Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

PODZIĘKOWANIE FUNDACJA DUVAL DOM ODZYSKANYCH DLA ŻYCIA
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Prezentacja nowego produktu
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Instrukcja dla Świadczeniodawców
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Kryteria grupowania stanowisk pracy
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Ustaw dla tej prezentacji motyw o nazwie ASPEKT i wybierz dla niego zestaw kolorów o nazwie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
WYCIECZKA DO KRAKOWA Tytuł.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Gwarancja Kontraktowa
Zarządzanie projektami
Tworzenie programów, etapów oraz określanie wymagań etapowych
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
AGENDA Zmiany w ofercie produktowej Banku w 2008 r.
Przedstawienie nowego produktu
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Dylematy budowy struktury organizacyjnej
XXV lat WINDOWS A Ty, od której, wersji zaczynałeś ? *j.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Systemy informatyczne
Opracowanie merytoryczne Joanna Lisowska
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Logistyka – Ćwiczenia nr 6
ONI *. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Nowa Jakość Gry III Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Bielsku-Białej Opiekun: prof. Anna Janczewska
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
OFERTA CENOWA DLA MARKI SŁOŃ TORBALSKI Podsumowanie pracy w 2015 roku.
Afektywne podejście do lojalności
SEGMENTACJA RYNKU.
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
Prezentacja biznesplanu
Sprzedaż produktu lub usługi
Imię i nazwisko prezentera
Prezentacja szkoleniowa
Zapraszamy! Nazwa firmy.
Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat.
Nasza oferta Firma uczniowska.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Fundacja im. Agaty Kality
Przekazywanie złych wiadomości
Prezentacja biznesplanu
Nazwa projektu | Nazwa firmy | Nazwa prezentera
Prezentacja szkoleniowa
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Pomysły na dziś i na jutro
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Prezentacja nowego produktu Tytuł

Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany

Życzenia klientów  Przedstaw życzenia klientów  Objaśnij wymagania

Erfüllung der Życzenia klientów  Przedstaw cechy charakterystyczne produktu  Utwórz relację między cechami charakterystycznymi produktu i życzeniami klientów

Analiza kosztów  Uwzględnij materialną korzyść klienta  Porównaj cenę i możliwości produktu z ceną i możliwościami produktu konkurencji

Walory i zalety  Podsumuj specyfikę i zalety przedstawionych produktów

Następne kroki  Objaśnij następne wymagane kroki