Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Symulacja zdarzeniowa i procesowa
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Środki transportu zgłoszeń
Dr inż. Bożena Mielczarek
Modelowanie lokowania aktywów
Symulacja cen akcji Modelowanie lokowania aktywów.
Dr inż. Bożena Mielczarek
ANALITYCZNE MODELE SYSTEMÓW KOLEJKOWYCH
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Zadanie 1.
KILKA SŁÓW O ZAWODZIE KELNERA.
mgr Anna Walczyszewska
W restauracji.
Na co oszczędzamy? rower studia waciki gitarę komputer wycieczki
O zdrowym odżywianiu i piramidzie żywienia
Symulacja zysku Inwestycje finansowe. Problem zKasia postanowiła oszczędzać na samochód i wybrała fundusze inwestycyjne zKasia chce ulokować w funduszach.
Obliczamy czas.
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Biblioteka jako miejsce, które inspiruje.
Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Ćwiczenia 3: System kolejkowy
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Symulacja zysku Inwestycje finansowe. Problem zKasia postanowiła oszczędzać na samochód i wybrała fundusze inwestycyjne zKasia chce ulokować w funduszach.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
TEST DLA GIMNAZJALISTY. Zadanie 1 Ile czasu potrzebują uczestnicy wycieczki na pokonanie trasy 12 km, jeżeli będą poruszać się ze stałą prędkością 5 km/h.
Podręcznik pracownika
Systemy kolejkowe - twierdzenie Little’a
„Wszystko powinno być wykonane tak prosto jak to możliwe, ale nie prościej.” Albert Einstein.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model podstawowy (Książka rozdz.8.2) Zadanie: Wyroby wprowadzane są na halę produkcyjną zgodnie z rozkładem.
Zadanie 1.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model nr 2. (Książka rozdz.8.3, str )  Wyroby napływają w tempie opisanym rozkładem wykładniczym.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Ryzy papieru.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
„Wyjazd był ośmiodniowy od soboty do niedzieli.” Ile dni byli Pa ń stwo w Ziemi Ś wi ę tej ?
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
Dr inż. Bożena Mielczarek
TOREBKA HIHI. ZASTOSOWANIE Jedziesz na długi wakacje i nie chcesz brać ze sobą dużej walizki? Ta torebka jest idealna dla Ciebie. Zmieści się w niej wszystko.
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
Lepiej kombinować, czy wariować? Adam Kiersztyn Patrycja Jędrzejewska.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
Odczytywanie wykresów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
 „Mniej odpadów – TAK!”. Pod red. dr Krzysztofa Świerkosza, dr Mariusza Sołtysika. Wrocław: wydawcy: Stowarzyszenie.
Zapisywanie treści zadań za pomocą wyrażeń algebraicznych. Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Kipfenberg-Grösdorf.. Praca na stanowisku służby pięter: Główne zajęcia to: Ścieranie kurzy Ścielenie łóżek Mycie okien Odkurzanie jednostek mieszkalnych.
Kalendarz i zegar.
Moduł 5 Temat 2 Poziom 2 Rozwiązywan ie problemów.
Telekomunikacja Bezprzewodowa (ćwiczenia - zajęcia 10,11)
Hotel zum Schiff MEERSBURG
przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
Krótkookresowe planowanie produkcji
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
Sprawy organizacyjne proszę omawiać ze mną w trakcie konsultacji
Działania pamięciowe na ułamkach dziesiętnych
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
Zapis prezentacji:

Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5 Dr inż. Bożena Mielczarek

Zadanie nr 5 Do baru typu Fast food klienci przybywają pojedynczo według rozkładu wykładniczego o średniej 5 minut albo dwójkami według rozkładu wykładniczego o średniej 5 minut (proszę założyć dwa strumienie). Klienci najpierw sprawdzają czy są wolne miejsca w jadalni i jeżeli są, to je zajmują, a jeżeli nie – opuszczają bar. (Uwaga – klient samotny potrzebuje jednego miejsca a klient grupowy – dwóch. NR(stanowisko obsługi) zwraca liczbę zajętych kanałów obsługi). Zajmowanie miejsc w jadalni trwa 2 minuty. Klienci, którzy przyszli dwójkami rozdzielają się i kupuję obiad oddzielnie. Klienci zamawiają, płacą i odbierają potrawę przy tym samym stanowisku (rozkład trójkątny (3,5,6) minut, 2 pracowników). Następnie klient wchodzi do jadalni mającej pięć czteroosobowych stolików Zjedzenie przepysznej potrawy zajmuje mu niezwykle przyjemne TRIA(15,25,35) minut.

Zadanie nr 5 Później klient opuszcza bar. ALE – klienci, którzy przyszli dwójkami, również opuszczają bar razem. Uruchom symulację dla 10 powtórzeń po 8 godzin każde. Jednostki bazowe – minuty Ilu klientów zrezygnowało? Jak długa jest kolejka do stanowiska zamawiania/płacenia? Ile czasu upływa od przyjścia do baru do zakończenia posiłku? Ile czasu upływa od zajęcia miejsca do opuszczenia baru? Jakie jest obciążenie stanowisk obsługi? Należy zbudować wykres śledzący liczbę wolnych miejsc w jadalni