Agenda Omówienie form w kontekście performance marketingu Display

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Niestandardowe formy reklamowe
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Kolor i wielkość reklamy
Listonic – Wygodna lista zakupów
Marketing elektroniczny w turystyce
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Technika IT, Gliwice , Toszecka 2
Search Engine Optimization
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
© 2012 Goldbach Audience.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Interactive Marketing Partner marketing
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
marketing internetowy rozliczany za efekt – synergia CPM i CPA
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Adequate | Interactive boutique Interactive boutique 1 PROFIT-DRIVEN MARKETING OPTIMISATION volume vs. efficiency trade-off ILE POWINNIŚMY WYDAWAĆ NA KAMPANIE.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Google AdWords.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Mariaż reklamy mobile-desktop Jacek Kotarbiński | kotarbinski.com.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Zapis prezentacji:

Skuteczne formy reklamowe przegląd, sposoby optymalizacji Marcin Michalski

Agenda Omówienie form w kontekście performance marketingu Display Linki tekstowe Mailing Artykuły sponsorowane Social Ad (NK/FB) Fan Page Ad (reklama na fan page) + case study Wskaźniki efektywności + co testować? Produkt jest kluczowy Case study – buty Case study - koncerty

Co mówią klienci, wydawcy? „Banery nie działają! Nie są dla mnie! Nie chcę ich!” „Linki tekstowe nie konwertują, zrezygnowaliśmy z nich” „Reklama Social Ad jest za droga, nie chcemy tego!” „Ta kampania nie konwertuje! Chcemy coś innego!”  po sprawdzeniu 2 form banerowych. Każda forma reklamy konwertuje! Wszystko jest kwestią podejścia oraz optymalizacji

Display plusy i minusy + Niezbędna formy reklamowe prawie w każdej kampanii efektywnościowej + Możliwość stworzenia ogromnego zasięgu i częstotliwości w krótkim czasie + Najprostsza forma promocji – na wielu powierzchniach jedyna możliwa forma + Wsparcie brandingowe marki = wyższa konwersja innych działań + Statyczna = dużo większa skuteczność od animowanych Spadająca konwersje (przy emisji bez targetowania) Ślepota banerowa – niższe CTR’y i dużo przypadkowych kliknięć jeżeli zbyt szeroko targetujemy Mało opłacalna emisja banerów w modelach efektywnościowych (teoretycznie)

Zasady tworzenia efektywnych banerów Komunikacja na banerach definiuje grupę docelową Wpływa na jakość ruchu na stronie / LP Konieczność testowania wielu linii kreatywnych i testowania różnych elementów / zdjęć / tekstów online przez specjalne oprogramowanie 1 kreacja = 1 benefit. 4 benefity? 4 linie kreatywne do testów Silne Call 2 Action to podstawa (Sprawdź, Kup, Wygraj, Odbierz) Ceny, cyfry, procenty – generują lepszej jakości ruch ! Mamy sklep? ZAWSZE pokazujemy produkt i ceny! Kreacje wizerunkowe z kilkunastoma sek. animacji nie sprzedają!

Linki tekstowe Podstawowa i najprostsza forma w afiliacji ! Bez linków nie ma kampanii ! Możliwość bardzo szybkiego testowania i reagowania na efektywność ogromnej ilości benefitów / komunikatów. Wyróżnienie, pogrubienie, kolorowanie wpływa na wyższy CTR! Znajdź kilka miejsc na stronie na linki tekstowe, wybierz najskuteczniejsze! Nie zabiera powierzchni wydawcom – dużo łatwiej jest znaleźć wydawcę chętnego na emisję linków txt. JEDNE Z NAJWYŻSZYCH KONWERSJI – PRZY ODPOWIEDNIO DOBRANYM TEKŚCIE!

