Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Reprezentacja danych w komputerze
Advertisements

Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta
argumenty wiersza poleceń: getopt
Sprawdzian Zadanie 1: Napisz program obliczający pole i obwód prostokąta. Wymiary pobierz z klawiatury od użytkownika. Zadanie 2: Napisz program sprawdzający,
#include #include main () { cout
Programowanie obiektowe W2
Podstawy informatyki (4)
Zadanie Dev C++.
Przekazywanie argumentów
Programowanie strukturalne i obiektowe
Instrukcja for. Instrukcja warunkowa mgr inż. Agata Pacek.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka + 1.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 1 ( ) Łagodne wprowadzenie do języka C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
X Y X Y X Y Aby sporządzić wykres danej funkcji utwórz kolejno wykresy następujących funkcji : Sprawdź, czy dobrze narysowałeś wykresy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Andrzej Majkowski informatyka + 1.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Powtórzenie wiadomości z C++ Robert Nowak.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Kompresja i Szyfrowanie
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Podstawy informatyki Szablony funkcji Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty.
Programowanie I Rekurencja.
STOS. STL (ang. Standard Template Library) jest to biblioteka zawierająca algorytmy, pojemniki, iteratory oraz inne konstrukcje w formie szablonów, gotowe.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zapis prezentacji:

Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +

Szyfrowanie - algorytmy przestawieniowe szyfrowanie 2 Iwona i Ireneusz Bujnowscy ,

Szyfr Kwadrat Algorytm szyfrowania składa się z dwóch etapów. Po wyznaczeniu boku minimalnego kwadratu, w który można wpisać szyfrowany tekst należy wpisać go wierszami do kwadratu, Niewypełnione pola uzupełnić np. spacjami. Szyfrogram otrzymuje się wczytując litery w kolejnych kolumnach Np. tekst WIEMZENICNIEWIEM byłby zaszyfrowany przy pomocy następującej tabeli: Uzyskany szyfrogram to: WZCWIENIENIEMIEM. W I E M Z N C

Szyfr Kwadrat- implementacja w C++ #include <iostream>    using namespace std;   int n,w; string s;   char t[10][10]; int main()   { cin<<s; n=s.size(); int m=0; while (m*m<n) m++; //bok kwadratu for (w=0;w<m;w++) for (int k=0;k<m;k++) t[k][w]=s[w*m+k]; cout<<t[k][w];}

warszawa -> wwaaarzs (wysokość płotu 4) w a r z s Szyfr płotkowy   Szyfr płotkowy jest szyfrem, który wymaga podania klucza. W zależności od klucza zmienia się wysokość płotu. Najlepiej widać to na przykładach: słowo szyfrowane to WARSZAWA warszawa -> wwaaarzs (wysokość płotu 4) w   a r z s

warszawa -> wzasaarw (wysokość płotu 3) Szyfr płotkowy   Szyfr płotkowy z kluczem 3 W zależności od klucza zmienia się wysokość płotu. warszawa -> wzasaarw (wysokość płotu 3) w   z a s r

warszawa -> wrzwasaa (wysokość płotu 2) ) w r z a s Szyfr plotkowy   Szyfr płotkowy z kluczem 2. W zależności od klucza zmienia się wysokość płotu. warszawa -> wrzwasaa (wysokość płotu 2) ) w   r z a s

Szyfr plotkowy- implementacja w C++   #include <iostream> #include <string> using namespace std; string s, wynik; int wys,poz,a,b; int main() {cin>> s; cin >> wys; for (int w=0; w<wys; w++) { cout <<s[w]; poz=w; a=2*(wys-1)-2*w; b=2*w; while ((poz+a)<s.size() || (poz+b)<s.size()) {if (a>0 && (poz+a)<s.size()) cout << s[poz+a]; if (a>0) poz+=a; if (b>0 && (poz+b)<s.size()) cout << s[poz+b]; if (b>0) poz+=b;}

Szyfr Playfaira – szyfr przestawieniowy M U Z Y K A B C D E F G H I/J L N O P Q R S T V W X Tworzymy tablicę 5x5 słowo – klucz na początku w naszym przypadku słowo-klucz-> muzyk, dalej uzupełniamy alfabetem (łacińskim -26 znakowym) Tekst do zaszyfrowania dzielimy na pary np. tekst do zaszyfrowania: informatyk-> in-fo-rm-at-yk szyfrujemy parami: jeśli para jest po przekątnej, to bierzemy parę z drugiej przekątnej jeśli para jest w kolumnie, to bierzemy parę pod nią, z zawinięciem kolumny jeśli para jest w wierszu, to bierzemy parę po prawej, z zawinięciem wiersza Szyfrogram to: fq-gn-kn-bs-km