Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Kampania społeczna przeciwko krzywdzeniu i zaniedbywaniu dzieci
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
RAPORT PRASOWY lipiec 2010 Opracowanie: Aleksandra Kujawska ARCHAMEDIA.
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Monitoring Online Mediów Internetowych
Życie czeka – kampania promująca transplantologię.
Wydatki KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty
Tradycyjne media w internecie
Podsumowanie wyników badań
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Kampania Społeczna AlcoSfery. Cele projektu: Zwrócenie uwagi na specyfikę grupy wysokofunkcjonujących alkoholików Zmiana sposobu myślenia o osobach uzależnionych.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Opracował: Bartłomiej Kędzior kl. II b. Informacje Co trzeba zrobić aby odbierać naziemną telewizję cyfrową Kanały w pakiecie Więcej informacji.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Strategia Promocji.
CO TO JEST RADIO EGIDA? Ponad 40 lat tradycji Tworzone przez studentów i dla studentów Kuźnia talentów Studencka atmosfera.
Dziewczyny na politechniki
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
POPULACJA POLSKICH SENIORÓW TO OK. 5 MLN OSÓB 500 UTW OK.150 TYS. CZŁONKÓW (3%) ORAZ KILKADZIESIĄT INNYCH ORGANIZACJI SENIORALNYCH OPTYMALNA LICZBA.
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
WARSZAWA LIPIEC 2015 Mazowiecki Ośrodek Badań Regionalnych URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DZIEŃ Z ŻYCIA MIESZKAŃCA MAZOWSZA.
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Edukacja NBP w szkołach Liczba uczniów i nauczycieli objętych programami NBP: Szkoły ponadgimnazjalne:  Ponad 1 mln uczniów  Ponad 2,5 tys.
Struktura rynku mediów po 1989 roku Wykład II. Spuścizna PRL-u Charakterystyka rynku prasowego do 1989 roku: nakład uzależniony od przydziału papieru,
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
OPERY HD – La Traviata - podsumowanie
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce 3/26/2017 Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce „Bezpieczne drogi ratują życie” Anna Gapińska

Rozpoczęcie kampanii informacyjnej – konferencja prasowa 3/26/2017 Rozpoczęcie kampanii informacyjnej – konferencja prasowa Data 7 października 2010 roku Miejsce Warszawa, Centrum prasowe Foksal Temat Mapa ryzyka na drogach krajowych w Polsce Obszary PR Media relations (w tym konferencja prasowa) Materiały drukowane Internet PR

Folder – Atlas ryzyka 24 strony 3/26/2017 Folder – Atlas ryzyka 24 strony Prezentacja map ryzyka, danych statystycznych wraz z bogatym komentarzem 3

Internet PR Nowa strona www Aktualizacja i rozszerzenie treści 3/26/2017 Internet PR Nowa strona www Aktualizacja i rozszerzenie treści Adres www cytowany w wielu doniesieniach medialnych

Media zamieszczające najwięcej informacji Lp. medium liczba publikacji 1. Polsat News 16 2. Radio Eska Olsztyn 8 3. Radio RMF MAXXX Gdańsk 7 4. Radio TOK FM 6 5. TVN Turbo 6. TVN24 7. Radio Vox Warszawa 5 8. rp.pl 9. PR Lublin 10. PR1 4 11. PR Rzeszów 12. PR4 13. Polska Dziennik Zachodni 14. Radio Eska Poznań 15. wiadomosci.onet.pl

Liczba publikacji medialnych w podziale na profil Lp. Medium liczba publikacji 1. ogólnoinformacyjny 192 2. kultura / rozrywka / ludzie 63 3. motoryzacyjny 29 4. inne 5. biznes / ekonomia / prawo 10 6. logistyka / transport 7 7. Razem 330

Media relations – Prasa 3/26/2017 Media relations – Prasa Liczba doniesień prasowych 40 Łączny nakład wszystkich gazet 3,3 mln egzemplarzy Łączne czytelnictwo 5,7 mln czytelników Łączna powierzchnia artykułów 2070 cm2 Ekwiwalent reklamowy 553 tys. zł

Liczba publikacji w prasie w podziale na zasięg i częstotliwość Lp. Zasięg prasy liczba publikacji 1. Ogólnokrajowa 14 2. Regionalna 26 Lp. Częstotliwość liczba publikacji 1. Dziennik 25 2. Tygodnik 8 3. Miesięcznik 4 4. Dodatek tygodniowy 2 5. Kwartalnik 1

Media relations – Telewizja 3/26/2017 Media relations – Telewizja Liczba doniesień telewizyjnych 46 Łączny czas trwania Ponad 6 godzin łącznej emisji Ekwiwalent reklamowy 467 tys. zł Stacje TV Polsat Polsat News Superstacja TVP 1 TVN 24 TVP Info Dodatkowe Duże zainteresowanie w TVN 24, TVN Turbo, Polsat Udział autorów Programu w debatach telewizyjnych

Media relations – Radio 3/26/2017 Media relations – Radio Liczba doniesień radiowych 120 Łączny czas trwania ponad 3 godziny Ekwiwalent reklamowy 280 tys. zł

Media relations – Internet 3/26/2017 Media relations – Internet Liczba doniesień internetowych 124 Ekwiwalent reklamowy 151 tys. zł

Porównanie dotychczasowych kampanii 3/26/2017 Porównanie dotychczasowych kampanii I kampania II kampania III kampania Początek kampanii 5 marzec 2009 26 listopad 2009 7 październik 2010 Główny przekaz Mapa ryzyka na drogach międzynarodowych w Polsce Atlas ryzyka na drogach krajowych w Polsce Mapa ryzyka na drogach krajowych w Polsce Łączna liczba przekazów 138 135 330 Prasa 34 30 40 Internet 55 56 124 Radio 45 16 120 TV 14 33 46 Łączny ekwiwalent reklamowy 530 tys. zł 615 tys. zł 1 451 tys. zł 12

Porównanie dwóch kampanii – Liczba doniesień medialnych 3/26/2017 Porównanie dwóch kampanii – Liczba doniesień medialnych 13

Porównanie dwóch kampanii – % udział doniesień medialnych 3/26/2017 Porównanie dwóch kampanii – % udział doniesień medialnych 14

Porównanie dwóch kampanii – ekwiwalent reklamowy 3/26/2017 Porównanie dwóch kampanii – ekwiwalent reklamowy 15

Porównanie dwóch kampanii – % ekwiwalentu reklamowego 3/26/2017 Porównanie dwóch kampanii – % ekwiwalentu reklamowego 16