Skittlesomania! Spodziewaj się niespodziewanego! Agata Gliszczyńska
Jak dotrzeć do młodych ludzi (15-25 lat)? Skoro coraz rzadziej oglądają TV, trzeba znaleźć inną drogę. I działać nie tylko przez internet, ale wielopłaszczyznowo. Pobudzić wyobraźnię Bawić Zainspirować do działania Jak? Stworzyć serię karteczek z wyznaniami, żartami i wyzwaniami! Będą one dołączane do opakowań Skittlesów.
Specjalne karty z przysłowiami po angielsku, słówka w różnych językach! Pomysły na Skittlesomanię będą przedstawione na zdjęciach na portalach społecznościowych. Wśród najciekawszych w danym tygodniu będą rozlosowane nagrody – paczki Skittles! Teksty mogą być zmodyfikowane, by przyciągnąć uwagę. Karty można kolekcjonować i grać ze znajomymi w kalambury! Przy paczce Skittlesów ;)
Źródło: HLyAOm5ICACA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=763#tbm=isch&q=skittles+logo&revid= &imgdii=O4_UKpOmk8buxM%3A%3BO4_UKpOmk8buxM%3A%3BLK92a 4c-Px7j5M%3A&imgrc=O4_UKpOmk8buxM%253A%3B9iWOYU_qMAkGpM%3Bhttp%253A%252F%252Fecx.images- amazon.com%252Fimages%252FI%252F71hAroWTKVL.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.amazonsupply.com%252Fskittles-original-2-17-ounce-packages- pack%252Fdp%252FB00412DLD6%3B2048%3B1290 Po co? By zainteresować młode osoby marką! By przyciągnąć ich uwagę! By dostarczyć im rozrywki! By sprawić radość ludziom! By spędzać miło czas ze znajomymi! Tym samym: By zwiększyć sprzedaż Skittlesów! By Skittlesy pozyskały nowych konsumentów! By zatrzymały przy sobie ich dotychczasowych wielbicieli! By były jeszcze bardziej widoczne w sklepach! I nie tylko – w domach, na podwórkach, wszędzie, gdzie są młodzi ludzie!