1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej
2 Źródło: Gartner
3 ograniczenie czasowe wspomaga impulsywne zakupy
4 personalny odbiór oferty
5 kupony to content
6 34% konsumentów szuka kuponów przed zakupem Źródło: Quidco, 2012
7 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Europie
8 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Polsce liczba transakcji 0
9 branża RTV/AGD udział wydawców wykorzystujących kupony
10 Centrum Kuponów dla wydawców
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 co dalej?
22 kupony na mobile
23 5,4 mld $ wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w sieciach detalicznych na świecie w 2011 Źródło: Jupiter Research, mld $ prognozowana wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w 2016
24
25 Case study 23% 46% DODATKOWA SPRZEDAŻ KONWERSJA
26 Aplikacja mobilna Quidco umożliwiała pobranie kuponu użytkownikom znajdującym się w pobliżu sklepów W ciągu miesiąca akcji testowej 2,000 osób z kuponami przyszło do sklepów, konwersja na sprzedaż 10% Case study
27 Pytania? TradeDoubler Sp. z o.o. ul. Piękna 28/ Warszawa