Mailing Afiliacyjny niezbędnik Baza ZAWSZE generuje dochód! Konieczność testowania różnych tematów / kreacji w zależności od TG Żadna forma nie da tak dużej ilości akcji w tak krótkim czasie! Często jedyna możliwość b. wąskiego targetowania Jedne z najwyższych współczynników konwersji ! Produkt B2B? Konwertuje także w bazach konsumenckich! Ostrożność w eksploatacji baz

Artykuły sponsorowane Niedoceniane źródło konwersji ! Niektórzy wydawcy chętnie rozliczają je na efekt – pod warunkiem, że mogą sami przygotować, bo znają swoich czytelników. Konwersja bardzo podobna do mailingu ! Jedyna możliwość skutecznego dotarcia do trudnych grup docelowych Art. Sponsorowany dla usera to NIE REKLAMA, a rekomendacja i tak je traktujmy. Idealne w przypadku produktów, które zanim zostaną kupione wymagają objaśnienia (np. wino bezalkoholowe)

Social Ad (NK/FB) Bardzo wysokie konwersje i możliwość optymalizacji stawki za akcję! Wiele zmiennych do testowania: Grupa docelowa (wiek, płeć, miasto, zainteresowaia) Tekst Grafika Możliwość b. wąskiego targetowania (FB) Forma dobra dla B2C i B2B (przy mocnym targetowaniu po branżowych fan page) Ogromny zasięg – zmiana przyzwyczajeń internautów na rzecz społeczności.

Fan Page Ad (Facebook) Wysoka lojalność użytkowników niektórych FP = większe zaufanie Spójność reklamy z kontekstem fan page – podstawa! Logo w postach niewskazane (w większości przypadków) Konwersje zbliżone do mailingu / adwordsów Post na FB, jeżeli ma atrakcyjną grafikę żyje b.długo dzięki marketingowi wirusowemu (jest „szerowalny”) – nasza reklama też. Dotarcie do specyficznych grup odbiorców w bardzo krótkim czasie. Nie dla każdego produktu/marki !

Fan Page Ad (Facebook) case study FanPage: „Motoryzacja” Ilość Fanów: 3 000 Mar: Lancia Cel: Zapisy na jazdę próbną Lancia Ypsilon Model rozliczeniowy: CPL Efekt: 68 zapisów na jazdy próbne zrealizowane przez potencjalnych Klientów. Każda z nich się odbyła. Konwersja – 33% (wyższa od mailingu)

Wskaźniki efektywności OTR CTR eCPM LR CR E-mailing Display Social Ad Social Ad TXT / Fan Page Ad Open Rate Współczynnik otwieralności Współczynnik klikalności – odsłony/kliknić Efektywny przychód z 1000 odsłon reklamy Lead Rate – konwersja z kliknięcia na leada Konwersja z leada na sprzedaż offline.

Miejsca na stronach WWW Link txt Treść linka Kontekst Długość Co testować? E-mailing Tytuł maila Target Group Kreacje Bazy danych Display Formaty Linie kreatywne Benefity Miejsca na stronach WWW Link txt Treść linka Kontekst Długość Social Ads Grupę docelową K/M, ur, zaint. Obrazek Tekst Fan page Ad Fan page Treść Pora wrzucenia

Produkt jest kluczowy! Case study

NajmodniejszeButy.pl 500 formatów kreacji ! Testy każdego z modeli były podstawą sukcesu! Pojawiły się logotypy marek typu Puma, Nike, Bronx, Melissa, Miss Sixty, Adidas etc razem z komunikacją „Wygraj co miesiąc jedną z 50 par butów Puma” Najwyższy CTR i konwersja: szpilki Najczęściej wybierana nagroda: botki Pomimo sezonowości to szpilki najlepszy ruchu przyciągały, natomiast nagroda wybierana była zgodna z sezonowością – botki.

Produkt jest kluczowy! CTR 0,95% ; CR= 29% ! CTR 0,2% ; CR= 8% !

Wygraj Koncert – case study CTR = 0,9% CR = 10% CTR = 0,4% , CR = 3% CTR = 0,6% , CR = 9% CTR = 0,45% , CR = 2%