Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SCHŰLERAUSTAUSCH 2012.
Advertisements

Eröffnungsmeeting Görlitz
WYJAZD DO TORUNIA Pewnego pięknego marcowego ranka... nasze gimnazjum wyruszyło na wycieczkę do Torunia, która okazała się interesującym tematem do napisania.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Odnosząc się do oczekiwań sformułowanych przez Komitet ds. Współpracy Przygranicznej Polsko-Niemieckiej Komisji Międzyrządowej ds. Współpracy Regionalnej.
Uczniowie z obydwu szkół udają się na wycieczkę do Berlina. Die Schüler aus beiden Schulen machen einen Ausflug nach Berlin.
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
Wohnen im Grünen Mieszkanie w zieleni. Das Leben in einer Großstadt bringt mit sich viel Stress und Hektik Życie w dużym mieście przynosi ze sobą dużo.
Kuchnia polska.
1. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Görlitz, 30 Maja 2012 Projekt "Śnieżka - opracowanie koncepcji pasażerskiego transportu publicznego.
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
Meine Schule - Mein zweites Zuhause
Der Schüleraustausch 2011 Wymiana uczniowska 2011
„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
Die Abreise… Das Kartenspiel… Der erste Tag
Geschichte der Mathematik Die Geschichte der Mathematik ist wahrscheinlich so alt wie die Menschheit. Mathematik ist die Wissenschaft der Zahlen und geometrischen.
Kapitel VI – Zagadnienia:
Magdalena Surowiec Aus Glogow Malopolski nach Traben-Trarbach: Was habe ich an der deutschen Schule gelernt?
Rozdział XVII - zagadnienia
Viktualienmarkt.
Präteritumformen des Verbs war
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
PROJEKT MIĘDZYNARODOWY Agnieszka Rolicz
Das 4. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln
Wymiana między IGS Emmelshausen i Gimnazjum w Szklarskiej Porębie Schüleraustausch zwischen der IGS Emmelshausen und dem Gymnasium in Szklarska Poręba.
Das Bild Nr. 8 Das Bild Nr. 8 „Im Frűhling”  Wir sehnen uns nach Frűhling. Zum Glűck ist er schon nah. Daher kam die Idee fűr das nächste Bild. Es ist.
WYMIANA POLSKO - NIEMIECKA REALIZOWANA PRZEZ III LO W OLSZTYNIE I OKEN-GYMNASIUM W OFFENBURGU KOPERNIKUS MEETS OKEN! SPOKO BEDEUTET SUPER! SPOKO ZNACZY.
Projekt COMENIUS eCommerce S2S Uczenie się przez całe życie Lebenslanges Lernen Dieses Projekt wird von der EU gefördert. / Projekt jest finansowany przez.
Österreich Paulina Ciuba.
Turnus wakacyjny w Polsko – Niemieckim Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie 6 – Polnisch-Deutsches Sommercamp.
ŚNIADANIE DAJE MOC 8 listopada 2011 r. przyłączyliśmy się do ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Śniadanie daje moc". REPORTAŻ KLASA II B SZKOŁA PODSTAWOWA.
Miescowość Połomia Das Land Polomia Data: r.
Klasa Ic Szkoła Podstawowa im. 24 Lutego 1863 Roku w Małogoszczu 7 listopada 2014r.
Data: r. Autorzy prezentacji: Ewelina Wolska, Lucas Koch i Kamil Karaś.
Miejscowość Połomia Data: r. Datum: r. Autorzy: Jarek Mazur i Niklas Tilse. Autor: Jarek Mazur und Niklas Tilse.
Wycieczka do Polski Miejscowo ść : Po ł omia Reise nach Polen Ort: Po ł omia Data: r. Datum: r. Magdalena Lubas, Saskia Schuetz.
Natalia Kuś. Początek wojny... Mieszkańcy Pszczyny zaczęli uciekać do Krakowa. Wrócili po 3 tygodniach. My uciekliśmy do pobliskiej miejscowości na.
Martyna Machura kl. 2d Was habe ich in der zweiten Klasse im Deutschunterricht gelernt?
Phänomene der deutschen Kultur Konkurs polega na wybraniu poprawnej odpowiedzi a, b, c lub d. Poprawne odpowiedzi proszę dostarczyć do biblioteki do
Das 3. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln 3 Wielkie Wojewódzkie Dyktando Języka Niemieckiego PG Walce i PSNJN Opole 2012r.
Deutschland. Deutschland auf einen Blick Fläche: km2 Einwohner: 80,2 Millionen Hauptstadt: Berlin Amtsprache: Deutsch Religion: katholisch, protestantisch,
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. die Mikrowelle das Radio der Computer der Herd der Fön die Waschmaschine der Kühlschrank I. Podaj nazwy urządzeń.
Weihnachten.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Reisen & Reiseziele Und Transport Kolonien Lublin-Paris.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. I. Podaj nazwy urządzeń (pamiętaj o rodzajnikach).
Workshop: Polen für Anfänger Referent: Daniel Fink.
Ein Projekt im Rahmen des „Operationellen Programms für grenzübergreifende Zusammenarbeit Sachsen – Polen 2007–2013” Projekt w ramach „Programu Operacyjnego.
Das Bild Nr. 9 „ Blumenstraeusse” Hallo! Wir hatten vor einiger Zeit einen Gast. Frau Iwona ist Floristin – sie macht schoene Blumenstraeusse. Wir haben.
Decoupage Teil 1. Das Bild Nr. 7. eine Überraschung.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Grupa projektowa - Projektgruppe ● Paulina Kawka, Natalia Lidwin, Martyna Zajchowska, Sebastian Radwański, Kamil Garnczarski.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
das bild nr5 Weinachts magie Bald gibt es Weihnachten. Die Wiehnachtsmagie kann jeden bezaubern. Überall gibt es Schmuck: zu Hause, In den Schulen und.
Wissenschaft und Technik Die Entdecker und Erfinder.
Informatiker - meine zukünftige Arbeit. Mit welchen Werkzeugen / Geräten werde ich arbeiten? Keine Branche ist so vom technologischen Wandel getrieben.
PERFEKT CZAS PRZESZŁY ZŁOŻONY.
Das Bild Nr. 1 „Aus der Schnur”
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
„Das Leben ohne Autos – wie funktioniert die Insel Wangerooge?”
Das Bild Nr. 2 Das Bild Nr. 2 „Das Abtőnen von Blumen”
Ein Ausflug nach Bonn Präsentation von Maciej Skrzeczkowski.
DDR DEUTSCHE DEMOKRATISCHE REPUBLIK FLAGGE.
Zapis prezentacji:

Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN

Pomidor podbija kuchnie Europy „Od nasionka do słoika”

Die Tomate erobert Europas Küchen „ Vom Sämling bis zum Glas ”

Tak wyglądały nasze pomidory … So sahen unsere Tomaten aus …

Sadzenie pomidorów przy pomocy naszych włoskich i niemieckich przyjaciół. ( ) Mit Unterstützung von italienischen und deutschen Freunden pflanzen wir Tomaten

Przygotowywanie sałatek z pomidorami i zupy pomidorowej przez trójkę uczniów naszego gimnazjum oraz grupę włoskich i niemieckich uczniów. ( ) Gemeinsam bereiten wir Tomatensalat und Tomatensuppe zu.

Oto nasza wspaniała międzynarodowa grupa kucharzy. Hier unsere tolle internationale Kochgruppe!

Uczennice klasy 3c pielęgnują oraz zrywają pomidory. ( ) Schülerinnen der Klasse 3c pflegen und ernten Tomaten

Wyhodowane przez uczestników projektu pomidory koktajlowe. Unsere Coctailtomaten

Przetwarzanie pomidorów pod opieką wychowawczyni pani U rszuli Lisek ( ) Wir arbeiten unter Betreung unserer Klassenlehrerin – Frau Urszula Lisek Zrywamy zioła..Myjemy i oczyszczamy pomidory i zioła..

Kroimy… Wir vierteln … Wkładamy w słoiki … Wir legen in Gl äser ein…

Gotujemy sosy… Wir kochen Tomatensoβe

Próbujemy i stwierdzamy, że pyszne… Es schmeckt lecker

Oto ugotowane słoiki z pomidorami, czyli szybki pomysł na obiad. Idee für blitzschnellen Mittag Nasz sos już gotowy w słoikach. Tomatensoβe in Gläsern Efekty naszej pracy: Ergebnisse unserer Arbeit:

„Od nasionka do słoika” Bearbeitung von : Luiza Nowicka, Klasse 3C