 r. 10.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
+14 Września 2014 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +1 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Kalendarz 2020.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Elementy geometryczne i relacje
Zapis prezentacji:

1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej

2 Źródło: Gartner

3 ograniczenie czasowe wspomaga impulsywne zakupy

4 personalny odbiór oferty

5 kupony to content

6 34% konsumentów szuka kuponów przed zakupem Źródło: Quidco, 2012

7 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Europie

8 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Polsce liczba transakcji 0

9 branża RTV/AGD udział wydawców wykorzystujących kupony

10 Centrum Kuponów dla wydawców

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 co dalej?

22 kupony na mobile

23 5,4 mld $ wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w sieciach detalicznych na świecie w 2011 Źródło: Jupiter Research, mld $ prognozowana wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w 2016

24

25 Case study 23% 46% DODATKOWA SPRZEDAŻ KONWERSJA

26 Aplikacja mobilna Quidco umożliwiała pobranie kuponu użytkownikom znajdującym się w pobliżu sklepów W ciągu miesiąca akcji testowej 2,000 osób z kuponami przyszło do sklepów, konwersja na sprzedaż 10% Case study

27 Pytania? TradeDoubler Sp. z o.o. ul. Piękna 28/ Warszawa