OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WITAMY PAŃSTWA! 10 maja 2011 r..
Advertisements

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Poprawność informacji prasowych
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Czy odczuwasz czasem brak energii?
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Skittlesomania! Spodziewaj się niespodziewanego! Agata Gliszczyńska.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
W YKORZYSTANIE PARAFIALNYCH STRON INTERNETOWYCH w promocji Światowych Dni Młodzieży.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
WSZYSTKO CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O WSPÓŁPRACY Z BRAINOBRAIN
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Internet to nie tylko gry
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Łaciate krowy w mieście
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Bezpieczeństwo w sieci
Copywriting Karolina Stróżyk
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Śniadanie daje moc!.
Zapis prezentacji:

OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ ZE SZCZĘŚCIA PRZED TELEWIZOREM. ŻE TO ON BĘDZIE TYM SZCZĘŚLIWCEM, KTÓRY ZGARNIE FORTUNĘ I O KTÓRYM BĘDĄ PISALI W GAZETACH. I WŁAŚNIE TO ZACHOWANIE POLAKÓW PRZY KOLEKTURACH, JAKIE ZAOBSERWOWAĆ MOŻNA W OSTATNICH DNIACH, PODSUNĘŁO MI PEWIEN POMYSŁ NA PROMOCJĘ... Jakie konkursy cieszą się największym zainteresowaniem? Te, w których zbieramy lajki na fb? Rozwiązywanie krzyżówek z gazety? Wypełnianie kuponów w hipermarkecie, biorących udział w losowaniu czajnika? Szukamy czegoś więcej! Szukamy dreszczyku emocji, niepewności, szczęśliwego losu! Takich emocji dostarczy nam zabawa promująca markę Skittles, którą przedstawię w kolejnych slajdach. NIE !!!

szczęśliwym losem miałaby być skumulowana dawka tęczy czyli CZARNY cukierek Skittles, w zamian za który szczęśliwy znalazca otrzyma nagrody sponsorowane przez markę Skittles mój pomysł na promocj ę Skittles to zabawa w poszukiwaniu wygranej w opakowaniach cukierków tej marki

A teraz konkretnie. Najskuteczniejszym kanałem komunikacji z młodymi ludźmi jest Internet, a ściślej mówiąc social media. W Internecie działasz szybko i precyzyjnie - docierasz dokładnie do tych odbiorców, do których adresujesz informacje. Na potwierdzenie fenomenu social media trochę statystyk: -400 MLN SNAPÓW DZIENNIE NA CAŁYM Ś WIECIE -300 MILIONÓW AKTYWNYCH U Ż YTKOWNIKÓW NA INSTAGRAMIE -1,4 MILIARDA U Ż YTKOWNIKÓW NA FACEBOOKU -500 MILIONÓW U Ż YTKOWNIKÓW NA TWITTERZE NOWYCH U Ż YTKOWNIKÓW W GOOGLE+ KA Ż DEGO DNIA -CO MINUT Ę DO YOUTUBE’A TRAFIA 300 GODZIN NOWYCH FILMÓW -87% LUDZI W WIEKU KORZYSTA Z INTERNETU NA URZ Ą DZENIACH MOBILNYCH -95% INTERNAUTÓW W POLSCE TO LUDZIE W WIEKU LAT INFORMACJE NA TEMAT ZABAWY W POSZUKIWANIU CZARNEGO SKITTLESA PRZEKAZYWANE POWINNY BYĆ GŁÓWNIE ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA. DODATKOWĄ PROMOCJĄ POWINNY BYĆ KOLOROWE PLAKATY Z INFORMACJAMI O KONKURSIE I ATRAKCYJNYCH NAGRODACH UMIESZCZONE W SKLEPACH, W KTÓRYCH ZAKUPIĆ MOŻNA CUKIERKI SKITTLES. # ZMIESZAJ_TECZE_ODNAJDZ_TECZE_SKUBNIJ_TECZE

NIE POZOSTAJE WAM NIC INNEGO, JAK SKORZYSTAĆ Z MOJEGO POMYSŁU I DAĆ MŁODYM LUDZIOM MASĘ OWOCOWO-TĘCZOWEJ ROZRYWKI NA WAKACJE! PO CO TO WSZYSTKO? ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY CUKIERKÓWSKITTLES BĘDĄ JESZCZE MOCNIEJ KOJARZYĆ SIĘ Z TĘCZĄ I ZABAWĄ ZWIĘKSZY TO ŚWIADOMOŚĆ UMOCNI WIZERUNEK MARKI SKITTLES MARKĘ PROMOWAĆ BĘDĄ SKUSZĄ WIELU KLIENTÓW DO ZAKUPU SKITTLES WYMYŚLONA PRZEZE MNIE KAMPANIA PROMOCYJNA WPŁYNIE ZNACZĄCO NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY CUKIERKÓW. CUKIERKI SKITTLES BĘDĄ JESZCZE MOCNIEJ KOJARZYĆ SIĘ Z TĘCZĄ I ZABAWĄ, A CO ZA TYM IDZIE BEZPOŚREDNIO Z MŁODYMI LUDŹMI. ZWIĘKSZY TO ŚWIADOMOŚĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW O TYM, DO KOGO ADRESOWANY JEST PRODUKT. INTENSYWNA KAMPANIA PROMOCYJNA POPRZEZ SOCIAL MEDIA UMOCNI WIZERUNEK MARKI SKITTLES JAKO NOWOCZESNEJ, ATRAKCYJNEJ I INTESYWNIE DZIAŁAJĄCEJ MARKI DLA MŁODYCH. DODATKOWO MARKĘ PROMOWAĆ BĘDĄ ROZDANE W KONKURSIE NAGRODY Z LOGO SKITTLES. PLAKATY INFORMUJĄCE O ZABAWIE, UMIESZCZONE W SKLEPACH NA PEWNO SKUSZĄ WIELU KLIENTÓW DO ZAKUPU SKITTLES - WIELBICIELOM SKITTLES PRZYPOMNĄ WSPANIAŁY OWOCOWY SMAK, A NOWYCH KLIENTÓW PRZYCIĄGNĄ KOLORAMI I PERSPEKTYWĄ SPRAWDZENIA SZCZĘŚLIWEGO LOSU I ATRAKCYJNYCH NAGRÓD.