Gry matematyczne Opracowały: Nikola Hodur Julia Szumniak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor prezentacji: Piotr Beling
Advertisements

Własnośći symetrii osiowej i przesunięcia.
Programowanie obiektowe
Opracował: Nowak Paweł
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących czasopism Przewodnik.
RÓWNANIA JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ ?.
Obsługa programu FreeMind
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
AMBER. CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami.
W ramach Akademii Uczniowskiej realizowałyśmy projekt edukacyjny.
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
Nowy egzamin teoretyczny Informacje podstawowe Czas trwania: nie dłużej niż 25 minut Ilość pytań: 32 Pytania posiadają wartość punktową od 1 do.
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2010
FIGURY GEOMETRYCZNE Materiały do nauki.
MATEMATYCZNY ŚWIAT TRÓJKI
Do czego służą tabulatory?
A. Sumionka. Starodawna gra marynarska; Gra dwu i wieloosobowa; Gracze wykonują ruchy naprzemian; Złożona ze stosów, w których znajduje się pewna ilość
Gdzie co jest? Cz. I.
Autor: Justyna Radomska
Autorka : Gosia Okrasa Kl. 2 gim. CZĘŚĆ I - PODSTAWY
Jak tworzyć algorytmy.? Sposób krok po kroku..
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Edytor tekstu Word.
Logomocja Polska edycja Imagine.
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Zadania z zapałkami.
INSTRUKCJA DO GRY 1. Gra przeznaczona jest dla maksymalnie trzech graczy. 2. Celem gry jest dotarcie do ostatniego pola, oznaczonego napisem „META”, szybciej.
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Spis treści W świecie algortmów -Budowa algorytmu
K o s t k a i k a R u b.
Edyta Wachowiak, Sebastian Belof, Szymon Krasowski
Gra na lekcje 3301
Aplikacje internetowe Grafika na stronach WWW ciąg dalszy Atrybuty znacznika body.
Aplikacje internetowe
Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych województwa Śląskiego
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
1.)Zaznaczamy kursor nad tabelą w miejscu gdzie pokazuje czerwona strzałka 2.) Wciskamy przycisk zaznaczony w czerwonym kółku „Wstaw podział strony”
Generatory pomocy multimedialnych
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
Jak stworzyć dyplom w programie Word
Gry m atematyczne Autorzy: Karolina Ziajka Julia Szkółka.
Poradnik o grach matematycznych
NIM gra Beata Maciejewska Monika Mackiewicz.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Działania na ułamkach dziesiętnych
Małgorzata Sałacińska
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
Artysta znany na całym świecie
Instrukcja obsługi aplikacji „Wizualizacja produktów CRH Klinkier”
Wstawianie funkcji i formatowanie tabel w Excelu FORMATOWANIE TABEL, ORAZ FORMATOWANIE WARUNKOWE.
Tangram.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Liczbami naturalnymi nazywamy liczby 0,1,2,3,..., 127,... Liczby naturalne poznaliśmy już wcześniej; służą one do liczenia przedmiotów. Zbiór liczb.
programów ochrony powietrza planów działań krótkoterminowych
Moje Top 3 Gier Planszowych
Bioróżnorodność wokół nas
AMBER.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Piotr Grzegorzewski klasa 1GB (rok szkolny 2011/2012)
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
Dziennik elektroniczny VULCAN
programów ochrony powietrza planów działań krótkoterminowych
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Zapis prezentacji:

Gry matematyczne Opracowały: Nikola Hodur Julia Szumniak

Spis treści Banafoun Number Flowers Tangram Zbieracz owoców

Banafoun Number Flowers

Instrukcja gry Gra polega na przesuwaniu kółek z cyframi, w taki sposób, aby utworzyć odpowiednią sumę. Jeśli cyfrę 1 z różowej pętli chcesz przesunąć na miejsce cyfry 3, należy cyfrę 2, czyli cyfrę po przeciwnej stronie, przesunąć na miejsce cyfry 3.

Jak przechodzić na następne poziomy? Liczba w zielonej pętli oznacza sumę, jaką mają utworzyć trzy cyfry pod nią. W każdej z fioletowych pętli po kilku prawidłowych odpowiedziach pojawia się następna liczba.

Cel gry Celem tej gry jest otworzenie jak największej ilości fioletowych kwiatków i zdobycie jak największego wyniku.

Zapraszamy do zagrania! Link do gry : http://www.mathplayground.com/number_flowers.html

Tangram

Drugi poziom przeznaczony jest dla zaawansowanych graczy. Który poziom wybrać? Na początku gry należy wybrać poziom. Pierwszy polecamy dla początkowych graczy, ponieważ jest łatwiejszy. Drugi poziom przeznaczony jest dla zaawansowanych graczy.

Instrukcja gry Figury oznaczone fioletową pętlą przeciąga się na białe tło. Należy wypełnić kolorowymi elementami całą białą figurę, ale elementy te nie mogą nachodzić na siebie. Można je obracać w prawo lub lewo.

Jak przechodzić na następne poziomy? Po wyłożeniu białej figury kolorowymi elementami przechodzimy do kolejnego poziomu.

Cel gry Celem gry jest ułożenie narysowanej figury ze wszystkich podanych elementów w jak najszybszym czasie.

http://www.tangramgames.co.uk/tangramgameB/in dex.htm Zapraszamy do zagrania! Link do gry: http://www.tangramgames.co.uk/tangramgameB/in dex.htm

Zbieracz owoców

Jak grać? Do zbierania jabłek służą przyciski oznaczone różową pętlą. Przyciski po prawej stronie przesuwają strzałkę w lewo, a przyciski po lewej stronie – w prawo o tyle stopni ile pisze na przycisku.

Cel gry Celem gry jest zestrzelenie wszystkich jabłek z jak najmniejszą liczbą przesunięć strzałki.

Zapraszamy do zagrania! Link do gry: http://www.fruitpicker.co.uk/activity/

Życzymy miłego grania! Banafoun Number Flower Zbieracz owoców Tangram