PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W królestwie czworokątów
Advertisements

Figury geometryczne PRZESTRZENNE – wykorzystanie w życiu codziennym
Prostokąt Prostokąt to czworokąt, który ma wszystkie kąty proste. Jego pole liczy się mnożąc długości boków.
Podstawowe wiadomości o wielokątach foremnych
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Rozpoznajemy wielokąty.
Rozpoznawanie wielokątów.
Wykorzystanie komputera w badaniu kompetencji dzieci sześcioletnich w obszarze edukacji matematycznej.
Pola Figur Płaskich.
W krainie geometrii.
Wzory skróconego mnożenia Klikaj....
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
Jakie jest pole kwadratu?
Proporcje- zastosowanie w życiu codziennym
Bryły obrotowe V – objętość Pc – pole powierzchni całkowitej.
Warsztaty programowania w języku Python
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
FIGURY PŁASKIE.
POLA WIELOKĄTÓW.
Anna Nowak Przedszkole publiczne im. Kubusia puchatka w zabełkowie
FIGURY GEOMETRYCZNE W OTACZAJĄCYM NAS ŚWIECIE
Beata Stobierska Przedszkole w Chałupkach
Adriana Otawa Przedszkole Bieńkowice
Pola figur płaskich Stanisława Kalita.
Przedszkole Miejskie nr 44 w Sosnowcu
Przygotowała Patrycja Strzałka.
TIK w szkole podstawowej
GEOMETRIA W ŻYCIU CODZIENNYM.
Podstawowe figury geometryczne
Prezentacja figury geometryczne otaczające nas na świecie
Ile to kosztuje? Cz. II.
10 powodów dla których warto uczyć się matematyki.
MATEMATYKA W OTACZAJĄCYM NAS ŚWIECIE
Matematyka w życiu codziennym
KATALOG GIER EDUKACYJNYCH
- Agnieszka Janiszewska
Edyta Wachowiak, Sebastian Belof, Szymon Krasowski
EK -JUNI R przedszkole niepubliczne muzyczno-językowo-sportowe WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W SZKOŁACH PARTNERSKICH NA WĘGRZECH ( ), HISZPANII (03/ )
POLSKA GRA SPO Ł ECZNA „NASI S Ą SIEDZI”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Znajdź strzałki. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska.
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Druga edycja rok szkolny 2013/2014. Trwa druga edycja projektu „Od grosika do złotówki” realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości i.
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
Jak graficznie przedstawić ułamek?
„ Mądrzejsi, pewniejsi ”
MATEMATYKA WOKÓŁ NAS - projekt edukacyjny Kamila Sojda - Czuban
Co to jest tangram? Klasyczny chiński tangram to ludowa łamigłówka, która liczy sobie 3 tysiące lat i została wynaleziona przez tybetańskich mnichów.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
PODATKI Opracowała: Barbara Kawa. DOCHÓD BRUTTO CZY NETTO… CZYLI ILE ZARABIAMY? DOCHODY BRUTTO DOCHÓD NETTO OBOWIĄZKOWE SKŁDKI (na ubezpieczenie emerytalne,
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Figury płaskie.
Matematyka zdam maturę
TURNIEJ MATEMATYCZNY dla klas 4
Matematyka MR Co rok, co krok matematyka. Kto by pomyślał A jednak.
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
„Mistrz małych i dużych liczb”
Opracowała: Iwona kowalik
WIELOKĄTY PODOBNE DR BOGDAN STARUCH.
Konkurs matematyczny.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Ile to kosztuje? Cz. I.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Wychowawczyni Katarzyna Kinitz
Ile to kosztuje? Cz. II.
PARKIETAŻE PARKIETAŻE PARKIETAŻE.
Rozpoznajemy wielokąty.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 3
Po co nam ta Matematyka? czyli…
Zapis prezentacji:

PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich dzieci. Polska Przedszkole „EKO-JUNIOR” MAJ 2013

 Nazwa-„Chodźmy na zakupy"  Liczba uczestników - nieograniczona  Cele- rozwój umiejętności matematycznych,kształtowanie umiejętności w zakresie ważenia i geometrii Dziecko:  Liczy do 20,  Rozpoznaje nominały od 1 do 20 Euro,  Rozpoznaje figury geometryczne: koło, trójkąt, kwadrat i prostokąt,  Klasyfikuje figury pod względem koloru, kształtu i rozmiaru  Liczy na odważnikach,  Używa pojęć cięższy i lżejszy

 Zadanie I Dzieci otrzymują banknoty o nominałach 1, 2, 5, 10 i 20 Euro. Następnie losują karty, na których są 2 lub 3 figury. Dziecko musi kupić w sklepie figury, które znajdują się na jego karcie. Każdej z figur przyporządkowana jest określona kwota. W naszym przypadku prostokąt kosztował 2€, trójkąt 3€, kwadrat 4 € i koło 5 €. Dziecko musi policzyć ile zapłacić razem za figury umieszczone na jego karcie – może skorzystać z liczydła i z pomocą nauczyciela odliczyć żądaną kwotę w banknotach.  Zadanie II Dzieci ważą określone przedmioty i porównują ich wagę. Nasi uczniowie porównywali ciężkość ważonych figur.