#zdrowegotowaniezbeaba #zdrowegotowaniezbabycook Kampania komunikacyjna dla Babycook oraz kategorii posiłek Beaba.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Cel projektu Celem projektu jest przygotowanie programu ubezpieczenia grupowego wraz z ryzykami dodatkowymi, który będzie dedykowany dla Zawodowych Kuratorów.
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Harmonogram. styczeń luty marzec wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień październik grudzień listopad Fundacja CV Sta ż ! b(L)oś Przykryj kryzys.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Spotkanie inaugurujące projekt – r. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU VII PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007 – Działanie 7.3.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Muzeum Warszawskiej Pragi w organizacji O/MHW
Hasło naszej akcji do XVII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
Pokochaj olej rzepakowy
KOMUNIKUJMY SIĘ.
SPRAWOZDANIE Z AKCJI „PODRÓŻ DO MLECZNEJ KRAINY”
Kampania Społeczna AlcoSfery. Cele projektu: Zwrócenie uwagi na specyfikę grupy wysokofunkcjonujących alkoholików Zmiana sposobu myślenia o osobach uzależnionych.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Aneta Szewczyk KLASA IIIG : ).
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Partnerstwo dla prewencji Kampania „Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy” 2012–2013 Nazwisko i tytuł mówcy Data | Nazwa wydarzenia.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Program NA WŁASNE KONTO krok po kroku
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Specyfikacje publiczne komponentów operacyjnych Programu e-Cło
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
SPOŁECZNA KAMPANIA EDUKACYJNA
Potrzeby i możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Jak urodzić i wychować swój biznes? Agnieszka Czmyr-Kaczanowska Jak być matką i z sukcesem prowadzić firmę? Konferencja Sieci Przedsiębiorczych.
Śniadanie daje moc! Kl. II B Publiczna Szkoła Podstawowa w Byczynie.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
Dodatkowe inicjatywy związane z realizacją VIII edycji Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj Formę!” (rok szkolny 2013/2014) Warszawa, 27 sierpnia.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Komputer pomaga poznawać świat.
Program NA WŁASNE KONTO krok po kroku
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Orła Białego w Biskupcu
WRZESIEŃ 2014 ROK PRZYSTĘPUJEMY DO REALIZACJI PROJEKTU SPRAWIEDLIWI, AKTYWNI, ŚWIADOMI - BUDOWA PODSTAW DLA KAMPANII SZKOŁY PRZYJAZNE DLA SPRAWIEDLIWEGO.
ZABAWY MUZYCZNO – RUCHOWE PRZEDSZKOLNEMU MASTERCHEFOWI TOWARZYSZYŁA PREZENTACJA MULTIMEDIALNA DEMONSTRUJ Ą CA CYKLE WARSZTATÓW KULINARNYCH INAUGURACJA.
Śniadanie daje moc Stowarzyszenie św. Celestyna Mikoszów,
KAMPANIA SPOŁECZNA „Przygotuj się na wstrząs!”
W ramach Europejskiego Dnia Zdrowego Jedzenia i Gotowania, w dniu 7 listopada 2014 r. uczniowie klas I-III szkoły podstawowej wzięli udział w akcji „Śniadanie.
JESTEŚMY UCZNIAMI SZKOŁY PRZYSPOSABIAJĄCEJ DO PRACY.
Zakończenie projektu „Taki mały, taki duży” - 6 grudzień 2014 r.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Warsztaty edukacji żywieniowej. O organizatorze Stowarzyszenie Vege Polska zostało zawiązane w celu prowadzenia działalności społecznej, naukowej i oświatowej.
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE.
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
Tegoroczny Światowy Dzień Zdrowia (7 kwietnia 2015) został ogłoszony przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) hasłem: „Z POLA NA STÓŁ – UCZYŃ JEDZENIE.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Gorączka Złota PCK „Detektyw Grosik” Kampania 2017
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
DZIAŁANIA TOWARZYSZĄCE
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
D R Z E W C E
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Nasza Kronika SKO.
Zapis prezentacji:

#zdrowegotowaniezbeaba #zdrowegotowaniezbabycook Kampania komunikacyjna dla Babycook oraz kategorii posiłek Beaba

Główne przesłania kampanii Hasło przewodnie: #zdrowegotowaniezbeaba i #zdrowegotowaniezbabycook Gotowanie z Babycook jest zdrowe, szybkie i łatwe – Posiłki z Babycook są zdrowe dzięki gotowaniu na parze – Gotowanie z Babycook jest wygodne (wszystko w jedynym dzbanku) – Gotowanie z Babycook jest odpowiednie dla mniejszych i dla większych dzieci – Babycook zdrową alternatywą dla słoików i długiego gotowania tradycyjnego kiedy mamy mało czasu przy małych dzieciach; Z Beaba zdrowe gotowanie dla dzieci jest łatwe i komfortowe

Czas trwania kampanii Początek: 18 sierpnia 2014 (konkurs wprowadzający do tematu kampanii: #zdrowegotowaniezbeaba na blogu liliija.blogspot.pl) Kluczowe działania: wrzesień-październik 2014 Koniec: listopad 2014

Kanały kampanii Strona Fanpage Współpraca merytoryczna: – portal – portal – portal – portal Współpraca z blogerkami (mamalla, bemam, liliija, bistromama, dookolanas) Warsztaty kulinarne z bobomio.pl

Harmonogram kampanii Sierpień – strona beaba-polska.pl i fanpage: banner kampanii – Fanpage: start komunikacji na temat #zdrowegotowaniezbeaba, prezentacja nowego Babycook solo, pierwszy przepis – Liliija: Konkurs i prezentacja przepisów – Mamalla: Start testu Babycook

Harmonogram kampanii Wrzesień – Wrolimamy: recenzja Babycook, 1 artykuł merytoryczny – Ladnebebe.pl: start cyklu jedzenie, rozpoczęcie konkursu – Mamalla: cykl testów Babycook – Bemam: start testu Babycook – Dziecisawazne: 1 artykuł – Bistromama: konkurs kulinarny – Zabawkowicz.pl: artykuł nt. zdrowego gotowania na parze – Fanpage: komunikacja wszystkich działań, w tym zapowiedź warsztatów kulinarnych i konkurs dla fanów na 1 miejsce na warsztatach

Harmonogram kampanii Październik – Warsztaty kulinarne Bobomio i komunikacja wokół nich – Wrolimamy: recenzja produkty posiłkowe Beaba, 2 artykuły merytoryczne – Ladnebebe.pl: cyklu jedzenie, rozstrzygnięcie konkursu – Mamalla: cykl testów Babycook – Bemam: cykl testów Babycook – Dziecisawazne: 2 artykuł – Zabawkowicz.pl: artykuł nt. jesiennych musów i przecierów z warzyw – Fanpage: komunikacja wszystkich działań, prezentacja przepisów, zdjęć