DEBATA pt. Jakich miejsc rozrywki potrzebuje młodzież w Pile? 23.03.2015 r. godz. 8:00.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Najciekawsze miejsca Krakowa – Nowej Huty
Advertisements

Zwalczanie przestępczości
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Wykonał : Jakub Świątkowski
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
MŁODZI GŁOSUJĄ WYBORY DO EUROPARLAMENTU Jak powstał Parlament Europejski ? Jak powstał Parlament Europejski ? Pierwszym krokiem do integracji europejskiej.
Aktywne spędzanie czasu z rodziną
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
„PO SZKOLE…”.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
„Milanówek, letnisko czy sypialnia ?”
Gimnazjum nr 6 w Tychach Zmiany w Tychach na przestrzeni 20 lat. Miejsca, w których można odpocząć.
Prezentacja na temat ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Debata na temat lokalnego ekorozwoju, odbyła się w Centrum Kultury, Sportu i Promocji w Pyzdrach Centrum Kultury.
czyli sposoby zdrowego stylu życia
Młode Blogerki przedstawiają….
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wypływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Natalia Barcz, Martyna Doziwska r.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Prezentacja Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Domaniowie
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Trampolina OBSZAR: Szczęśliwice. 1. Krótki opis projektu Na terenie Parku Szczęśliwickiego istnieje klika placów zabaw dla dzieci. Zdecydowana większość.
Boisko do siatkówki OBSZAR: Szczęśliwice. 1. Krótki opis projektu Na terenie Parku Szczęśliwickiego istnieje boisko do siatkówki plażowej, boisko do koszykówki.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Plan Gry Miejskiej Uczelnia EUH-E Poczta (dworzec) Galeria EL Sąd Miejski Elbląg Urząd Miasta Elbląg.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Przeprowadziliśmy ankietę na pilskim deptaku. Przepytaliśmy 128 ankietowanych, którzy odpowiedzieli nam na 6 pytań, które są związane z dzisiejszym.
DEBATA: „Jakie miejsca w Pile są atrakcyjne a jakie powinny zostać zrewitalizowane?” Termin: rok godz. 8:00 Gimnazjum nr 4 w Pile.
SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY Bartek & Bartek. SDIM – Co to jest????  Sejm Dzieci i Młodzieży zbiera się od 1994 roku, co roku 1 czerwca. Posiedzenie odbywa.
Najbardziej i najmniej popularne miejsca w Pile..
Projekt realizowany w ramach ogólnopolskieg o projektu edukacyjnego XXI SDiM MIEJSCA MŁODYCH: ALTERNATYWNE FORMY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ MŁODZIEŻ.
Natalia Insadowska Paulina Matysiak Spacer badawczy Kandydatki na posłanki na XXI sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży.
Ocena zadowolenia z przestrzeni publicznych dla młodzieży w regionie świdnickim Wykonali : Dominik Wąsowicz i Dariusz Sywała.
MŁODZI DLA WIELUNIA I Z WIELUNIANAMI WIELUŃ kiedyś a dziś.
PRZYSTANEK OSTRÓDA 2015 PRZYSTANEK OSTRÓDA XXI SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. TEMAT: MIEJSCA MŁODYCH- JAKIEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POTRZEBUJE.
XXI Sejm Dzieci i Młodzieży
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Prezentacja 1.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
„MAMY PARK – ALE CZY DLA NAS ? „ XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
GDYBYŚ MÓGŁ CO ZMIENIŁBYŚ W SWOJEJ OKOLICY ? JAWORZNO.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW AGNIESZKA DMITRUK, HELENA POPŁAWSKA, WOJCIECH HOŁUB.
Ewelina Muchorowska Profesja Centrum Kształcenia Kadr Hotelarstwo 2010, Semestr I Wrocław 2010.
Kalistenika Konferencja otwierająca konsultacje społeczne projektu Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Strzegom na lata Strzegom, 3 sierpnia.
PREZENTACJA PROJEKTÓW
Tropem Stanisława Staszica
SOS – Sportowy Okrągły Stół
Języki obce.
Lubię czytać!.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
„Tam na Błoniu…” Marzena Pieńkosz - Sapieha
Matematyka na Festiwalu Nauki
Zapis prezentacji:

DEBATA pt. Jakich miejsc rozrywki potrzebuje młodzież w Pile? r. godz. 8:00

Badanie nr 3 w ramach projektu XXI- sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży w Warszawie „ZAPLANUJ OKOLICĘ” Zadaniem zespołu było stworzenie mapy, która miała pokazywać szanse, problemy i możliwości w centrum Piły.

Wnioski z konsultacji społecznych przeprowadzonych w dniu 14 marca 2015 roku

Jakich miejsc rozrywki potrzebuje młodzież w Pile?

1. Gdzie najczęściej udajecie się Państwo na spacery?

Wnioski z pytania nr 1 Zapytani przechodnie najczęściej udają się na spacery do parku miejskiego. Uzasadnili to m.in. tym, że lubią spacerować blisko zieleni, przyrody. Napominali również o parku na wyspie, który został odnowiony zaledwie kilka miesięcy temu. Częstym miejscem spacerów okazały się także ich osiedla.

2. Co zmieniliby Państwo w Pile i dlaczego?

Wnioski z pytania nr 2 Osoby, które zostały zapytane w większości odpowiadały, że młodzież potrzebuje nowych boisk. Często na osiedlach możemy znaleźć stare, betonowe boiska do gry w koszykówkę, które są w złym stanie. Przykładem złego stanu może być popękany beton bądź zerwana siatka od kosza.

3. Czy w Pile są miejsca, w których można przyjemnie spędzić czas? Jeżeli tak, to jakie?

Wnioski z pytania nr 3 Miejscem dla umilenia wolnego czasu w Pile są np. siłownie na powietrzu. Młodzież może się wykazać, a przy okazji poćwiczyć. Jest to dobra alternatywa dla siłowni zamkniętych.

4. Jakich atrakcji według Państwa brakuje w Pile?

Wniosek z pytania nr 4 Młodzież potrzebuje miejsc dydaktycznych tj. multibiblioteki. W XXI w. młodym ludziom bliskie są kwestie związane z technologiami informatycznymi, więc to jest dobra opcja dla osób ze szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum, a nawet dla studentów. Nauka wtedy może stać się czymś przyjemnym, a młodzież stałaby się pilniejsza.

5. Dlaczego młodzi ludzie unikają spacerów po zmroku w Pile?

Wniosek z pytania nr 5 Większość młodzieży unika spacerów w godzinach wieczornych, gdyż po całym dniu spędzonym w szkole są zmęczeni, uczą się, oglądają telewizję, bądź grają w gry.

DOKUMENTACJA BADANIA

Wykonały: Weronika Pieczora i Agnieszka Narożyńska z klasy IIB. DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ!