BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Kampania wizerunkowa mBanku
„Kobieta pracująca…”.
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Zostań detektywem reklamy
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Koncern Bauera.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
Oferta targetowania na iPhone
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Twój pomysł na biznes!.
Strategia Promocji.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
PARTNERZY Konsorcja Fundusze inwestycyjne Partnerzy technologiczni Domy mediowe Agencje PR Społeczeństwo jako partner 1.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Technik Organizacji Reklamy
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Chemia między nami. Chemia, matematyka i fizyka nie kłamią Mcintosh ® łączy pasję prostego, czystego designu z ultranowoczesną nanotechnologią, gwarantujące.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
III edycja Brains Attack
Google AdWords.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Jedyny taki sklep… Stacjonarny i…. internetowy.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Global Ordering System - GOS
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
9 TRENDÓW W PR.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
FIRMA ……………………………..…..
Zapis prezentacji:

BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ MARCIN.MACKIEWICZ@POCZTA.FM

WYBÓR AGENCJI REKLAMOWEJ AVEEX (pr, media, events, ambient, viral) REDCOMM (strategy, design, pr, global) CREATIVE HOUSE MEDIA (identyfikacja, www, katalogi)

WSTĘP „Czas na skyboard!” Jest autorską kampanią społeczną, stworzoną przez sieć sklepów Skyfall. Ma na celu przekazanie społeczeństwu faktu, iż uprawiając jakikolwiek sport, nie muszą ograniczać się do tych najbardziej popularnych, ale mogą wejść w zupełnie inny świat rozprzestrzeniając mało znaną w Polsce „dyscyplinę”, jaką jest skyboard, ucząc się przy tym zjawiskowych akrobacji, a także zapoznając się z ofertą sklepu Skyfall.

Data przygotowania briefu: 8.IX.2014r. KONTAKT Nazwa firmy: Skyfall Osoba kontaktowa: Joanna Mazur Telefon: +48 789 987 654 Email: joanna.mazur@skyfall.pl Nazwa projektu: Czas na skyboard! Data przygotowania briefu: 8.IX.2014r.

ZADANIE AGENCJI Uświadomienie odbiorców o fakcie, iż skyboarding staje się coraz popularniejszą dyscypliną sportową, a także doskonałą dziedziną w sportach wodnych. Wzrost sprzedaży

CEL PROJEKTU Wzrost sprzedaży produktów i akcesoriów do skyboardingu, większa ilość osób zapisujących się na kursy praktyczne, a także rozpoznawalność marki, jako tej specjalizującej się w tej dziedzinie, a także stworzenie o niej dobrego wyobrażenia wśród wszystkich klientów.

GRUPA DOCELOWA Grupę docelową stanowią osoby wiodące aktywny tryb życia. Podstawą będą zarówno kobiety jak i mężczyźni w wieku od 16 do 35 lat.

UNIKALNE CECHY PRODUKTU Jakość wykonania, szeroki asortyment, bogaty przedział cenowy (od najniższych, po najwyższe),aktywny i intuicyjny sklep internetowy, serwis pogwarancyjny, szkolenia praktyczne i teoretyczne

POSTRZEGANIE PRODUKTU W obecnej chwili produkty marki nie są ani znane, ani kojarzone. Dlatego chcemy, by ludzie postrzegali naszą markę jako tą, której można zaufać w kwestii sprzętu i akcesoriów do skyboardingu

KOMUNIKACJA, DZIAŁANIE, BUDŻET Ton komunikacji: Luźny, żartobliwy Dotychczasowe działania: Dotychczas nie pojawiały się żadne działania, prócz utworzenia strony i sklepu internetowego Budżet projektu: 150 000 zł

POZOSTAŁE WYMAGANIA Harmonogram: 1 czerwca – 31 sierpnia 2015r. Wymagane elementy: pr produktowy i korporacyjny (prasa i Internet), reklama telewizyjna, internetowa (social media: facebook, twitter) i radiowa, animacje (ZTM). Wymagania techniczne: przesłane grafiki w formacie CMYK, Reklama ZTM wyłącznie na ekranach LCD

DANE KAMPANII FONT: advent pro KOLORY: WYBÓR KOLORU: Zastosowane kolory zostały dobrane w sposób by : Fiolet kojarzył się z symbolem młodości i poszukiwania wolności, czerwień – energia, a błękit z wodą. Kolory są jaskrawe, nienaturalne i rzucające się w oczy