Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2010 18 maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Advertisements

Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
PREZENTACJA DLA DZIENNIKARZY 1 PAŹDZIERNIKA
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Stan sektora w regionach
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Maciej Olex-Szczytowski
Prognozy na 2004 r. Warszawa, grudzień 2003.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
? krajobraz po czy przed burzą Rynek stali Andrzej Ciepiela
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Grupa Kapitałowa Fota Gdynia, styczeń 2012 r.. 1 Zastrzeżenia prawne Niniejszy materiał został opracowany przez Fota S.A. (Spółka). Powielanie, rozpowszechnianie.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Prezentacja skonsolidowanych wyników Grupy Sygnity za Q Warszawa, 18 maja 2010 r.
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
Analiza struktury kapitałowo-majątkowej – Przykład 1
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
Prawdy oczywiste Kto będzie zmuszony do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2015 r.? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Kalendarz 2020.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Przykłady zadań.
VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2015
ANALIZA ZYSKU I RENTOWNOŚCI
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w październiku 2011 r. Joanna Jarzębowska Junior Project Manager ASM – Centrum Badań.
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Kalkulacja kosztu i rentowności procesu obsługi klienta
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości

Niniejsza prezentacja dotyczy I kwartału roku sprawozdawczego 2010, tj. okresu od 1 stycznia do 31 marca 2010 roku. Z dniem 1 stycznia 2010 r. Grupa zrównała rok sprawozdawczy z rokiem kalendarzowym. Za dane porównawcze przyjęto w uzgodnieniu z KNF dane za okres sierpień – październik W I kwartale roku sprawozdawczego 2010 skonsolidowany zysk netto Grupy ACTION S.A. wyniósł tys. zł, natomiast zysk netto ACTION S.A. wyniósł tys. zł Zmniejszenie straty netto spółek zależnych z tys. zł w porównywalnym III kwartale 2008/2009 do tys. zł w I kwartale 2010 Nagrody Jakość Roku i Złota Jakość Roku dla marki ActiveJet I KWARTAŁ 2010 W GRUPIE 2

3 [w tys. zł] I kwartał 2010 (styczeń – marzec) I kwartał 2008/2009 (sierpień - październik) Przychody ze sprzedaży Zysk brutto ze sprzedaży Marża brutto na sprzedaży8,2%10,3% Koszty sprzedaży i marketingu W relacji do przychodów5,7%5,2% Koszty ogólnego zarządu W relacji do przychodów1,1% Pozostałe przychody i zyski Pozostałe koszty i straty Wynik na działalności operacyjnej Koszty finansowe netto Wynik netto Rentowność wyniku netto1,7%- 3,0% WYBRANE DANE FINANSOWE Grupa Kapitałowa ACTION S.A. okres styczeń - marzec 2010

4 I KWARTAŁ W ACTION S.A. Porównywany ze zbliżonym okresem ubiegłego roku Przychody ze sprzedaży (tys. zł) -1,46 % * -27 % Zysk netto (tys. zł) Wartość zysku netto z I kw r. jest porównywana do zysku z III kw. 2008/2009 (luty – kwiecień), ponieważ dane z okresu styczeń – marzec 2009 nie są reprezentatywne. Wynika to z faktu, iż wynik stycznia 2009 zawiera ponadprzeciętne marże na sprzedaży towarów kupionych w 2008 po niższych kursach.

I KWARTAŁ 2010 NA RYNKU 5 II Kwartał 2009 III Kwartał 2009 IV Kwartał 2009 I Kwartał 2010 I Kwartał 2010/ I Kwartał 2009 mln PLN + / - % RTV ,3% Foto ,0% Duże AGD ,5% Małe AGD ,3% Sprzęt informatyczny IT ,2% Telekomunikacja ,2% Sprzęt biurowy i materiały eksploatacyjne ,5% Gfk TEMAX Polska ,7% Źródło: GfK Retail and Technology

Brak perspektyw w ocenie Spółki na ożywienie w sektorze IT i RTV/AGD (niska konsumpcja skutkująca wojną cenową) Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami Działania w kierunku pozyskania nowych kanałów zbytu i nowych grup klientów: –retail – segment food (Auchan, Carrefour, Real, Tesco) –retail – segment cash/carry (Sellgros, Makro) –retail – dyskonty (Biedronka, Kaufland, Lidl, Polo Market) –retail – segment DIY (zrób to sam) (Leroy Merlin, Castorama, OBI, Praktiker) –retail – segment hurtowni spożywczych –hurtownie elektryczne i oświetleniowe Zwiększanie ilości aktywnych klientów Działu Eksportu oraz poszerzanie oferowanej im palety produktów Zwiększenie udziału Grupy w rynku dystrybucji sprzętu RTV/AGD: –penetracja rynku w obszarze małych i średnich sklepów –rozpoczęcie pracy dedykowanego zespołu handlowego 6 DZIAŁANIA W OKRESIE STAGNACJI Okres styczeń - marzec 2010

Duży nacisk na zwiększenie efektywności Grupy, poszukiwanie wewnętrznych synergii kosztowych Optymalizacja kosztów operacyjnych Maksymalne ograniczenie nowych nakładów inwestycyjnych Wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy ACTION S.A. jako silnego partnera logistycznego - z wieloma klientami e-commerce: –logistyka –odbiory osobiste na terenie całego kraju (Sferis oraz punkty partnerskie) 7 DZIAŁANIA W OKRESIE STAGNACJI Okres styczeń - marzec 2010

SIEĆ SALONÓW KOMPUTEROWYCH SFERIS Otwieranie punktów handlowych typu wyspa –9 punktów otwartych w I kwartale 2010 roku –docelowo 90 stanowisk na koniec 2010 roku Program odbiorów osobistych dla sklepów e-commerce –ponad paczek wydawanych w marcu 2010 Przeprowadzka centrali firmy SFERIS Sp. z o.o. do siedziby ACTION S.A. 8 SFERIS Okres styczeń - marzec 2010

E-COMMERCE Okres styczeń - marzec 2010 PROJEKT GRAM.PL Rekordowy kwartał pod względem sprzedaży – wzrost o 24,6 % w stosunku do poprzedniego kwartału Rekordowa ilość oglądalności Wprowadzenie do sprzedaży produktów firmy APPLE Zastosowanie sprzedaży bez obowiązku rejestracji – 10% udziału w całej sprzedaży I kwartału (z czego 70% dokonanych przez nowych klientów) 9 DELIKATESY INTERNETOWE A.pl Wzrost zamówień o ponad 105% marzec 2010 do marca 2009 Wzrost średniej wartości zamówienia o 24% do poziomu ponad 250 zł marzec 2010 do marca 2009 Przeprowadzka do nowego magazynu o powierzchni m 2, umożliwiającego spółce trzykrotny wzrost obsługiwanych zamówień, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów stałych

10 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Dominika Lenkowska – Agencja Martis CONSULTING