SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykorzystanie statystyk w e-commerce case study Militaria.pl
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
Przykłady niestandardowych form reklamowych
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Przedsiębiorcy i rozwój
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe.
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Google – sposoby wyszukiwania
Internauci w grupach wiekowych
Procesy informacyjne w zarządzaniu
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Strategia skutecznego szukania informacji w Internecie
Listonic – Wygodna lista zakupów
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Search Engine Optimization
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Search Engine Marketing w promocji eventu
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Instrukcja MILO moduł klienta.
Efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie by Katarzyna Wilk is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
System e-zamówienia.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Prezentacja możliwości jakie daje system SMSPrzypominacz.pl wraz z przykładami jego wykorzystania w branży turystycznej.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
W W W Łukasz Stochniał.
Plan Marketingowy Colway Opracowanie prezentacji:
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Opracowała T. Głuszak Nauczyciel bibliotekarz Zespołu Szkół w Dydni.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Projekt z Technologii Internetowych
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 Praktyczne sposoby wpisywania adresu:  pomijanie autouzupełnianie  próba samodzielnego tworzenia poprzez sprawdzanie podstawowych kombinacji.
Wyszukiwanie informacji w Internecie Marcin Wojnowski.
Google AdWords.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA

Gdzie klienci wyrażają swoje potrzeby? Wyszukiwarka do miejsce komunikacji z klientem. Internauci korzystają z wyszukiwarek, by czegoś się dowiedzieć, coś zrobić lub kupić. To jest miejsce, gdzie wyrażają swoje potrzeby, diagnozują swoje choroby 86% zasięgu Google.pl w marcu 09, ponad 14 mln

Gdzie klienci wyrażają swoje potrzeby? Internauci korzystają z wyszukiwarek, by czegoś się dowiedzieć, coś zrobić lub kupić. To jest miejsce, gdzie wyrażają swoje potrzeby, diagnozują swoje choroby

Gdzie klienci wyrażają swoje potrzeby? Internauci korzystają z wyszukiwarek, by czegoś się dowiedzieć, coś zrobić lub kupić. To jest miejsce, gdzie wyrażają swoje potrzeby, diagnozują swoje choroby

Gdzie klienci wyrażają swoje potrzeby? Internauci korzystają z wyszukiwarek, by czegoś się dowiedzieć, coś zrobić lub kupić. To jest miejsce, gdzie wyrażają swoje potrzeby, diagnozują swoje choroby

Gdzie klienci wyrażają swoje potrzeby? Internauci korzystają z wyszukiwarek, by czegoś się dowiedzieć, coś zrobić lub kupić. To jest miejsce, gdzie wyrażają swoje potrzeby, diagnozują swoje choroby

Słowa kluczowe 8 000 000 000 Wczasy Grecja Saloniki, Wenecja z dziećmi, wycieczki wycieczka objazdowa, allinclusive w Hiszpanii, wczasy lipiec 09, Egipt last minute, AlfaStar wycieczki, tanie bilety, Paryż na weekend, zwiedzanie Rzymu, wiza do Turcji, Hotel w Barcelonie, temperatury wrzesień Bułgaria, Dubrownik ceny, biuro podróży Tunezja, weekend w Pradze, wycieczki autokarowe, kolonie dla dzieci w sierpniu. http://www.searchengineshowdown.com/blog/2006/05/more_search_words_per_query.shtml 8 mld zapytań do wyszukiwarek we wrześniu 2008 w USA, http://www.zerostrategy.com/search-engine-optimisation/461123-number-of-searches-on-google-rises/ - Nielsen Online

Trendy Rośnie liczba zapytań w miesiącu. W Stanach Zjednoczonych liczba zapytań wzrosła o 21% w ciągu roku Użytkownicy coraz częściej korzystają z wyszukiwarek – w 2008 roku przeciętny użytkownik w USA zadał 63 zapytania do wyszukiwarek. Użytkownicy nie sprawdzają kolejnych stron wyników. 62 procent użytkowników Google sprawdza tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Użytkownicy formułują coraz dłuższe zapytania. W 1998 roku średnia wynosiła 1,2 słowa w zapytaniu. W 2008 roku średnie zapytanie ma 4 wyrazy.

„Długi Ogon” robi się coraz dłuższy…

Cykl zakupowy klienta świadomość zainteresowanie rozważanie nabywanie powracalność

Świadomość Użytkownik jest świadomy istnienia danej usługi lub produktu, ale nie wykazuje zainteresowania nimi. Używane słowa kluczowe: Na tym etapie konsument nie wykorzystuje wyszukiwarki. Można do niego dotrzeć z przekazem reklamowym np. reklamę kontekstową.

Zainteresowanie Użytkownik zaczyna się interesować danym produktem lub usługą. Rozpoczyna poszukiwanie informacji. Używane słowa kluczowe: Użytkownik wykorzystuje zwykle bardzo ogólne słowa kluczowe Przykłady słów kluczowych: Telewizory Jaki telewizor Telewizory LCD Telewizory HD

Rozważanie Na tym etapie konsument rozpoczyna rozważać możliwość zakupu usługi lub produktu. Używane słowa kluczowe: Użytkownik wpisuje bardziej szczegółowe pytania, dopisuje słowa takie jak porównanie, ranking, tani. Przykłady słów kluczowych: Telewizory Sony Bravia LCD Tanie telewizory LCD Test telewizorów HD Porównanie telewizorów LCD Telewizor 42 cale tani

Nabywanie Konsument podjął decyzje o zakupie, szuka informacji o możliwości nabycia. Używane słowa kluczowe: Użytkownik wpisuje pełną nazwę produktu, ze szczegółowymi parametrami, używa słów typu kupię, sklep, nazwa miejscowości Przykłady słów kluczowych: Telewizor Sony Bravia LCD 40 cali Telewizor LCD sklep Telewizory HD Kraków LCD Samsung LE 32A656 sklep online

Powracalność Użytkownik szuka informacji związanych z użytkowaniem produktu, bądź zakupem produktów powiązanych Używane słowa kluczowe: Klient opisuje dokładnie typ produktu, który posiada dodając słowa typu gwarancja, instrukcja obsługi. Przykłady słów kluczowych: Sony Bravia gwarancja Samsung LE 32A656 instrukcja obsługi Pilot do telewizora Samsung LCD

Popularność haseł

Jaki jest koszt sprzedaży telewizora?

Przy jakich słowach pojawiają się reklamy?

Aby reklama była skuteczna… Warto prowadzić kampanię na słowa z tzw. „długiego ogona”, wskazujące na etap nabywania produktu. Warto dostosowywać przekaz reklamowy do słów kluczowych, które wykorzystuje użytkownik. Warto dopasować treść strony docelowej do zapytania użytkownika

Dziękuję za uwagę. Maciej Woźniak Maciej.Wozniak@searchlab.pl www.SEARCHLAB.pl