Wędrowiec lub Syn marnotrawny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Advertisements

Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Podstawowe wiadomości
XHTML Podstawowe różnice.
Holandia.
Netykieta (kontaminacja net (ang.) – "sieć" i etiquette (fr.) – "formy zachowania się") – zbiór zasad przyzwoitego zachowania w Internecie, swoista etykieta.
Architektura i sztuka gotyku
Motyw danse macabre występujący w tekstach kultury.
Jak pisać pracę dyplomową?
Metale.
PODSTAWY <HTML>
Podstawy redagowania dokumentów tekstowych
KLATKA STOP GRUPA ArchBUS Joanna Jaczewska Julia Hajdel Iga Zjawin.
Sam na sam z dziełem sztuki…
PREZENTACJA - krok po kroku
Surrealizm Światopogląd Postawa życiowa Ruch artystyczno-intelektualny
Rola malarstwa na przestrzeni dziejów
CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.
Grażyna Rychlicka Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku 2005
Analiza i interpretacja dzieła sztuki
Temat 3: Podstawowa struktura dokumentu
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
ANALIZA I NTERPRETACJA DZIEŁA SZTUKI
SZTUKA PO DRUGIEJ WOJNIE SWIATOWEJ Część I
Moje zainteresowania Malarstwo.
Wędrowiec lub Syn marnotrawny
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Happening, performance i teatr eksperymentalny
Analiza i interpretacja dzieła sztuki
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
Malarstwo romantyczne
Mikołaj Kopernik. Mikołaj Kopernik Mikołaj Kopernik Ur. 19 lutego 1473 w Toruniu,przy ul. Św. Anny (obecnie ul. Kopernika).Polski astronom . Autor.
Leonardo da Vinci a właściwie Leonardo di ser Piero da Vinci, ale krótsza wersja jest bardziej znana.
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
Wędrowiec lub Syn marnotrawny
Norma prawna.
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
Zadanie:Wymień 5 zwyczajów, wierzeń lub świąt, które kojarzą Ci się z judaizmem.
Poprawne odpowiedzi na końcu prezentacji!
MS Word – problemy efektywności
Temat 14: HTML - przykłady praktyczne
Analiza i interpretacja dzieła sztuki LEKCJA JĘZYKA POLSKIEGO (III KLASA GIMNAZJUM, I KLASA LICEUM) 1 Vincent van Gogh.
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
Malarstwo obrazem epoki
Podstawowe narzędzia programu Paint
Architektura i sztuka baroku
Siła elektrodynamiczna Małgorzata Mergo, Lidia Skraińska
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Propaganda sukcesu Społeczeństwo polskie na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku Anna Śliwa.
Analiza i interpretacja dzieła sztuki
Niemcy jako kraj rozwinięty gospodarczo.
¡Tato! ¡Tato! W szkole, Na lekcję informatyki, mamy wytłumaczyć różnicę znaczeń pomiędzy ‘wirtualnie' i ‘realnie'
Powrót syna marnotrawnego
Powrót syna marnotrawnego
Auguste Renoir.
Komunikacja międzyludzka
Budowa i funkcje układu pokarmowego
ANTYKWARIAT B I Z U T E R I A ART DECO ..
"Z lewej Giewont, z prawej Gubałówka, a w środku deszcz..." Tak oto położenie Zakopanego określił członek Polskiej Akademi Literatury Kornel Makuszyński.
Microsoft® Office Word
SYMBOLIZM.
Seminarium magisterskie. Formalności rok akademicki 2013/2014 dr Małgorzata Zięba.
Quiz o Nauczycielach-Czy nauczyciel może zostać twoim wrogiem a może przyjacielem.
Budowa i funkcje układu pokarmowego
WIELOKĄTY PODOBNE DR BOGDAN STARUCH.
ROK STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA
Imię i nazwisko ucznia | Imię i nazwisko nauczyciela | Klasa
Interlinia i odstępy między akapitami
Kwiz dotyczący [temat]
Zapis prezentacji:

Wędrowiec lub Syn marnotrawny LEKCJA Z OBRAZEM Hieronim Bosch Wędrowiec lub Syn marnotrawny Część III

Hieronim Bosch Malarz holenderski. Jego twórczość charakteryzuje złożona symbolika, dotycząca w wielu przypadkach grzeszności i niedoskonałości człowieka, poprzez swą zawiłość nie do końca jasna dla odbiorców. Malarstwo Boscha stanowiło inspirację dla twórców XX wieku. ieronim osch (ok. 1450 – 1516) www.poeforward.com

W obrazie można odnaleźć wiele ukrytych treści Hieronim Bosch http://geoffreychaucer.org/dswo/courses/images/bosch-wayfarer.jpg W obrazie można odnaleźć wiele ukrytych treści Wędrowiec

5 6 7 8 9 10

Opisz wygląd mężczyzny, zwróć uwagę na atrybuty wędrowca. Zadanie nr 4 obraz Opisz wygląd mężczyzny, zwróć uwagę na atrybuty wędrowca.

Zadanie nr 5 Odwołaj się do wyodrębnionych fragmentów i zinterpretuj treść całego obrazu.

Zastanów się, co na obrazie dzieli powyższa linia. Zadanie nr 6 Zastanów się, co na obrazie dzieli powyższa linia.

1 2 obraz Wymień składniki obrazu znajdujące się w polu nr 1.

Zadanie nr 7 Trzy wyodrębnione fragmenty mają wspólną cechę. Jaką? Jakie inne elementy obrazu mają podobną wartość? Zwróć szczególną uwagę na symboliczne znaczenie obiektów na „b” i „c”

Zadanie nr 8 Dwa wyodrębnione fragmenty mają wspólną cechę. Jaką? Jakie inne elementy obrazu mają podobną wartość?

Pracę oddaj swojemu poloniście. To już koniec. Przejrzyj notatki opracowane w karcie pracy. Pamiętaj o poprawnym stylu i bezbłędnym zapisie (ortografia i interpunkcja). Pracę oddaj swojemu poloniście.