Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010
Students.pl – podstawowe informacje Serwis wystartował we wrześniu 2008 r. i jest drugim największym portalem studenckim na rynku (wg Megapanel PBI/Gemius za maj 2010 r.) Students.pl jest częścią międzynarodowej platformy wywodzącej się ze Szwajcarii (Students.ch jest największym studenckim portalem na tym rynku) Łączymy elementy serwisu informacyjnego i społecznościowego Informacja: studia, edukacja, kultura, oferty pracy, wynajem pokoi i mieszkań Społeczność: profile, znajomi, blogi, zdjęcia, wideo, wymiana plików, studenckie sos Stawiamy na multimedia – w 2010 r. rozwijany jest projekt Students TV
Students.pl – aktualne statystyki Rejestracje: użytkowników Unikalni użytkownicy: (V 2010) Odsłony: (V 2010) Źródło danych: gemiusTraffic, IX 08 – V 10.
Oferta patronacka – pakiet podstawowy Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 85 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 2 tygodnie) Możliwość zorganizowania konkursu Na życzenie licytacja gadżetów związanych z promowanym tytułem Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Priorytet w stosunku do innych materiałów w serwisie Dodatkowa promocja w serwisach społecznościowych (Blip, Facebook) *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej
Oferta patronacka – pakiet rozszerzony Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 180 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 3 tygodnie) Możliwość zorganizowania konkursu Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Priorytet w stosunku do innych materiałów w serwisie Wpis w newsletterze Students.pl (wysyłany na początku miesiąca do zarejestrowanych użytkowników; maks. 500 znaków + obrazek + linki) Dodatkowe świadczenia do ustalenia (np. button na stronie głównej, quiz filmowy) *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej *wizualizacja wpisu w newsletterze
Pakiet dodatkowy (płatny) Jako elementy uzupełniające kampanię promocyjną tytułu proponujemy Państwu dwie bardzo skuteczne formy reklamy. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. 1. Tapeta (wallpaper) Emitowana jako tło strony Forma klikalna (wysoki wskaźnik kliknięć) Reklamę widzi ok. 69% użytkowników serwisu* Możliwe lokalizacje tapety: - strona główna witryny (SG); - sekcja Kultura; - wybrana zakładka sekcji Kultura (Muzyka/Kino/Książka). 2. Infobox Stała obecność na stronie głównej i w profilach użytkowników Forma dopasowana do layoutu strony, co zwiększa skuteczność Tekst (maks. 300 znaków) + obrazek + link Źródło danych: Google Analytics, XI *wizualizacja tapety *wizualizacja infoboxu
Dane kontaktowe: Marcin Tomaszewski Redaktor Naczelny Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom Zapraszamy do współpracy! Marzena Kowalczyk Młodszy specjalista ds. marketingu Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom