Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Prezentacja możliwości reklamowych Wrzesień 2010.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010

Students.pl – podstawowe informacje Serwis wystartował we wrześniu 2008 r. i jest drugim największym portalem studenckim na rynku (wg Megapanel PBI/Gemius za maj 2010 r.) Students.pl jest częścią międzynarodowej platformy wywodzącej się ze Szwajcarii (Students.ch jest największym studenckim portalem na tym rynku) Łączymy elementy serwisu informacyjnego i społecznościowego Informacja: studia, edukacja, kultura, oferty pracy, wynajem pokoi i mieszkań Społeczność: profile, znajomi, blogi, zdjęcia, wideo, wymiana plików, studenckie sos Stawiamy na multimedia – w 2010 r. rozwijany jest projekt Students TV

Students.pl – aktualne statystyki Rejestracje: użytkowników Unikalni użytkownicy: (V 2010) Odsłony: (V 2010) Źródło danych: gemiusTraffic, IX 08 – V 10.

Oferta patronacka – pakiet podstawowy Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 85 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 2 tygodnie) Możliwość zorganizowania konkursu Na życzenie licytacja gadżetów związanych z promowanym tytułem Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Priorytet w stosunku do innych materiałów w serwisie Dodatkowa promocja w serwisach społecznościowych (Blip, Facebook) *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej

Oferta patronacka – pakiet rozszerzony Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 180 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 3 tygodnie) Możliwość zorganizowania konkursu Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Priorytet w stosunku do innych materiałów w serwisie Wpis w newsletterze Students.pl (wysyłany na początku miesiąca do zarejestrowanych użytkowników; maks. 500 znaków + obrazek + linki) Dodatkowe świadczenia do ustalenia (np. button na stronie głównej, quiz filmowy) *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej *wizualizacja wpisu w newsletterze

Pakiet dodatkowy (płatny) Jako elementy uzupełniające kampanię promocyjną tytułu proponujemy Państwu dwie bardzo skuteczne formy reklamy. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. 1. Tapeta (wallpaper) Emitowana jako tło strony Forma klikalna (wysoki wskaźnik kliknięć) Reklamę widzi ok. 69% użytkowników serwisu* Możliwe lokalizacje tapety: - strona główna witryny (SG); - sekcja Kultura; - wybrana zakładka sekcji Kultura (Muzyka/Kino/Książka). 2. Infobox Stała obecność na stronie głównej i w profilach użytkowników Forma dopasowana do layoutu strony, co zwiększa skuteczność Tekst (maks. 300 znaków) + obrazek + link Źródło danych: Google Analytics, XI *wizualizacja tapety *wizualizacja infoboxu

Dane kontaktowe: Marcin Tomaszewski Redaktor Naczelny Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom Zapraszamy do współpracy! Marzena Kowalczyk Młodszy specjalista ds. marketingu Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom