Sposób używania szablonu prezentacji: Nie należy usuwać ani zmieniać układu i formy: pierwszego, drugiego oraz ostatniego slajdu. Wszystkie slajdy pomiędzy drugim a ostatnim powinny mieć białe tło i logo JCommerce w prawym dolnym rogu (Wyjątkiem są slajdy, których tło stanowi fotografia. W tym wypadku wstawiamy wybraną fotografię na pusty slajd – bez loga) Czcionki: tytuł/slogan – 44 Calibri, niebieski podtytuł/tekst/punkty – 36-32 Calibri (w zależności od tego ile mamy wolnego miejsca na slajdzie), ciemny szary miejsce/data – 24 Calibri, jasny szary podpisy pod zdjęciami, schematami itp. – 24 Calibri, ciemny szary imię/nazwisko/stanowisko – 32 Calibri, niebieski e-mail – 24 Calibri, niebieski mobile/telefon/www – 24 Calibri, ciemny szary Wstawiane do prezentacji grafiki, wykresy itp. staramy się utrzymywać w podobnej do szablonu kolorystyce. Wstawiane fotografie powinny być rozmieszczone na całej stronie Każdy slajd powinien być przejrzysty i czytelny. Na ostatniej stronie nazwę stanowiska osoby podanej w kontakcie piszemy z małej litery – tak samo jak we wszystkich innych materiałach marketingowych JCommerce Jeżeli prezentacja ma zawierać przedstawienie i opis profilu działalności JCommerce wykorzystujemy stworzone już w tym celu slajdy – szablon prezentacja o JCommerce (Należy je również traktować jako przykład i wzór tworzenia pozostałych slajdów każdej prezentacji).
Agenda Prezentacja firmy i profilu działalności Oferta staży w JCommerce
Kim jesteśmy? Jesteśmy jedną z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje technologiczne PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Doświadczenie biznesowe zdobywamy już od ponad 10 lat realizując projekty dla Klientów w kraju i za granicą.
Gdzie jesteśmy?
Oglądaj uważnie film i odpowiedz na 3 pytania Kim jesteśmy? Poznaj JCommerce dzięki wirtualnej podróży Oglądaj uważnie film i odpowiedz na 3 pytania NAGRODY CZEKAJĄ!
Kim jesteśmy? Poznaj JCommerce dzięki wirtualnej podróży film
Pytanie 1 W pokoju Java… Co zjadł TOTO?
Pytanie 1
Jak nazywa się w JCommerce Akcja spożywania świeżo wyciskanych soków? Pytanie 2 W kuchni… Jak nazywa się w JCommerce Akcja spożywania świeżo wyciskanych soków?
Pytanie 2
Pytanie 3 W salce konferencyjne THINK… Z czego było ułożone logo Java?
Pytanie 3
Oferta staży
Obszary w których realizujemy staże - Zamiast „nie wiem” chcemy usłyszeć – „jeszcze nie wiem, ale dowiem się”
Nasze oczekiwania wobec studenta Podstawy teoretyczne danej technologii Chęć nauki i ciągłe samokształcenie Nastawienie na pracę w teamie Zaangażowanie i zapał Komunikatywność Student ma: Wiedzieć czego się chce nauczyć Uczyć się Zaangażowaniem nadrabiać brak doświadczenia
Dbamy o swoich stażystów często w niekonwencjonalny sposób sokowirówka - dostarczamy cotygodniowo owoce i warzywa udział w realnych projektach opieka mentora FUN ROOM elastyczne godziny pracy piłki do siedzenia szkolenia techniczne karnety sportowe OKSystem FOCUS ROOM jeśli się sprawdzisz zaproponujemy Ci pracę
Zostań gwiazdą IT w JCommerce, tak jak Twoi koledzy
Chcesz nas poznać bliżej? Zapraszamy Cię na stoisko! Znajdziesz nas na I piętrze na przeciwko dziekanatu ;) Powiedzieć o konkursie
Dziękujemy za uwagę Paulina Jaros HR specialist Mariola Stasz junior HR specialist www.jcommerce.pl www.nearshore-it.eu