Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykład 4 2. Przykłady ruchu 1.5 Prędkość i przyśpieszenie c.d.
Advertisements

Temat: O ruchu po okręgu.
Opracował: Karol Kubat I kl.TŻ
Kinematyka punktu materialnego
Jaką drogę pokona ciało w ciągu pierwszej sekundy ruchu jednostajnie przyspieszonego, jeżeli w ciągu czterech sekund przebyło 48m? Zakładam: Xo=0, to=0.
Temat: Ruch jednostajny
KINEMATYKA Kinematyka zajmuje się związkami między położeniem, prędkością i przyspieszeniem badanej cząstki – nie obchodzi nas, skąd bierze się przyspieszenie.
Kinematyka.
Ruch w dwóch i trzech wymiarach
Test 1 Poligrafia,
FIZYKA dla studentów POLIGRAFII Wykład 2
Temat: Przyspieszenie średnie i chwilowe
Lekcja fizyki. Rzut ukośny ciała.
Ruch i jego opis Dział I.
Moja droga do szkoły.
Fizyka-Dynamika klasa 2
Opracowała Diana Iwańska
RUCHY KRZYWOLINIOWE Opracowała: mgr Magdalena Gasińska.
Wykład 3 Dynamika punktu materialnego
MECHANIKA 2 Wykład Nr 11 Praca, moc, energia.
podsumowanie wiadomości
Bez rysunków INFORMATYKA Plan wykładu ELEMENTY MECHANIKI KLASYCZNEJ
Zasada zachowania energii mechanicznej.
RUCH PŁASKI BRYŁY MATERIALNEJ
dr hab. inż. Monika Lewandowska
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
DYNAMIKA Dynamika zajmuje się badaniem związków zachodzących pomiędzy ruchem ciała a siłami działającymi na ciało, będącymi przyczyną tego ruchu Znając.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
73.Przez pierwsze dwie sekundy ciało poruszało się ze stałą prędkością 4m/s, przez kolejne pięć ze stałym przyspieszeniem 0,8m/s 2, a w kolejnych dwóch.
PLAN WYKŁADÓW Podstawy kinematyki Ruch postępowy i obrotowy bryły
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Pochodna funkcji jednej zmiennej. Pochodna wektora.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Ruch jednostajny prostoliniowy i jednostajnie zmienny Monika Jazurek
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
X Y X Y X Y Aby sporządzić wykres danej funkcji utwórz kolejno wykresy następujących funkcji : Sprawdź, czy dobrze narysowałeś wykresy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Prawa Keplera Mirosław Garnowski Krzysztof Grzanka
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Temat: Matematyczny opis ruchu drgającego
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Informatyka +.
Informatyka +.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Autor: Oskar Giczela kl. I TŻŚ. Jest to ruch, w którym zmienia się kierunek ruchu, a nie zmienia się wartość prędkości. Szczególnym przypadkiem tego ruchu.
Ruch jednowymiarowy Ruch - zmiana położenia jednych ciał względem innych, które nazywamy układem odniesienia. Uwaga: to samo ciało może poruszać się względem.
Ruch – jedno w najczęściej obserwowanych zjawisk fizycznych
1 informatyka +. Ruch jednostajny po okręgu Zbigniew Kazimierowicz Andrzej Dowgiert informatyka + 2.
Ruch – jedno w najczęściej obserwowanych zjawisk fizycznych Zjawiska ruchu Często ruch zachodzi z tak dużą lub tak małą prędkością i w tak krótkim lub.
Zjawiska ruchu Ruch – jedno w najczęściej obserwowanych zjawisk fizycznych Często ruch zachodzi z tak dużą lub tak małą prędkością i w tak krótkim lub.
Dynamika bryły sztywnej
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
2. Ruch 2.1. Położenie i tor Ruch lub spoczynek to pojęcia względne.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapis prezentacji:

Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +

Rzut poziomy Robert Wąs Jerzy Sobol informatyka + 2

Rzut poziomy Rzut poziomy następuje po nadaniu ciału prędkości początkowej v 0 kierunku poziomym. Pomijamy opór powietrza. informatyka + 3

Rzut poziomy W ruchu wzdłuż osi x na ciało nie działa żadna siła więc porusza się ono ruchem jednostajnym z prędkością v o Współrzędna położenia jest liniową funkcją czasu(1) informatyka + 4

Wzdłuż osi y na ciało działa stała siła ciężkości, nadając mu przyspieszenie g, ruch jest więc ruchem jednostajnie przyspieszonym a zależność współrzędnej położenia od czasu ma postać(2) informatyka + 5 Rzut poziomy

W celu zapisania równania toru ruchu, czyli zależności y(x) obliczamy czas ze wzoru (1) i podstawiamy do wzoru (2) informatyka + 6 Rzut poziomy

Czas trwania ruchu do chwili uderzenia o podłoże obliczamy ze Zasięg rzutu w rzucie poziomym informatyka + 7 Rzut poziomy

informatyka + 8 Rzut poziomy Prędkość ciała jest w każdej chwili styczna do toru ruchu i ma dwie składowe równe odpowiednio Wartość wektora prędkości obliczamy z tw.Pitagorasa