Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Advertisements

Związek Banków Polskich
Trendy w turystyce mgr inż Włodzimierz Nowotarski
Warszawa, 09 października 2013 Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konfederacja Lewiatan CZY PRZEDSIĘBIORSTWA OBRONIŁY.
Największy Polski Portal Pracy
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Bezpieczeństwo w sieci
jako trend w informacji naukowej
Infobrokerstwo jako trend w informacji naukowej. Definicja? Infobrokerstwo jako trend, odpowiedź na kryzys zawodu bibliotekarza Infobrokerstwo wymaga.
Internauci w grupach wiekowych
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Jak bezpiecznie korzystać
Udział BIK w ocenie ryzyka kredytowego i ochronie aktywów banków spółdzielczych Falenty, 9 października 2008 r. dr Mariusz Wyżycki, Wiceprezes Zarządu.
Centra Informacji Gospodarczej to informacyjne wsparcie obrotu gospodarczego na terenie całej Polski Główne zadania Centrów to: Edukacja w dziedzinie.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Monitoring Online Mediów Internetowych
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
Search Engine Optimization
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
Przeobrażenia społeczne następujące pod wpływem mediów
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Rola promocji w kształtowaniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Biznesplan.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Dziś Zajmiemy Się Takimi Hasłami:
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Dziecko bezpieczne w sieci…
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Internet jako środowisko informacyjne wykład - studia niestacjonarne
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Konferencja Prasowa Warszawa, 3 marca 2016 r.. 2 Barometr Rynku Pracy V IV Podsumowanie I Zdaniem Pracownika II Zdaniem Pracodawcy III Wyzwania pracodawców.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Miejski Rzecznik Konsumentów w Poznaniu
HOOP - Dzień Przytulania
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Global Ordering System - GOS
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
Zapis prezentacji:

Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?

Plan prezentacji Kim jest klient sektora pozabankowego? Skąd konsumenci czerpią informacje o usługach finansowych? Gdzie w internecie konsumenci szukają informacji o pożyczkach? Jakich informacji o pożyczkach konsumenci szukają w internecie? Co przy wyborze pożyczki jest dla konsumentów najważniejsze? Wpływ pozycji w wynikach wyszukiwania Prognozy dotyczące rynku pożyczek pozabankowych

3

4

5

Kim jest klient sektora pozabankowego? 6 Źródła: Pozyczkaportal.pl PwC, Federacja Konsumentów

Kim jest klient sektora pozabankowego? cd. 7 Źródła: Pozyczkaportal.pl PwC, Federacja Konsumentów

Kim jest klient sektora pozabankowego? cd. 8 Źródła: Pozyczkaportal.pl PwC, Federacja Konsumentów

Gdzie w internecie konsumenci szukają informacji o pożyczkach? 9

Jak to wygląda w branży tradycyjnej? 10

…a w branży pożyczkowej 11

Jakich informacji o pożyczkach konsumenci szukają w internecie? 12 47% 26% 16% 11%

Co przy wyborze pożyczki jest dla konsumentów najważniejsze? 13

Dla 37% konsumentów opinia o pożyczce to najważniejszy czynnik przy podejmowaniu decyzji o wyborze oferty pożyczkowej 14

Firmy pożyczkowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i nawiązują współpracę z merytorycznymi portalami i organizacjami, które porównują i analizują oferty. 15

- W najbliższych latach dla całego sektora pozabankowego priorytetem będzie edukacja konsumentów - Ważnym elementem tego procesu będą merytoryczne portale o tematyce finansowej, które prowadzą rankingi pożyczek i dysponują zapleczem eksperckim - Edukacja konsumentów wiąże się ze wzmożoną aktywnością ekspertów od sektora pozabankowego w mediach 16

Jak firmy pożyczkowe pozyskują klientów? 17

Z analizy firmy Pozyczkaportal.pl wynika, że firmy pożyczkowe pozyskują klientów za pomocą poniższych kanałów i narzędzi: - Google Adwords - Pozycja organiczna w wyszukiwarce Google - Telewizja i radio - Affiliacja 18

Co napędza rynek pożyczek pozabankowych? 19

Odpowiedzi może być kilka… Rosnąca konsumpcja wśród Polaków Zacieśniona polityka kredytowa banków Coraz większy dostęp do internetu w Polsce Atrakcyjna oferta pożyczek niebankowych 20

Na rynku liczą się tylko Ci gracze, którzy są najlepiej wypozycjonowani 21

Liczba wyszukań haseł 22 1mln 0,8 mln 0,5 mln 0,45 mln Źródło. Webmetro

Cena kliknięcia Adwords 23 23,42 zł 14,78zł 19,29 zł 16,94 Źródło. Webmetro

24

Przy pozycjonowaniu firmy w Google, należy pamiętać o unikaniu tzw. niebezpiecznych haseł takich jak: - Pożyczka bez bik - Pożyczka bez krd - Pożyczka bez dochodu Takie hasła mogą przyczynić się do zwiększonego zainteresowania pożyczkami oferowanymi przez firmę wśród tzw. podejrzanych konsumentów. 25

Szybkość udzielenia zyskuje na znaczeniu 26

Już 1 na 10 internautów odwiedza strony o chwilówkach 27 Źródło. Gemius

28 …i 1 na 20 Polaków - W 2014 roku miesięcznie na strony o chwilówkach wchodziło ponad 2 mln Polaków i stanowi to 9 % wszystkich osób odwiedzających strony internetowe w Polsce. - Dla porównania w 2012 było to zaledwie 700 tysięcy, a w 2013 niecałe 1,5 mln. Jak widać, tendencja jest rosnąca. - Według analizy firmy Pozyczkaportal.pl w 2015 roku możemy oczekiwać kolejnych rekordów. Źródło. Gemius

Zainteresowanie tematem pożyczek systematycznie rośnie 29

Dziękuję za uwagę Po więcej zapraszamy na: 30 Tymon Zastrzeżyński